Elokapinan luovutti koska ilmasto muuttunut Helsingissä sateiseksi
Kieltämättä Mannerheimintie ei ole nyt tällä hetkellä se paikka missä haluisin istuskella 😁
Kommentit (15)
Niin. Ei ollut saunaa ja pussikaljaa mukana niin kuin teidän paremmassa kapinassanne.
Hah hah, tätähän mä jo ennustelin toises ketjus. Ei kiinnosta enää ilmasto, kun ilmasto käy epämukavaksi...
No voi v ttu ja mä hankin just ämpärillisen paskaa. Kenen päälle mä voisin nyt sen heittää?
Lähtiköhän ne heittelemään tomaattisoppaa johkin taidemuseoon.
Siirtyivätkö ne toisaalle, kun HSL ilmoitti Pitkänsillan kohdalla raitiovaunuille häiriöitä. Syy: yleisötapahtuma. Vai onko siellä jotain muuta meininkiä?
Alkaa olla liian kylmää ja kylmä talvi tulossa kun ilmastonmuutosta ei tullutkaan ja talvet eivät ole leutoja vaan kylmiä...
Ja kun kaikkien ilmastomuutosten äiti Greta on jo täysi-ikäinen ja on alkanut perua puheitaan niin siinä sitä onkin sitten selittelemistä Elokapinalle kun mikään ei mene enää putkeen... vaan ilmastolla rahastus jatkuu säälittä vaikka mikään ei enää tue ko. rahastusta...
Vievätkö kohonneet energian hinnat vain pohjan pois lähinnä hyvien aikojen ilmasto huolista?
Laittoiko äiti elokapinalliselle eväät mukaan?
Siellä ne mesoaa Pitkänsillan tukkeena. Poliisi antanut poistumiskäskyjä ja ruvennu kantaa niitä pidätysbussiin.
Iltalanta ainakin paikalla livetellen.
Niin, ja viherpiiperöt, kumpaa te oikein haluatte, kylmiä vai lämpimiä talvia? 🤣
Kumpikaan vaihtoehto ei taida oikein maistua, joten eipä ihme että ahistaa ja itkupotkuraivareita pukkaa.
Reppanat