Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös ärsyttää, loukkaa, ihmetyttää..

tuulinen
20.04.2016 |

Enpä tiedä onko muilla tälläistä; oma miesystävä piti todella pitkään napanuoran vanhempiinsa, erityisesti äitiinsä. Äiti on passannut ja puuttunut asioihin vaikka kyseessä on aikuinen mies. Ja mies on muutenkin ollut liikaa äitinsä vaikutuspiirissä...Ja tämä sitten näkyy miehen käytöksessä.

Mies on välillä kuin kopio äidistään, mikä ärsyttää minua ihan hirvittävästi. Miehen äiti arvostelee muiden ulkonäköä/painoa todella rumasti ja niin teki mieskin. Huomautin miehelle tästä eikä hän minun kuulleni enää näitä puhunut kunnes menimme hänen vanhempiensa luo jossa mies alkoi äitinsä kanssa arvostella kaverinsa painoa..
Mietin van onko tuo ihminen todella muuttunut pätkääkään vai onko syy se että asiasta huomautin eikä hän kehtaa enää minun kuulleni niitä puhua..

Miehen äiti ei arvosta ammatillista koulutusta. Mies itse opiskelee lakia yliopistossa. Pyrin itse opiskelemaan ammattikorkeaan, johon mies totesi että "helppoa.." Tenttasin häneltä mitä mieltä oikeasti on esim. ammattikouluopiskelusta eikä mies vastatessa pystynyt katsoa minua silmiin..

En jotenkin enää usko kaikkea mitä mies sanoo kun tuntuu että hänellä mm.muuttuu puheet seuran mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muitakin sellaisia mielipiteistä ja asioita joita mies on sanonut, mutta en niitä tänne halua kirjoittaa kun ovat todella henkilökohtaisia.

Miehen käytöksessä on muutenkin paljon sellaista mitä olen alkanut miettiä, voiko tämä tämä parisuhde ikinä kestää jos toisen käytös ja sanomiset loukkaavat.. Ja voiko toinen todella muuttua..?

Vierailija
2/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi prinsessaharhailija, joka kuvittelee miehen olevan pillulla koulutettavissa.

Näin se ei kuitenkaan ole. Usko hyvällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku arvostelee esim. toisen ulkonäköä. Jännittävää.

Ja sinä olet miehen kanssa syystä, että...

Vierailija
4/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenelläkään täällä on fiksuja kommentteja niin niitä voi alle kirjoittaa.. :)

Vierailija
5/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kenelläkään täällä on fiksuja kommentteja niin niitä voi alle kirjoittaa.. :)

Mitä fiksua tälläiseen voi kirjoittaa? :)

Tuolla on tavaton määrä ihmisiä joilta puuttu ihan peruskäytöstavat. Ei sen pitäisiä tulla yllätyksenä kenellekään. Mutta me voimme itse päättää millaiset ihmiset pidämme elämässämme. Sinun pitää vaan miehen puutteiden kanssa oppia elämään, jos hänet meinaat elämässi pitää. Sietäminen vie sinulta tavallaan oikeuden valittaa niin, että sinun otetaan vakavasti. Kai sinä ymmärrät, että sietäjä on tyhmempi kuin itse käyttäytyjä. Lapset oppii esimerkistä, ei sanomalla niin jos esimerkki on tuo niin ei voi paljon vaatiakaan. Ei toinen muutu vaan se oma sisin korostuu ajanmyötä.

Vierailija
6/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taso täällä paljon korkeammalla kuin suomi 24:ssä..

Mutta vastataampa kuitenkin vierailija 5/5, olet varmaan oikeassa, tyhmähän sitä varmasti on kun sietää. Näen vaan miehessä niin paljon hyvääkin ja uskoin aiemmin että mies on muuttunut, siinä muutamia syitä miksi olen sietänyt..

Kysyinkin voiko toinen ihminen todella muuttua ja vastasit siihenkin; ei ja vaan oma sisin korostuu.

Tajuan kyllä että sen muutoksen pitäisi lähteä ihmisestä itsestään ja olisinkin halunnut kuulla miten muilla samassa tilanteessa on käynyt..Edelleen muiden tarinat kiinnostaisivat.

Hassua että tähän ei tullu yhtään kommenttia "Olisit onnellinen kun ei hakkaa/ryyppää/petä", niitä kun jokaikiseen parisuhdeongelma-ketjuun on aina odotettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi