Sarasvuo on huomiohuora Ylellä
Onko kukaan kuunnellut Sarasvuon lähetyksiä Yleltä?
Olen ollut huomiohuora
http://areena.yle.fi/1-1791080
Kommentit (45)
Pidin häntä nuorempana eli historian hämärissä mielenkiintoisena ja innostavana esiintyjänä. Hän esiiintyi useammassa työpaikan tilaisuudessa. Hän oli kannustava ja esitti kiinnostavia ideoita.
Kävin pari vuotta sitten kuuntelemassa, kuinka hän oli esittelemässä maksullista melkein-Kauppakorkeakoulua, josta ei edes voi valmistua, Markkinointi-instituutin tiloissa. Hän kerskaili selaamillaan (!) kirjoilla, hoki "Ymmärrättekö te? Tajuatteko te?" -kommentteja koko ajan ja ylisti itseään. Olin täysin hämmentynyt tilanteesta.
Ymmärtääkseni hän on edelleen koulutukseltaan ylioppilas.
Koomisinta on, että kalliin MELKEIN-Kauppakorkeakoulun esitteet vilisivät kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä. Olisin toivonut, että professorit eli yllättävän iäkkäät kouluttajat olisivat palkanneet jonkun asiantuntevan tahon lukemaan materiaalit ennen niiden esittelyä.
Simo Rantalainen on oikeasti fiksu ja hyvä haastattelija. Sarasvuon jorinat on vaan hänen oman erinomaisuutensa todistelua. En ymmärrä miksi häntä pidetään suurena ajattelijana.
Hienosti pärjännyt viime vuosien aikana, kaiken huomioon ottaen.. :D
Vähän erikoista tajunnanvirtaa ne on, hajanaista ja lopulta sisällöltään aika olematonta. Kuuntelin suurella mielenkiinnolla esim. "Kuinka naista soitetaan" -jakson oikein ajatuksella. Noh, koko jutun viesti oli, että naisen orgasmilla on suuri merkitys parisuhteelle ja harva nainen tulee vain panemalla joten tarvitaan muita keinoja. Toki muutakin sälää oli siinä poukkoilevasti ympärillä, mutta kyllä taas tuonkin tunnin jälkeen ihmetytti, että no tässäkö se nyt oli, se suuri viisaus ja tieto joka meille paljastettiin. Mua häiritsee se ihmeellinen nostatus ja viivyttely ja koukerointi asian ympärillä, joka kuitenkin päättyy lopulta johonkin ei niin kovin mullistavaan tietoon (kun ensin on odottanut että no niin paljasta jo se suuri ja mullistava juttu) :D