Sain tietää viime yönä
Lähikauppaani on matkaa 1 km suuntaansa. Ei jotenkin tunnu hyvältä. Kilometri... Eihän se voi olla niin.
Kommentit (35)
Aika lyhyt matka, itsellä reipas 10 km.
Kauheeta varmaan saada tietää tuollainen asia keskellä yötä. Voimia!
Oon ihan järkyttynyt, vaikka en edes tunne sua. Voimahalit!
Hyvin jaksaa pulkalla vetää tuon matkan esim. 10 litraa maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jaksaa pulkalla vetää tuon matkan esim. 10 litraa maitoa.
Varsinkin heinäkuussa
No voi. :( Oletko tähän asti kuitenkin onnistunut kulkemaan tuon kauppareissun ongelmitta?
Varmaan pohdituttaa myös voiko tuota enää "lähikaupaksi" sanoa. Ja jos ei voi, mikä se sitten on?
Otan osaa. Kaikki kamalimmat uutiset kuulee usein yöllä. Voimia tuleviin koitoksiin.
Kyllä se on kaukokauppa:)
Vierailija kirjoitti:
No voi. :( Oletko tähän asti kuitenkin onnistunut kulkemaan tuon kauppareissun ongelmitta?
Varmaan pohdituttaa myös voiko tuota enää "lähikaupaksi" sanoa. Ja jos ei voi, mikä se sitten on?
Voi ei! Saitko nukuttua ollenkaan? Ota tämä päivä lepoa, yritä meditoida. Saisitko mitenkään kotiinkuljetusta järkättyä?
Mulla on 9km matkaa lähimpään kauppaan :( voi ei, miten olenkaan selvinnyt jo 7-vuotta täällä
Minulla on 8 km. Onneksi palatessa noin 7.
Hanki fillari.
Kassit eivät sitten jää pinnojen väliin. Ei tietenkään.
Lähikauppa 500m päässä. Sain tietää ettei rivitaloyhtiön pihan läpi saa oikaista.
Matka piteni 1km.
tuollainen tieto keskellä yötä, ja jos et yhtään ollut varautunut, voi sinua parkaa. Olisiko vertaistuki ryhmistä apua. Vaikka tuntuisi vaikealta lähteä ja avautua näinkin riipaisevasta ja syvälle sattuvasta seikasta, uskon sen kannattavan tulevaisuutta silmällä pitäen . Tuollainen äkillinen shokin-omainen havahtuminen keskellä yötä olisi hyvä purkaa pois mahdollisimman pian . Muuten vaarana on saada traumaperäinen stressireaktio, ja miten sitten kauppareissut sujuisivat?
Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.
Onko se 1km siis molempiin suuntiin ja ylämäki myös?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.
Paljon on pubiin matkaa?
Älä välitä, elämä on joskus julmaa. Mutta jo sinulla on jalat tallella, pystyt varmaan kerran viikossa kulkemaan tuon matkan. Tai voisit pyytää kunnalta avustusta, että saisit kulkea matkana vaikka taksilla.
Miten tuo selvisi?