Taloyhtiön talkoot, hyvä paikka bongailla pk-seuraa
Oli sit viime viikonloppuna taloyhtiön talkoot...olihan kuuman näkösiä äippiä taloyhtiössä sekä uusia kasvoja. Kummasti rupes kieli laulaan ja katse viipyilemään muissa kuin omissa miehissä hillittyinä pidetyillä naisillakin, kun pari-kolme siideriä juotu. Niin ja kyl se omakin silmä vastaavasti viipyili noissa kuumissa äippähahmoissakin, jestas mitä naisia! Talkoot on kyl loistava paikka bongailla ja tutustua porukkaan ja kenties saada tuon tutustumisen myötä "päiväkahviseuraakin" sopivassa saumassa.
Kommentit (9)
"Kuumissa äippähahmoissa"
:'D
Tää on niin jonkun plörähtäneen plösö-av-mamman kirjoittama!
Vierailija kirjoitti:
Käytökseksi näkyy jo kauas.
Voi yökötys.
Taitolaji on naamioida toi, niin ettei tota huomata ja arvioida homma niin, ettei sitä kohdista "vääriin" kohteisiin...ja kummaa on se, miten pikku viaton flirtti pistää vipinää sukkiin kun molemmat on juonessa mukana...
Mä olen sinkkutyttö. Taloyhtiön talkoissa etoo, kun ukkomiehet yrittää ihana sikana iskee mut. Eikö niillä ole mitään häpyä. Luulisi, et niiden vaimotkin huomaa. No, ehkä ne eivät enää välitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkkutyttö. Taloyhtiön talkoissa etoo, kun ukkomiehet yrittää ihana sikana iskee mut. Eikö niillä ole mitään häpyä. Luulisi, et niiden vaimotkin huomaa. No, ehkä ne eivät enää välitä.
Yrittääköhän ne oikeesti iskee sut, vai hakeeko vaan viatonta tai vähän syntisempää pikku flirttiä...?Veikkaisin tuota jälkimmäistä...
Talkoissa tehdään töitä eikä ryypätä, onanoida tai tuijotella äippähahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Talkoissa tehdään töitä eikä ryypätä, onanoida tai tuijotella äippähahmoja.
Jo on tylsät talkoot teillä...kyl noista toimenpiteistä kolme neljästä kuuluu hyviin talkoisiin.Ton onanoinnin voi hoitaa kukin omassa rauhassaan,tsiisus sentään!
Tämä oli hauska. hehhee... Kaikista paikoista ja tilanteista sitä päiväkahviseuraa sitten löytyykin. Itse olen pitäytynyt netistä hakemisessa, mutta täytyypä kokeilla tänä syksynä talkoissa! xD
Talkoot on oikeesti mielenkiintoinen bongailupaikka...erityisesti sen jälkeen,kun on siirrytty hommista syönti-ja juontipuolelle eli wiihtymään...
Käytökseksi näkyy jo kauas.
Voi yökötys.