KAVERIN TAISTELUKOIURA ON LÄHESTYNYT PERHEEN LASTA UHKAAVASTI
Kaveri ei suostu uskomaan että taistelu koira lapsiperheessä aiheuttaa vaariksia, eikä kuuntele järki puhetta!! Olen kirjoittanut asiasta tänne aikaisemminkin mutta täällä oli silloin koirahullujen kokoontumisajot tai vastaavat ja sain vastaukseksi vaan vittuilua. Miten saisin kaverin järkiinsä. YKSI VAARIS ON JO TAPAHTUNUT enkä halua jäädä odottamaan toista. Lasu on viimeinen vaitoehto jos ei kaveri usko!!!
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja olet saanut. Se, että joku kirjoittaa huonosti, ei välttämättä tarkoita sitä, että asia olisi huono. Valitettava tosiasia on, että taistelukoirat aiheuttavat Suomessakin joka vuosi pahoja vammoja lapsille, ovat myös tappaneet useita kertoja. Jos koira on huonosti kasvatettu tai muuten ns. viallinen, sitä ei voida pitää lapsiperheessä. Yksikin puraisu tai uhkaava tilanne riittää ja koira pitää poistaa tavalla tai toisella. Harva uskoo, ennen kuin omalle kohdalle sattuu. Itse olen näitä lapsia nähnyt niin monta kertaa, etten enää koskaan menisi lähellekään taistelu- tai muuta isompaa koira saati päästäisi lapsiani. Yäk. Parempi vara kuin vahinko.
Ihan yhtälailla se pikkupuudelikin voi puraista lasta ja tehdä rumaa jälkeä. Enemmän mää pikkukoiria pelkään kuin isoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaaris?
Vaaris, eli vaarisi tahi ukkisi.
Siis mikä ihmeen taistelukoira? Se on TAOSTELUKOIRA, läheistä sukua maostelukoiralle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihmeen taistelukoira? Se on TAOSTELUKOIRA, läheistä sukua maostelukoiralle.
Susta lähti sit RIKSARI MENEMÄÄN! Mä varotin teitä kyllä ja silti uhmaatte mua!!!!! Kuten sanoin mulla on ossariin ja POLIISEIHIn S U H T E I T A !!!!11 Ette tideä mihin kakkeen pystyn!!!11
Tää on siis niin hauska! Lisää tätä viihdettä!
nimim. RIKSARIa odotellen
Siis aloittaja pelkää että lapsesta tulee taistelukoi? Minkälainen ura on taistelukoilla?
ILTALEHTI:
PORVOOLAISEN NAISEN OMISTAMA LEMMIKKI-TAISTELUKOI HYÖKKÄSI LAPSEN KIMPPUUN
Verenhimoisen ja nyrkkeilytaustaisen taistelukoin motiivin epäillään olevan se, että lapsi kantoi taistelukoin vakiovarustetta: taistelukoria. Asia menee pian oikeuskäsittelyyn ja taistelukoin omistajan "kaveri" vaatii miljoonakorvauksia sekä taistelukoin lopettamista.
LEMMIKKIKOIN TAISTELU-URA PÄÄTTYI LYHYEEN - PORTTIKIELTO SUOMEN TAISTELUKENTILLE!
OVATKO KOITAISTELUT EETTISESTI OIKEIN?
OLETKO AINA KOULUTTANUT TAISTELUKOITASI VÄÄRIN?
SEISKA:
INTERNETISSÄ KANSAA KUOHUTTANUT KOHUKOI PALJASTAA KAIKEN!
COSMOPOLITAN:
NYT MUODISSA AIDOT KOINSYÖMÄT VAATTEET
Mitä mieltä ootte, tulisko musta hyvä toimittaja? Eikö nekin käy täältä hakemassa jutunaihetta?
Vai pitäisikö ryhtyä koimittajaksi niin voisi erikoistua pelkkiin koiuutisiin?
Taistelukoi ei tupakoi! T: Päihdevalistaja
Joka tuvassa pitäisi olla oma pieni tupakoi. T: Eläinrakas
Koiuutisista villintynyt Suomen kansa mellakoi! T: Iltalehti
Pienellä sakolla selvinnyt taistelukoin omistaja ilakoi! T: Iltalehti
taustelukoiura= koi, joka luo uraa taistelemalla?
Suomen taistelukoiyhdistyksen uusi tunnuslause: Tulin, näin koin!
Vierailija kirjoitti:
taustelukoiura= koi, joka luo uraa taistelemalla?
Just niin :D
Mutsis on.. eiku anteeks vaaris siis ;)
Taistelukoiden jalostaminen on aiheuttanut monien ikävien jupakoiden syntymistä.
Taistelukoiden luoma vedenpuute saattaa aiheuttaa aavikoiden kuivumista.
Mun lemmikkikoista ei kyllä taistelijaa saisi. Nytkin se pötköttää pedistään ja on kiinnostunut vain unikoista.
Koira, kun koira on vaarallinen (olkoot sitten papillon, tanskandoggi tai tuolta väliltä), koosta riippumatta jos niitä ei osata kouluttaa oikein. Vika on siis kouluttajassa/omistajassa. Yleensä nuo "taistelukoira"lajit ovat ihmisystävällisiä ja perhekeskeisiä, suojelijoita ja pitävät lapsista. Eli turha on mennä yleistämään, että juuri tuon luokan koirat ovat tappajia, ei, ei...
Ja ap, LOPETA SE CAPSLOKIN raiskaaminen, jooko?