Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa tää miehen kiukuttelu

Turhaa valitusta tämäkin
20.04.2016 |

Tai en minä edes tiedä miksi sitä pitäisi sanoa. Selitys on aina se, että on saatananmoinen stressi. Ihmeellistä,kun tarvii kaikesta ottaa aina niin kauhea stressi ettei voi puhua sille rakkaimmalle ihmiselleen.

Eli siinä kohtaa, kun miehellä on se stressi, että se stressi yltää vitutuksen tasolle niin kaikki kohdistuu minuun. Tai niin minä sen koen. Että olen sylkykuppi paskalle ololle.

Lakkaa tuosta vaan puhumasta mulle. Hetkeä aiemmnin on saattanut vaikuttaa, että kaikki on hyvin ja sitten yhtäkkiä tyyliin puoli kahdeksalta illalla voi ollakin kaikki mennyt koko päivän päinvittua ja kaikki on huonosti ja lakkaa puhumasta.

Nytkin toissapäivänä ilmapiiri muuttui kuin veitsellä leikaten. Yritin taas olla välittämättä asiasta ja menin sohvalle kainaloon ja puhuin vähän niitänäitä. Ei reagoinut mitenkään. Aivan kuin en edes olisi ollut siinä. Jos olisin maininnut asiasta niin olisi sanonut, että ei aina huvita puhua. Ei varmaan joo, mutta siinä on silti se kylmyys.

Seuraavana päivänä eli eilen puhui niin kauan kuin meillä oli paikalla ulkopuolisia ihmisiä. Sitten ei enää mitään.

En tiedä... eniten ärsyttää se, että tämä kohdistuu aina minuun, vaikka olen täysin syytön käsittääkseni. Enhän nytkään edes tiedä mikä taas niin saatanasti tökkii.

Ja sekin, että sitten kun miehellä tämä "stressipiikki" menee ohi ja vitutus laantuu niin mitään sanomatta minun pitää heti olla sillai, että "jee mies puhuu taas ja on normaali joten eipä mitään". Eli minä saan töiden jälkeen tänään taas haistella, että puhutaankohan minulle tänään ja jos puhutaan niin sitten minun pitää heti olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet tollasen kanssa? Mä jätin oman vastaavan kiukuttelijani ja se ihmettelee edelleen miksi otin hänen käytöksensä niin henkilökohtaisesti. :D 

Vierailija
2/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin valoittaa asiaa. Itseäni jos vituttaa niin en silloin puhu vaimolle mitään. On parempi olla hiljaa kuin levittää pahaa oloaan muihin.   Vaimolla ei ole osaa eikä arpaa vitutukseen mutta joutuu mykkäkoulun vuoksi sivulliseksi uhriksi.   Kumma kun te naiset ette ymmärrä antaa toisen kihistä vitutuksessaan vaan pitäisi pälättää ja halia.  Tilaa pliiiiis !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annasiimaa kirjoitti:

Miehenä voin valoittaa asiaa. Itseäni jos vituttaa niin en silloin puhu vaimolle mitään. On parempi olla hiljaa kuin levittää pahaa oloaan muihin.   Vaimolla ei ole osaa eikä arpaa vitutukseen mutta joutuu mykkäkoulun vuoksi sivulliseksi uhriksi.   Kumma kun te naiset ette ymmärrä antaa toisen kihistä vitutuksessaan vaan pitäisi pälättää ja halia.  Tilaa pliiiiis !

'Kumma kun te miehet ette osaa perus käytöstapoja.. Mykkäkoulu on henkisen väkivallan muodoista jaloin ja tehokkain. 

Vierailija
4/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annasiimaa kirjoitti:

Tolla menolla saat kyllä sitä tilaa ja voi olla että ihan lopullisesti!!! Mikset sinäkään voi sille vaimollesi valaista, vaikka ettet halua nyt puhua mitään ja että tarvitset tilaa. Sen sijaan mökötät ja sen vaimon pitäisi ilmeisesti siitä päätellä jotain...typerää!! Kyllä suurin osa ihmisistä ajattelee, että on tehnyt jotain väärin tms. jos joku hänelle mököttää! Ei se vaimo sun ajatuksia osaa lukea!

Vierailija
5/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Kumma kun te miehet ette osaa perus käytöstapoja.. Mykkäkoulu on henkisen väkivallan muodoista jaloin ja tehokkain. 

Kun ei ole mitään sanottavaa, niin sitten ei ole mitään sanottavaa ja ollaan hiljaa. Keksimällä keksien puhuttavaa on täydellistä ajanhaaskuuta.

Yritän olla mahdollisimman huomaamaton kotioloissa, mutta kun väen väkisin tullaan tekemään kissanristiäistikuista asiaa.

Valitettavasti aikaa ei voi kääntää taaksepäin, olisin mieluusti jäänyt lapsettomaksi ikipoikamieheksi niin saisi olla rauhassa kotonaan.

Vierailija
6/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä "mies". Ja noita on Suomi pullollaan...

Vierailija
7/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole mitään sanottavaa, niin sitten ei ole mitään sanottavaa ja ollaan hiljaa. Keksimällä keksien puhuttavaa on täydellistä ajanhaaskuuta.

Yritän olla mahdollisimman huomaamaton kotioloissa, mutta kun väen väkisin tullaan tekemään kissanristiäistikuista asiaa.

Valitettavasti aikaa ei voi kääntää taaksepäin, olisin mieluusti jäänyt lapsettomaksi ikipoikamieheksi niin saisi olla rauhassa kotonaan.

Mikä estää eroamasta? Ei mikään, niinpä niin. Mutta kun on niin kiva vaan mököttää ja kiukutella vaimolle vaikka palvelut pelaa...

Ryhdistäydy ja lopeta vinkuminen!

Vierailija
9/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aika samanlainen mies. Ei sille oikein mitään voi. Jonkun sortin introverttiyttähän se on.

Älä ota itseesi, ei se mitenkään "sinuun pura vitutustaan" olemalla puhumatta sinulle, olet se jonka kanssa se voi olla ihan vaan hiljaakin. Nainenhan siinä herkästi sitten tekee sen että alkaa heittämään kahta rankempaa juttua että saisi sen edes jotenkin reagoimaan, mutta se varmaan vetää entistä enemmän lukkoon.  

Vierailija
10/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annasiimaa kirjoitti:

Kumma kun sinä mies et kykene tajuamaan, että naisia on erilaisia. Yritä nyt vähän ajatella aivoillasi, pliis.

Itsekin olen mieluiten hiljaa tai puhun vähän, silloin kun ärsyttää. Jos alan puhua, sieltä tulee ikävää tekstiä enkä halua pahoittaa toisen mieltä. Ja nainen siis olen.

Eikö aloittajan mies siis puhu yhtään mitään, ei edes vastaa kysymyksiin? Haluaa kuitenkin olla vierekkäin sohvalla? Itse voisin tehdä samoin, menen viereen sohvalle vaikka en puhukaan juuri mitään. Siitä toinen luultavasti kuitenkin tajuaa, että en ole hänelle vihainen.

Vierailija
11/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tyhmä niin on tyhmä, ja siitä sitten joutuu kärsimään loppuikänsä. Kuka sut pakotti naimisiin ja isäksi? Ei oma tyhmä pää sanonut, että silloin ei enää jurnuteta hiljaa rauhassa kämpässä miten huvittaa? Eipä sanonut ei, ja nyt sitten voikin levittää sitä omaa tyhmää paskaansa koko perheen niskaan. Eroa ja häivy, teet kaikille palveluksen.

Vierailija
12/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annasiimaa kirjoitti:

Minäminäminäminäminä.

Tajuatko mikä vittumainen ääliö olet siinä puhumattomuudessasi? Maailmassa on muitakin kuin sinä ja pikkuruinen egosi.

Yritä vaikka kehittää itseäsi, että kestät vitutusta. Tai mitä jos kerrankin muuttaisit asennettasi ja elämääsi ettei enää vituta??!

Vierailija
13/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aika samanlainen mies. Ei sille oikein mitään voi. Jonkun sortin introverttiyttähän se on.

Älä ota itseesi, ei se mitenkään "sinuun pura vitutustaan" olemalla puhumatta sinulle, olet se jonka kanssa se voi olla ihan vaan hiljaakin. Nainenhan siinä herkästi sitten tekee sen että alkaa heittämään kahta rankempaa juttua että saisi sen edes jotenkin reagoimaan, mutta se varmaan vetää entistä enemmän lukkoon.  

Introverttiys ei ole sama kuin tyhmyys.

Itsekin tiedät, että käytöksesi vaikuttaa muihin, mutta sen sijaan että ottaisit vastuun teostasi (puhumattomuuskin on teko) niin kehotat muita olemasn ottamatta itseensä.

Tajuatko miten itsekäs olet?

Edelleen kehotan muuttamaan elämän ja asenteen elämää ja tapahtumia kohtaan sellaiseksi ettei enää vituta!

Vierailija
14/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introverttiys ei ole sama kuin tyhmyys.

Itsekin tiedät, että käytöksesi vaikuttaa muihin, mutta sen sijaan että ottaisit vastuun teostasi (puhumattomuuskin on teko) niin kehotat muita olemasn ottamatta itseensä.

Tajuatko miten itsekäs olet?

Edelleen kehotan muuttamaan elämän ja asenteen elämää ja tapahtumia kohtaan sellaiseksi ettei enää vituta!

Mielummin pysyttelen erossa kaltaisistasi.

Olet myös varmaan sitä mieltä, että seksihaluttomuuskin on teko ja pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja antaa puolison nussia vaikket halua.

Vierailija
15/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Alkaa pikkuhiljaa olla mitta täysi... Olen yrittänyt kysyä mieheltä että mikä on, jutellaanko, ei kelpaa sekään. Sit kun en jaksa kysellä vaan menen itsekin hiljaiseksi ja ajan myötä alkaa minuakin vituttaa -ehkä vielä jopa silloinkin kun mies on palautunut normaaliksi, niin MINÄ olenkin se hankala ihminen ja ihme kiukkuilija, jipii. Ja en todellakaan osaa enää olla kuin-mitään-ei-olisi-tapahtunut tyyppi, kun mies palautuu normaaliksi, olen katleroitunut. Sit jos minulla menee hermot miehen kiukutteluun niin ei aikaakaan kun ollaan riidoissa ja minä olen se joka sen alotti ja minun kuuluu pyytää anteeksu. Hohhoijaa

Vierailija
16/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuutin pikku puhe korjaisi koko tilanteen:

"Hei kulta: minua harmittaa nyt todella paljon asia X. Minulle on helpompaa kihistä omassa pahassa mielessäni ja yrittää pärjätä siten. Ymmärrän että se ei ole sinulle helppoa, mutta sanon nyt näin etten pahoittaisi mieltäsi tarpeettoman paljoa. Eli palaan pian, mutta nyt murjotan, sinusta riippumattomista syistä."

Vierailija
17/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki, sanat ulos, tilanne keventyy ja typerää murjottamista ei raskauta puolisolle aiheutunut turhanpäiväinen mielenpahoittaminen.

T: Introvertti joka on opetellut puhumaan.

Vierailija
18/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sukupuoliroolit muuttuvat koko ajan ja tulevien sukupolvien miehet osaavat toivottavasti jo käsitellä tunteitaan ja puhua niistä, eikä tarvitse pelätä "neidin" leimaa. Koetetaan me siskot vielä kestää nämä viimeiset jurottaja-mohikaanit!

Vierailija
19/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa seurustellut tuollaisten nillittäjien kanssa, onneksi löysin sopivamman ja positiivisemman kumppanin joka osaa käsitellä minua silloinkin kun en meinaa saada puhuttua ja jopa saa sen lukon murrettua.

Harrastatte hyvin rankkaa henkistä väkivaltaa. Tapatte sillä vielä miehenne.

Vierailija
20/87 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha saa hyvät yläpeukut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän