Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietääkö tällaista miestä vai ei?

Vierailija
20.04.2016 |

Ongelmana liiallinen minun asioihini puuttuminen ja arvostelu. Olen aikuinen ja omilla toimeentuleva, itsenäinen ja yksinkin viihtyvä, joten en jaksaisi enää tässä iässä kinastella siitä miten saan pukeutua ja miten arkiset asiani hoitaa. Mies koittaa kehumalla / mollaamalla manipuloida omaan tahtoonsa. Lisäksi häiritsee muiden naisten ihailu ääneen, kuvittelee kai että alan tavoitella samanlaista ulkomuotoa kuin sillä, jota hän kulloinkin ihastelee. Äh, olin alkuun niin ihastunut komeaan ja itsevarmaan mieheen, nyt silmät avautuneet... Kunnioitus puuttuu tästä suhteesta, minua ei arvosteta enkä minäkään enää häntä. Mitta on täynnä ja alan olla katkera kaikesta arvostelusta. Onkohan tässä mitään keinoa enää pelastaa suhdetta? Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapia kai ainut vaihtoehto. Itse en jatkaisi suhdetta noin käyttäytyvään ihmiseen, oli mies tai nainen.

Vierailija
2/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sietäis. Mieti miten helppo on taas hengittää kun oot jättänyt sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole miehelle mitään puhunut?

Jos asioista on keskusteltu ja mikään ei muutu niin ei kannata jatkaa. Tuo manipulointi vaan pahenee....

Vierailija
4/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän kuva persauksiin. Toi tulee vaan pahenemaan ja kohta sulla ei ole itsetuntoa jäljellä lainkaan, kun haukkuu ja mollaa.

Vierailija
5/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut ja mies kyllä muuttaa käytöstään. Mutta ei silti tunnu tajuavan, että käytöksessään olisi mitään vikaa. Eli on lopettanut muiden naisten ääneen ihastelun, koska minulla on hänen mielestään niin huono itseluottamus. Ajattelee siis oman käytöksensä normaaliksi, minä olen se viallinen.

En jotenkin voi luottaa mieheen, joka ei omilla aivoillaan ymmärrä missä menee toisen kunnioittamisen raja. Muuttaa siis käytöstään jos vaadin, mutta on raskasta joka asiassa opettaa toiselle mitä kunnioitus tarkoittaa. Joudun olemaan varuillani hänen kanssaan, etten tulisi tallotuksi.

Nyt olen ottanut etäisyyttä ja mietin suhteen jatkoa.

Vierailija
6/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ihmistyyppi, johon olen törmännyt omakohtaisesti ja vierestä seuraten (naisissa tosin).

Tavataan, henkilö alkaa muokkaamaan partneriaan haluamansa kaltaiseksi ja pahimmillaan, onnistuessaan valittaa, että partneri ei ole se sama johon ihastui/rakastui (no ei ole ei, kun suostui muuttumaan).

Eli pysy itsenäsi ja heivaa muuttaja.

mies

Vierailija
7/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, parisuhdeterapiaa olen kyllä itsekin vilautellut. Alkuun olin liikaa mieliksi, eli minussakin vikaa kun annoin miehen hallita niin paljon. Toisaalta haluan sellaisen suhteen, jossa uskaltaa olla mieliksi ilman että toinen alkaa pitää itsestään selvänä ja vaatia lisää, lisää ja lisää.

Ainoa keino selvitä tässä suhteessa taitaa olla tietty kovuus ja välinpitämättömyys miehen mielipiteitä ja epäkunnioittavaa käytöstä kohtaan. Mutta haluanko sitten sellaisen suhteen, jossa ei voi olla pehmeä ja välittävä.

Vierailija
8/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ap. Ai että oikein parisuhdeterapiaa ihmisen kanssa, joka ei kunnioita sua ja joka manipuloi sua? Silti aloituksessasi väität olevasi itsenäinen ja kaikinpuolin vahva nainen. Nyt On paha ristiriita. Aikuinen hyväitsetuntoinen nainen nimittäin ei postaisi tuollaista av:lle.

Aikuinen hyväitsetuntoinen nainen olisi itsekin jo tajunnut, että tuollainen "mies"pelle ei ole hänen arvoisensa. Miten heikko tai epätoivoinen pitää naisen olla että edes hetkeäkään miettisi suhdetta tuollaisen idiootin kanssa. Tai hyvänen aika, parisuhdeterapiaa!

Vierailija
9/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Kai olen ollut vaan äärettömän ihastunut "mittatilausmieheen" pitkän yksinolon jälkeen. Ja kun ehdin jo suunnitella tulevaisuutta ja kaikkea ihanaa, niin tuntuu vaikealta luopua kaikesta tuosta vaan. Vaikka ei tää enää tunnu heppoisalta suhteen lopettamiselta, olen jo ihan tarpeeksi kärsinyt pahaa mieltä. Aluksi miehen jutut meni toisesta korvasta ulos, mutta pikkuhiljaa olen tajunnut että koko juttu ahdistaa, ärsyttää ja masentaa. Ei tässä enää voi niitä ruusunpunaisia suunnitelmia maalailla, eikä omaa motivaatiota pariterapiaankaan enää ole, vaikka sitä miehelle joskus ehdotin. En enää luota, että mies olisi kykenevä tai edes halukas muutokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän