Sain tietää viime yönä
Lähikauppaani on matkaa 1 km suuntaansa. Ei jotenkin tunnu hyvältä. Kilometri... Eihän se voi olla niin.
Kommentit (35)
On se varmaan ollut rankka yö, kun av:kin on kiinni eikä vertaistukea löydy.
te ootte ihania av-mammat, kiitti nauruista, kun luin nää kommentit läpi ja ap:lle kiitti kans :) pitkästä aikaa ihana keskustelu, jossa hymy tuli huulille :)
Vierailija kirjoitti:
te ootte ihania av-mammat, kiitti nauruista, kun luin nää kommentit läpi ja ap:lle kiitti kans :) pitkästä aikaa ihana keskustelu, jossa hymy tuli huulille :)
Juu, mutta jäi kyllä vaivaamaan, että miten se ap nyt oikein pärjää. Pitäisikö auttaa kuljetuskuluissa järjestämällä vaikka joukkorahoitusta? Kohta en minäkään saa unta, kun mietin tätä probleemia.
Anna mä arvaan, se lähikauppa on Siwa?
Ne on just tollaisia, tiedän useampia ihmisiä ihan lähipiiristäni, joille Siwa on valehdellut olevan lähikauppa sitä kuitenkaan olematta.
Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii jonkinlainen vertaistukiryhmä tämä kokeneille.
Vierailija kirjoitti:
Hanki fillari.
Kassit eivät sitten jää pinnojen väliin. Ei tietenkään.
Auts, siinä tulisi vielä ilmainen kastrointi kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ne on just tollaisia, tiedän useampia ihmisiä ihan lähipiiristäni, joille Siwa on valehdellut olevan lähikauppa sitä kuitenkaan olematta.Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii jonkinlainen vertaistukiryhmä tämä kokeneille.
Siwa voisi pienenä kauppana laittaa kesällä pyörät tai talvella jalakset alle ja siirtyä aina tarvittaessa asiakkaan lähelle. Silloin se olisi todella se lähikauppa. Mitäs sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.
Paljon on pubiin matkaa?
70 m, sekin näkyy takaikkunasta.
Mnulla on pubiin matkaa 200 askelta. 400 takaisin. Lähikauppaa ei ole mutta Prismaan on 900 metriä.
voimahalit raxulle <3<3<3<3<3<3<3 sä voit aina puhuu mulle jos ahdistaa tuo matka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on just tollaisia, tiedän useampia ihmisiä ihan lähipiiristäni, joille Siwa on valehdellut olevan lähikauppa sitä kuitenkaan olematta.Käsittääkseni ainakin pääkaupunkiseudulla toimii jonkinlainen vertaistukiryhmä tämä kokeneille.
Siwa voisi pienenä kauppana laittaa kesällä pyörät tai talvella jalakset alle ja siirtyä aina tarvittaessa asiakkaan lähelle. Silloin se olisi todella se lähikauppa. Mitäs sanotte?
Ehdottomasti! Wanhanajan myymäläautot takaisin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Wanhanajan myymäläautot takaisin. :)
Meillä käy pihassa! Kaukokauppaan matkaa 25km.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 80 m, kauppa näkyy takaikkunasta.
Takaikkunasta? Asutko autossa?
Nyt meni yöunet. Vieläkin mietin että voiko tämä olla totta? T. 4
Ota nyt ainakin tama päivä sairaslomaa. Voisitko harkita muuttoa lähemmäksi? Entä minkalainen tukiverkko sinulla on, voisiko joku muu piipahtaa kaupassa puolestasi?