Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etoo maksullisissa käyvät miehet

Vierailija
20.04.2016 |

Oksettaa kun googlettaa nettimiehen osoitetta ja löytää viiteet sihteeriopistoon. Yhdessä kyselevät millainen mikäkin maksullinen on ja kannataako. Samalla astialla käyvät rypemässä, yök! Juttelu kanssani loppuu lyhyeen, jos viiteet johonkin tuollaiseen löydän. Arvostakaa itseänne miehet!

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huorissa käyvä mies on vähintään yhtä ällöttävä kuin huoraava nainen. Eli mies joka on joskus käynyt huorissa, ei voi vaatia vaimoltansa esim. sitä että on myynyt itseänsä. Mun mielestä molemmat yhtä likasia, hyi! 

Vaadit mieheltä työssäkäyntiä ja sitä kautta taloudellista hyötyä, että mies kelpaa, mikä tekee susta maksullisen (ts. huoraavan) naisen. Tässä mielessä et ole moraalisesti yhtään sen parempi pillua myyvä nainen tai pillua ostava mies.

Vierailija
42/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kirjoittelee sihteeriopistossa omalla nimellään. PROVOOO

Veikkaampa, että et ole paljon kouluja käynyt, kommenttisi sen paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset murentavat vitunpihtaajien joukkovoimaa. Rikkureita!

Vierailija
44/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa kun googlettaa nettimiehen osoitetta ja löytää viiteet sihteeriopistoon. Yhdessä kyselevät millainen mikäkin maksullinen on ja kannataako. Samalla astialla käyvät rypemässä, yök! Juttelu kanssani loppuu lyhyeen, jos viiteet johonkin tuollaiseen löydän. Arvostakaa itseänne miehet!

Maksullisissa käymisessä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
45/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs yhdenillanjutut? Miten sinä suhtaudut niihin?

Mikäli rahanvaihtoa, jatkuvasti toistuvaa ja hyväksikäyttöä, NOT

Prostituutio ei ole hyväksikäyttöä.

Vierailija
46/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huorissa käyvä mies on vähintään yhtä ällöttävä kuin huoraava nainen. Eli mies joka on joskus käynyt huorissa, ei voi vaatia vaimoltansa esim. sitä että on myynyt itseänsä. Mun mielestä molemmat yhtä likasia, hyi! 

Vaadit mieheltä työssäkäyntiä ja sitä kautta taloudellista hyötyä, että mies kelpaa, mikä tekee susta maksullisen (ts. huoraavan) naisen. Tässä mielessä et ole moraalisesti yhtään sen parempi pillua myyvä nainen tai pillua ostava mies.

En ole kirjoittanut, mutta missä tuossa väitettiin mitään työssäkäyntiä? Eikö kahden ihmisen liitossa molemmat tee työtä perheen eteen ja hanki tuloja. Tämä on taas näitä vätysmiesten väittämiä, että nainen lomailee kotona ja mies vain raataa. Typerää ajatustenjuoksua. Onneksi naisilla on kuitenkin viimekädessä se vara valita ja jättää tuollaiset miehet nuolemaan näppejään ja onneksi lisääntymättä.

Vierailija
47/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen korkeasti koulutettu ja vakinaisessa koulutusta vastaavassa työssä. Ollut jo useita vuosia.

Eli huoraat (myyt itseäsi) ihan siinä missä pillunmyyjäkin. Ainoa ero on siinä, ettei pillunmyyjä ole tekopyhä hurskastelija, kuten sä olet.

Vierailija
48/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellekaan nauti itseni myymisestä,mutta jostain on rahaa saatava. Kyllä niillä miehillä aiva erikoisia pyyntöjä on.

Vierailija
49/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen korkeasti koulutettu ja vakinaisessa koulutusta vastaavassa työssä. Ollut jo useita vuosia.

Eli huoraat (myyt itseäsi) ihan siinä missä pillunmyyjäkin. Ainoa ero on siinä, ettei pillunmyyjä ole tekopyhä hurskastelija, kuten sä olet.

Voi surkeus kun olet heikoilla. Etkö muuta keksi oikeasti? Vertaat normaalia työtä huoraamiseen? Tutkituta pääsi hyvä ihminen. Olet sairas.

Vierailija
50/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö maksullisissa ramppaavat miehet koskaan ajattele kuinka alentavaa on ostaa seksiä eli maksaa seksistä kun ette sitä muuten saa? Köyritte naista, jota on usea polkenut ja millaisilla vehkeillä? Ettekö koskaan ajattele kuinka se syö itsetuntoanne? Kuntoilkaa, kouluttautukaa, huolehtikaa ulkonäöstänne ja henkisestä terveydestänne niin ei tarvi ostaa naista. Aika onnetonta touhua.

Vierailija
51/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut, mutta missä tuossa väitettiin mitään työssäkäyntiä? Eikö kahden ihmisen liitossa molemmat tee työtä perheen eteen ja hanki tuloja. Tämä on taas näitä vätysmiesten väittämiä, että nainen lomailee kotona ja mies vain raataa. Typerää ajatustenjuoksua. Onneksi naisilla on kuitenkin viimekädessä se vara valita ja jättää tuollaiset miehet nuolemaan näppejään ja onneksi lisääntymättä.

Opi lukemaan. Vaadit mieheltä työssäkäyntiä ja sitä kautta rahaa, mikä susta maksullinen naisen ihan siinämissä huorastakin. Sä vaan vaadit sen maksun välillisesti, ts. omien elinkustannusten pienenemisenä miehen avulla, mikä jättää sulle enemmän rahaa omaan käyttöön. Jos mies ei tätä ehdotonta vaatimusta täytä, sitten ei sulle kelpaa.

Toisin sanoen olet maksullinen ihan siinä missä se pillunmyyjäkin. Sä vaan vaadit erilaista maksutapaa ja olet lisäksi sitä pillunmyyjää paljon kalliimpi vaihtoehto.

Vierailija
52/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellekaan nauti itseni myymisestä,mutta jostain on rahaa saatava. Kyllä niillä miehillä aiva erikoisia pyyntöjä on.

Miksi seksin myyminen on muka sinulle pakollista? Mistä luulet, että vastaavassa tilanteessa olevat miehet saavat rahaa?

Vierailija
53/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö maksullisissa ramppaavat miehet koskaan ajattele kuinka alentavaa on ostaa seksiä eli maksaa seksistä kun ette sitä muuten saa? Köyritte naista, jota on usea polkenut ja millaisilla vehkeillä? Ettekö koskaan ajattele kuinka se syö itsetuntoanne? Kuntoilkaa, kouluttautukaa, huolehtikaa ulkonäöstänne ja henkisestä terveydestänne niin ei tarvi ostaa naista. Aika onnetonta touhua.

Aivan tavallistakin naista on polkenut moni ennen minua.

Vierailija
54/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opi lukemaan. Vaadit mieheltä työssäkäyntiä ja sitä kautta rahaa, mikä susta maksullinen naisen ihan siinämissä huorastakin. Sä vaan vaadit sen maksun välillisesti, ts. omien elinkustannusten pienenemisenä miehen avulla, mikä jättää sulle enemmän rahaa omaan käyttöön. Jos mies ei tätä ehdotonta vaatimusta täytä, sitten ei sulle kelpaa.

Toisin sanoen olet maksullinen ihan siinä missä se pillunmyyjäkin. Sä vaan vaadit erilaista maksutapaa ja olet lisäksi sitä pillunmyyjää paljon kalliimpi vaihtoehto.

En ole itse kirjoittanut mitään miehen työnteosta tai rahan vaatimesta. Uskon siihen, ettö molemmat tuo tasavertaisesti rahaa oikeasta työstä talouteen ja tekee osansa kotitöistä. tasavertaista, Ei huoraamista eikä hyväksikäyttöä. Sotket kahden vastaajan mielipiteitä keskenään kiihkoissasi.

Vierailija
55/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi surkeus kun olet heikoilla. Etkö muuta keksi oikeasti? Vertaat normaalia työtä huoraamiseen? Tutkituta pääsi hyvä ihminen. Olet sairas.

Kummassakin on sama periaate eli myydään itseään rahaa vastaan. Sama se miten myyt aikaasi muiden käyttöön, myyt sitä joka tapauksessa rahan vastaan, mikä tekee susta ihan yhtä paljon huoran kuin siitä pillunmyyjästäkin. Toki edelleenkin sillä erolla, että kuvittelevat tekopyhyyksissäsi olevasi sitä pillunmyyjää parempi ihminen.

Vierailija
56/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan tavallistakin naista on polkenut moni ennen minua.

Kenties ei rahasta kuitenkaan ja valitse paremmin kumppanisi.

Vierailija
57/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummassakin on sama periaate eli myydään itseään rahaa vastaan. Sama se miten myyt aikaasi muiden käyttöön, myyt sitä joka tapauksessa rahan vastaan, mikä tekee susta ihan yhtä paljon huoran kuin siitä pillunmyyjästäkin. Toki edelleenkin sillä erolla, että kuvittelevat tekopyhyyksissäsi olevasi sitä pillunmyyjää parempi ihminen.

Edelleenkään teoriasi ei ole pitävä. Normaali työnteko ei ole huoraamista, vaikka kuinka yrität oman itsetuntosi rippeiden raunioilla sitä puolustella niin.

Vierailija
58/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs yhdenillanjutut? Miten sinä suhtaudut niihin?

Otatko pomoltasi rahaa? Oletko mielestäsi maksullinen? Jos et, miksi?

Teen työtä, joka ei ole huoraamista. Etkö parempaan pysty väittelyssäsi?

Prostituutio ei eroa millään tavalla mistään muustakaan työstä.

Vierailija
59/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö maksullisissa ramppaavat miehet koskaan ajattele kuinka alentavaa on ostaa seksiä eli maksaa seksistä kun ette sitä muuten saa?

Itse en maksullisissa käy, mutta eipä tuossa ole mitään tavalliseen palstamammaan. Maksutapa vain vaihtuu jos alkaa vehtaamaan palstamamman kanssa, mutta naisen maksullisuus ei sinällänsä katoa mihinkään.

Vierailija
60/94 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vika. Mikäli naiset antaisivat tarpeeksi, ei tarvittaisi maksullisia. Naiset, menkää itseenne!