KAVERIN TAISTELUKOIURA ON LÄHESTYNYT PERHEEN LASTA UHKAAVASTI
Kaveri ei suostu uskomaan että taistelu koira lapsiperheessä aiheuttaa vaariksia, eikä kuuntele järki puhetta!! Olen kirjoittanut asiasta tänne aikaisemminkin mutta täällä oli silloin koirahullujen kokoontumisajot tai vastaavat ja sain vastaukseksi vaan vittuilua. Miten saisin kaverin järkiinsä. YKSI VAARIS ON JO TAPAHTUNUT enkä halua jäädä odottamaan toista. Lasu on viimeinen vaitoehto jos ei kaveri usko!!!
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja olet saanut. Se, että joku kirjoittaa huonosti, ei välttämättä tarkoita sitä, että asia olisi huono. Valitettava tosiasia on, että taistelukoirat aiheuttavat Suomessakin joka vuosi pahoja vammoja lapsille, ovat myös tappaneet useita kertoja. Jos koira on huonosti kasvatettu tai muuten ns. viallinen, sitä ei voida pitää lapsiperheessä. Yksikin puraisu tai uhkaava tilanne riittää ja koira pitää poistaa tavalla tai toisella. Harva uskoo, ennen kuin omalle kohdalle sattuu. Itse olen näitä lapsia nähnyt niin monta kertaa, etten enää koskaan menisi lähellekään taistelu- tai muuta isompaa koira saati päästäisi lapsiani. Yäk. Parempi vara kuin vahinko.
Ihan totta puhut. Tässä tapauksessa nyt on vain provo kyseessä.
Miksiköhän naiset suosivat lajeista eniten tunikoita?
Apua! Pelkään että koini on Soini valepuvussa!
Minun lemmikkini ovat melkoisia villikoita :D
Vierailija kirjoitti:
KAIKILLE TIEDOKSI! VAARIS ON VAARATILANNE T: AP
Turpa kiinni lutkapillu. Kyllä koira aina lapsen edelle menee. Lapsista kasvaa kuitenkin vittuilevia suomimulkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kohukoi pääsi taas otsikoihin!
MUMMON PILLU.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemmikkikoista ei kyllä taistelijaa saisi. Nytkin se pötköttää pedistään ja on kiinnostunut vain unikoista.
Olisit vaan tyytyväinen. Meidän koi on kiinnostunut kolikoista. Vie niitä ja piilottelee ties minne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemmikkikoista ei kyllä taistelijaa saisi. Nytkin se pötköttää pedistään ja on kiinnostunut vain unikoista.
Olisit vaan tyytyväinen. Meidän koi on kiinnostunut kolikoista. Vie niitä ja piilottelee ties minne.
Herran jestas! Kolikoit pitävät niin kovaa meteliäkin.
Meillä oli ennen telakoita mutta niistä oli pakko luopua kun aina naapurit valitti melusta ja paukkeesta. Niiden ylläpito oli myös tosi kallista ja piti usemman kerran ostaa isompi talo ja tontti että mahtuvat. Antoisia mutta hankalia.
Uskomaton suomalainen kyttäysyhteiskunta. Kaverisi varmasti laittaa koiran piikille jos koira hyökkää lapsen kimppuun. Ei ole sinun tehtäväsi ilmoittaa lastensuojeluun.
Elämäm koululaisten kokoontumis ajot. Syötä ne varikset sille taistelu koiralle.
NYT LOPUU NOI KOI KUTUT!!! ILMOTIN JO POLIISISEILLE!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ilmotit poliisiseille? :D
Poliisisei! Norjalainen salainen ase merirosvousta vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Koi kuttu, hmmm luulin että kuttu on naaraspuolinen vuohi mutta käytetäänkö nimitystä myös naaraspuolisesta koista?
Tiedän kyllä poliisikoirat ja -hevoset mutta poliisisei on ihan uusi juttu. Odotan innolla poiliisisein yhteydenottoa 😊
Kiva kun tulee uutta eläintietoutta!
Huomio kaikki hevosihmiset! Lemmikkikoibuumin kasvettua tällaisiin mittoihin Suomen talleilla saattaa törmätä harvinaisiin ratsukoihin. Ratsukoi on perinteisellä tallilla vielä epätavallinen näky, mutta ne yleistyvät varmasti jalostuksen lähtiessä kunnolla käyntiin. Parin vuoden päästä Suomi on täynnä koitalleja.
Vierailija kirjoitti:
Siis lapsi oli perheen kodin ulko ovella ja taistelukiora JUOKSI TÄYSIÄ LASTA PÄIN! Sitten yhtä äkkiä se teki käännöksen ja juoksi sisään! Ja kaikki tapahtui AIDATULLA PIHALLA eli lapsi ei olisi päässyt pakoon. Tässä tilanteessa lapsi ei ymmärtänyt tilanteen vaarismaisuutta! Saattaa kuullostaa pieneltä mutta olisittepa olleet näkemässä! Se juoksi SUU AUKI!
En pidä taistelukoirista. Piste. Mutta mitä toi koira teki? Juoksi päin ja kääntyi ettei törmännyt? Juoksi suu auki, koska niin ne koirat juoksee, huohottaen suu auki??
Vierailija kirjoitti:
Poliisisei on näemmä ottanut taistelukoin vakavasti ja toimittanut AP:n lääkärin arvioon ja sieltä edelleen pakkohoitoon. Edellinen hoitojakso toki loppuikin liian aikaisin (ehkä 50v saattaisi olla sopiva pituus?). Silti on sääli, että tämä viihdyttävä ketju on taas hiljentynyt. Voisikohan AP kirjoittaa noita satujaan teraia mielessä meidän kaikkien huviksi.
Ihan kivoja lajeja teillä, mutta oletteko koskaan kuulleet lumikoista? Minun koini menee aina ihan sekaisin ensilumen sataessa.