Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuo on huomiohuora Ylellä

Vierailija
20.04.2016 |

Onko kukaan kuunnellut Sarasvuon lähetyksiä Yleltä?

Olen ollut huomiohuora
http://areena.yle.fi/1-1791080

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvempää narsistia kun ei kanavilla ole näkynyt niin onko tuo yllätys?

Vierailija
2/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo viljelee sentasoista tajunnanvirtaa että mies yrittää olla fiksumpi kuin on. Tarkemmin ja ajatuksella jos kuuntelet Sarasvuon selityksiä niin täyttä puppua suoltaa.  Sarasvuon saarnat ovat Niilo Ylivainion luokkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän häntä kuuntelee. Mutta kuten muitakin saarnoja, hänen puhumisiaan kannattaa miettiä itse, eikä sellaisenaan sen enempää uskoa kuin tyrmätäkään.

Vierailija
4/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sarasvuolla ihan fiksujakin juttuja. Siis tuolla radiossa mitä selittää niin ne jutut on tietysti otettu monista eri kirjoista eli eivät ole Sarasvuon omia keksintöjä, mutta kyllä hän niitä asioita esittelee ihan selkeästi ja hyvin. Toki ymmärrän että monen mielestä Sarasvuo persoonana voi olla vähän ärsyttävä.

Aika laajasti on kuitenkin lukenut erilaisia teoksia juttujensa perusteella, jopa Marxin pääomaa tuntui lukeneen ihan yleissivistyksen vuoksi ja kehuikin kirjaa joiltain osin. Kaveri oli aikoinaan Sarasvuon firmassa töissä it-osastolla ja joka viikko Sarasvuo piti sellaisen hengennostatuspuheen koko henkilökunnalle, ei ollut yhtään paskempi puhuja kyllä tämän työkaverini mukaan.

Vierailija
5/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen ahtaus johtuu tuhlatusta tulevaisuudesta. http://areena.yle.fi/1-3362064

Lähetyksen nimestä voisi päätellä että mamma-palstalle vietetty aika on tulevaisuuden tuhlausta. ;D

Vierailija
6/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuunnellut yhtään lähetystä? Ennakkoluulo?

Vierailija
7/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Sarasvuo henkilönä ärsyttävä ja narsistinen mutta silti tykkään kuunnella :D

Vierailija
8/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Vierailija
9/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Epäilen. Jos olisit kuunnellut yhdenkin lähetyksen niin ymmärtäisit otsikon sisällön.

Vierailija
10/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Sarasvuo henkilönä ärsyttävä ja narsistinen mutta silti tykkään kuunnella :D

Joo, samoin. Eli pitää kyllä osata erottaa henkilön persoona ja sitten juttujen sisältö toisistaan. 

Toisaalta voi olla joku ihan symppis tyyppi radiossa mutta jutut täysin yhdentekeviä, kuka taas sellaistakaan jaksaa kuunnella?

Vierailija
11/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä horinoita. Tajuaisi jo jättäytyä medioiden ulkopuolelle.

Vierailija
12/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Epäilen. Jos olisit kuunnellut yhdenkin lähetyksen niin ymmärtäisit otsikon sisällön.

Sinun epäilyksesi tai oikeammin se, että sinua hermostuttaa ja huolettaa jos joku on eri mieltä kanssasi, ei ole minun ongelmani.

Vierailija
13/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi melko hauskaa saada Sarasvuo mainitsemaan vauva-palsta lähetyksessään.

Miten se onnistuisi? Vauvapalsta on mainittu radiossa ja muissa lehdissä, mutta Ylelle ei olla vielä päästy.

Vierailija
14/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Sinun epäilyksesi tai oikeammin se, että sinua hermostuttaa ja huolettaa jos joku on eri mieltä kanssasi, ei ole minun ongelmani.

Sitten tämä Provo ei haittaa. Pidän sinua ennakkoluuloisena ja et ole kiinnostunut henkisestä kasvustasi. Pidät siitä että olet aina oikeassa etkä anna ihmisellä toista mahdollisuutta ensivaikutelman jälkeen.

Vierailija
15/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Sitten tämä Provo ei haittaa. Pidän sinua ennakkoluuloisena ja et ole kiinnostunut henkisestä kasvustasi. Pidät siitä että olet aina oikeassa etkä anna ihmisellä toista mahdollisuutta ensivaikutelman jälkeen.

Pienestä on näemmä joidenkin mielen tasapaino kiinni. Miksi tarvitset Sarasvuon hyväksyntää?

Vierailija
16/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

Pienestä on näemmä joidenkin mielen tasapaino kiinni. Miksi tarvitset Sarasvuon hyväksyntää?

En tarvitse Sarasvuon hyväksyntää. Haluan vain ravistella ennakkoluulojasi tai kiinnittää huomiosi omaan ajattelumalliisi.

Vierailija
17/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kuunnella yhtään. Vaihdan heti kanavaa. Yritin kuunnella ennakkoluulottomasti, mutta hän alkoi puhua työntekijöistä ikävään sävyyn (ovat laiskoja ja muutenkin viallisia). Sattui korvaan tänä massatyöttömyyden aikana, jolloin hyviä työntekijöitä luulisi löytyvän pilvin pimein. Vika lienee rekrytoijassa itsessään, jos palkkaa huonoja työntekijöitä!

Viimeinen niitti oli, kun puhui "lepakoista" halventavaan sävyyn. Siis heteromies puhuu "kaiken maailman lepakoista". Millä oikeutuksella? Koska lesbo ei ole kiinnostunut Sarasvuosta - herra ei ilmeisesti siedä sitä, että hänestä ei olla kiinnostuneita?

En ole koskaan sietänyt Sarasvuota. Jo aikoinaan Hyvät, pahat ja rumat - ohjelmassa hän ärsytti. Ajattelin hänen jo aikuistuneen ja kuuntelin häntä radiosta, mutta hyvänen aika: Suomessa on useita puhujia, joilla on mielenkiintoista kerrottavaa. Miksi palkataan Sarasvuo aina uudelleen suoltamaan musta-tuntuu -ajatuksenvirtaansa? Olisi kiinnostavampaa kuunnella oikeastaan ketä tahansa kadun tallaajaa, joka ei esittäisi olevansa älykäs, vaan kertoisi oikeita ajatuksiaan.

Vierailija
18/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei.

En tarvitse Sarasvuon hyväksyntää. Haluan vain ravistella ennakkoluulojasi tai kiinnittää huomiosi omaan ajattelumalliisi.

Suosittelen sinulle Cervantesin Don Quixoten lukemista. Se voi antaa kaltaisellesi ahaa-elämyksiä.

Vierailija
19/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä kuunnella yhtään. Vaihdan heti kanavaa. Yritin kuunnella ennakkoluulottomasti, mutta hän alkoi puhua työntekijöistä ikävään sävyyn (ovat laiskoja ja muutenkin viallisia). Sattui korvaan tänä massatyöttömyyden aikana, jolloin hyviä työntekijöitä luulisi löytyvän pilvin pimein. Vika lienee rekrytoijassa itsessään, jos palkkaa huonoja työntekijöitä!

Viimeinen niitti oli, kun puhui "lepakoista" halventavaan sävyyn. Siis heteromies puhuu "kaiken maailman lepakoista". Millä oikeutuksella? Koska lesbo ei ole kiinnostunut Sarasvuosta - herra ei ilmeisesti siedä sitä, että hänestä ei olla kiinnostuneita?

En ole koskaan sietänyt Sarasvuota. Jo aikoinaan Hyvät, pahat ja rumat - ohjelmassa hän ärsytti. Ajattelin hänen jo aikuistuneen ja kuuntelin häntä radiosta, mutta hyvänen aika: Suomessa on useita puhujia, joilla on mielenkiintoista kerrottavaa. Miksi palkataan Sarasvuo aina uudelleen suoltamaan musta-tuntuu -ajatuksenvirtaansa? Olisi kiinnostavampaa kuunnella oikeastaan ketä tahansa kadun tallaajaa, joka ei esittäisi olevansa älykäs, vaan kertoisi oikeita ajatuksiaan.

Pahinta mitä hänen kaltaiselleen ihmiselle voi tapahtua on, että hänestä ei olla mitään mieltä.

Vierailija
20/45 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla Yle Puheella ole kovin monta puhujaa, joilla on kuitenkin ihan kunnolla etukäteen mietitty teema ja sisältö ohjelmassaan. Sarasvuo on kuitenkin yksi näistä. Perttu Häkkinen on toinen. Näiden lisäksi politiikkaradio ja muutama muu ohjelma. Liikaa on nykyisin Yle Puheella jotain ihan ympäripyöreää lätinää perheen siivousvuoroista tai ruuanlaitosta tai muuta vastaavaa, joka ei itseäni kiinnosta lainkaan. Kyllä siihen verrattuna Sarasvuolla on myös välillä ihan painavaa sisältöä. Tyyppi voi olla vähän ärsyttävä mutta se on eri asia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän