KAVERIN TAISTELUKOIURA ON LÄHESTYNYT PERHEEN LASTA UHKAAVASTI
Kaveri ei suostu uskomaan että taistelu koira lapsiperheessä aiheuttaa vaariksia, eikä kuuntele järki puhetta!! Olen kirjoittanut asiasta tänne aikaisemminkin mutta täällä oli silloin koirahullujen kokoontumisajot tai vastaavat ja sain vastaukseksi vaan vittuilua. Miten saisin kaverin järkiinsä. YKSI VAARIS ON JO TAPAHTUNUT enkä halua jäädä odottamaan toista. Lasu on viimeinen vaitoehto jos ei kaveri usko!!!
Kommentit (120)
Tietäkäätten että olen erittäin vih inen! Ette tiedä mihhin pyysstyn!!!!! T: ap
Vierailija kirjoitti:
Tietäkäätten että olen erittäin vih inen! Ette tiedä mihhin pyysstyn!!!!! T: ap
Onko ap:lla lapsia? Tehkää joku lasu jos on. Varppina on väkivaltanen, kun noin uhkailee!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Suomeen edes saa tuoda koiria, jotka ovat ns. taistelukoirarotuisia. Mitä niitä nyt on Dogo Argentinoa yms. Täällä näköjään koit lentelevät, kun jonkun villakoira on ottanut kevätloikan kohti vaariksia.
Suomessa ei ole kyllä millekään rodulle asetettua kieltoa, eikä ole mun tietojen mukaan koskaan ollutkaan muille kuin Shar Peille (sillekin terveyssyistä). Dogotkin ovat ennenkaikkea suurristanmetsästäjiä. Hienoja koiria oikeissa käsissä.
Tämähän nyt oli arvattavissa kun ottaa nyrkkeilijätotuisrn koiran. Olen tosin hieman yllättynyt, että koira oli suu auki. Eikö pureminen ole kiellettyä nyrkkeilyssä?
Mitä kanattaisi sanoa että kaveri uskoo minua? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo minkä rotunen taistelukoira :D
Bedlingtoninterrieri?
Juu, kyllähän en vaarikset voi olla ikäviä, pitäisikö se sitten gastroskopiaan varata aikaa jos vuoto-ongelmaa on?
Itse asiassa koira EI ole sellainen että "se vain menee ja puree" vaan vihainenkin koira ( mitä sillä nyt sitten ikinä tarkoitetaankaan ) kyllä nimenomaan niinsanotusti "antaa merkit" , että se kohta puree.
Ongelma tulee siinä, että joskus tämä voi tapahtua niin nopeasti, että ihminen ei merkkejä ehdi huomata, useimmiten kyse on siitä että niitä ei osata tai haluta nähdä..
Suurin harha ja virhe on se että lähdetään periaattesta, ettei koira saisi murista ihmiselle, "koska ihminen on johtaja" . Eikä ymmärretä edes sitä, mitä koira murinalla monesti viestii ( useimmiten " en luota sinuun " ja / tai "anna minun olla rauhassa" . )
Koiraa sitten kielletään ja kielletään murisemasta . Sitten se ei enää murisekaan, vaan suorlitaan puree. Tämmöistä on sattunut kyllä mutta tämähän on ihan ihmisen aiheuttama ongelma.
Lisäksi on sitäkin (mikä ei nyt liity aloituksen tilanteeseen ) että oletetaan että koiran tulee sietää ihan mitä tahansa, ja / tai että koira sopii ihan millaiselle ihmiselle / millaiseen perheeseen hyvänsä .
Vierailija kirjoitti:
Näytä sille tää ja tuo aiempi ketju mitä olet tänne aiheesta tehnyt. Muista mainita olevasi AP molemmissa ketjuissa ja olet todella huolestunut. Eiköhän kaverisi tee omat johtopäätöksensä asiasta ja poista elämästään sen haitallisen osan, eli sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tämän ketjun, en pystynyt enää nukuttamaan lasta kun alkoi niin naurattaa.
Vaaris!!! Väsyneistä lapsista tulee helposti taistelulapsia. Varo ettei vaan pääse juoksemaan ketään päin SUU AUKI AIDATULLA PIHALLA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bedlingtoninterrieri?
Se on bokseri. :)
VAARIS!!! Koiris hyökkis kakruus kii, eiku aukis siis kita AUKI! KRIISI!! MÄYRIS VAARIS!! pus kii eiku puskis vaanis tää koiris, siis mäyris. MURIS!! siis PURIS!! se hurjis mäyris muris ja puris. Kun SITÄ EI PIDETÄ KURIS!!!
(Kyl mä aika äkkii oppisin tän ap:n tyylin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bedlingtoninterrieri?Se on bokseri. :)
EI OLE VAAN TAISTELUKORI!!!!!!!! IHA NYHTENTEKEVÄÄ VAIKKA TE KOIRAULLUT SANOTTE SITÄ BOXER!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bedlingtoninterrieri?Se on bokseri. :)
EI OLE VAAN TAISTELUKORI!!!!!!!! IHA NYHTENTEKEVÄÄ VAIKKA TE KOIRAULLUT SANOTTE SITÄ BOXER!!!
Mutta kun taistelukori ei oo rotu :)
Minua on täsäkkin ketjussa ivattu ja loukattu swnverran että minulla on äysi oikeus tehdä asiasta riksilmotus. Että onnea vaan niille jotka minua haukkuu, poliisi ottaa teivin pian yheyttä.
Varoitam viellä että minulla on SUHTEITA! Mies on poliisi ja saan kyllä teilät korvauksia jos halun! Ette tiedäkkään edes minne kaikki alle minula on vatlaa!
Minulla on valtlaa myös OSUUSPANKISSA! Minulla on tiedoksenne ystävä osuuspankissa ja toine nysvätä Jristi!
KIITTI NYT VITUNSIT VAAN TAAS!!!!! OOTET LASETEN ÄITEI MUTTETTTTE VÄLITÄ TURVALLLISUUDESSTA YHITÄ MITTÄ!!!!!!!!