Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää viime yönä

Vierailija
20.04.2016 |

Lähikauppaani on matkaa 1 km suuntaansa. Ei jotenkin tunnu hyvältä. Kilometri... Eihän se voi olla niin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin tama päivä sairaslomaa. Voisitko harkita muuttoa lähemmäksi? Entä minkalainen tukiverkko sinulla on, voisiko joku muu piipahtaa kaupassa puolestasi?

Vierailija
22/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan ollut rankka yö, kun av:kin on kiinni eikä vertaistukea löydy.

Vierailija
24/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte ihania av-mammat, kiitti nauruista, kun luin nää kommentit läpi ja ap:lle kiitti kans :) pitkästä aikaa ihana keskustelu, jossa hymy tuli huulille :)

Vierailija
25/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

te ootte ihania av-mammat, kiitti nauruista, kun luin nää kommentit läpi ja ap:lle kiitti kans :) pitkästä aikaa ihana keskustelu, jossa hymy tuli huulille :)

Juu, mutta jäi kyllä vaivaamaan, että miten se ap nyt oikein pärjää. Pitäisikö auttaa kuljetuskuluissa järjestämällä vaikka joukkorahoitusta? Kohta en minäkään saa unta, kun mietin tätä probleemia.

Vierailija
26/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, se lähikauppa on Siwa?

Ne on just tollaisia, tiedän useampia ihmisiä ihan lähipiiristäni, joille Siwa on valehdellut olevan lähikauppa sitä kuitenkaan olematta.

Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii jonkinlainen vertaistukiryhmä tämä kokeneille.

Vierailija
27/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki fillari.

Kassit eivät sitten jää pinnojen väliin. Ei tietenkään.

Auts, siinä tulisi vielä ilmainen kastrointi kaupan päälle. 

Vierailija
28/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on just tollaisia, tiedän useampia ihmisiä ihan lähipiiristäni, joille Siwa on valehdellut olevan lähikauppa sitä kuitenkaan olematta.

Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii jonkinlainen vertaistukiryhmä tämä kokeneille.

Siwa voisi pienenä kauppana laittaa kesällä pyörät tai talvella jalakset alle ja siirtyä aina tarvittaessa asiakkaan lähelle. Silloin se olisi todella se lähikauppa. Mitäs sanotte?

Vierailija
29/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.

Paljon on pubiin matkaa?

70 m, sekin näkyy takaikkunasta.

Vierailija
30/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnulla on pubiin matkaa 200 askelta. 400 takaisin. Lähikauppaa ei ole mutta Prismaan on 900 metriä.

Vierailija
31/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimahalit raxulle <3<3<3<3<3<3<3 sä voit aina puhuu mulle jos ahdistaa tuo matka!

Vierailija
32/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siwa voisi pienenä kauppana laittaa kesällä pyörät tai talvella jalakset alle ja siirtyä aina tarvittaessa asiakkaan lähelle. Silloin se olisi todella se lähikauppa. Mitäs sanotte?

Ehdottomasti! Wanhanajan myymäläautot takaisin. :)

Vierailija
33/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Wanhanajan myymäläautot takaisin. :)

Meillä käy pihassa! Kaukokauppaan matkaa 25km.

Vierailija
34/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.

Takaikkunasta? Asutko autossa?

Vierailija
35/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni yöunet. Vieläkin mietin että voiko tämä olla totta? T. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän