Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis Li:lle: " Monta yritystä sä olet perustanut? " :D

Vierailija
18.04.2016 |

Pisti kommarille jauhot suuhun.. helppo huudella kun ei tarvitse itse tehdä mitään. :D

Kommentit (266)

Vierailija
121/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis on idiootti!!!!

Olen kanssasi samaa mieltä.

Voi luoja sitä mussutusta eilisessä keskustelussa. Ensi peräänkuulutti sopua ja luottamusta ja sitten itse hyökkäsi. Lapsellinen mussutaja, oikein sopiva kokoomuksen puheenjohtajaksi, kykypuolueen.

Tiesittekö muuten että "kykypuolue" on vain lyhenne sanasta "kyykytyspuolue".

Vierailija
122/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme kysy, montako ihmistä Li on työllistänyt perustamillaan yrityksillä. Siis niillä tasan nollalla. Li ei ole eläessään tehnyt yhtään mitään saadakseen tätä Suomea paremmalle tolalle, hän on keskittynyt vain siihen, että saisi verorahat tuhlattua.

Hjalliksen isä oli muistaakseni kuvaaja, siis ihan tavallinen työtä tekevä mies. Lin isä puolestaan on taiteilija, joka ainakin nettitietojen mukaan on elänyt vallan mukavasti apurahojen turvin. Li ei ole saanut oikeastaan mitään kuvaa siitä, mitä on tehdä työtä, joten on hyvä, että asiasta häneltä kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako yritystä Kekkosella oli entä Mauno Koivistolla?

Vierailija
124/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa heidän taustoja. Eiköhän Kekkonen ole kasvanut yrittämisen arjessa. Koivistolla vahva osaaminen sille suunnalle.

Vierailija
125/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten onko Hjallis itse ollut koskaan jonkun toisen palveluksessa? Onko Hjallis koskaan hakenut työpaikkaa papereillaan ja päässyt sinne koska on pätevä ja oikea koulutus?

Vierailija
126/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa heidän taustoja. Eiköhän Kekkonen ole kasvanut yrittämisen arjessa. Koivistolla vahva osaaminen sille suunnalle.

Mitä yrityksiä olivat perustaneet?

Vierailija
127/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten onko Hjallis itse ollut koskaan jonkun toisen palveluksessa? Onko Hjallis koskaan hakenut työpaikkaa papereillaan ja päässyt sinne koska on pätevä ja oikea koulutus?

Synty oikeaan sukuun ei oo varmaan tarvinnut hakea

Vierailija
128/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarien ja Lin suurteoista ja heidän luomistaan työpaikoista ja suuryrityksistä ei siis saada sitä listausta?

Antakaas nyt vaan tulla.

Mitähän Hjallis on tehnyt ilman suvun tai venäläisten rahoja?

Monta epäonnistunutta yritystä.

Käänteinen Midaksen kosketus

Vierailija
129/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yrityksiä olivat perustaneet?

Kekkonen paljastui nyt aivan feikiksi, kun ei ollut perustanut humpuukiyritystä ja lätkäjoukkuetta. Voi vitun Kekkonen.

Vierailija
130/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkisen sektorin veroelättinä = nimismiehenä toiminut Niinistö sai olla rahaministeri? Montako firmaa se on perustanut?

Vierailija
131/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Li;n ja Arhinmäen saavutukset jos joku saisi kerrottua?

Li kotisivuillaan:

"Olen päätoiminen Vasemmistonuorten puheenjohtaja. Aikaisemmin olen työskennellyt  muun muassa Muumimaailman kassalla, hotellin vastaanottotyöntekijänä, tarjoilijana ja tiskaajana, Greenpeacen feissaajana, lajittelijana hedelmätehtaalla Ranskassa ja kääntäjänä."

Näillä näytöillä Hjallis vetää pitemmän korren. 

Vierailija
132/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako firmaa Hjallis on perustanut, jotka ei ole

a) menneet konkkaan

tai

b) yhteistyössä Putinin veronkiertäjäkavereiden kanssa?

Vierailija
133/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li kotisivuillaan:

"Olen päätoiminen Vasemmistonuorten puheenjohtaja. Aikaisemmin olen työskennellyt  muun muassa Muumimaailman kassalla, hotellin vastaanottotyöntekijänä, tarjoilijana ja tiskaajana, Greenpeacen feissaajana, lajittelijana hedelmätehtaalla Ranskassa ja kääntäjänä."

Kerro vielä, mitä Hjallis oli tehnyt samanikäisenä.

Vierailija
134/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkisen sektorin veroelättinä = nimismiehenä toiminut Niinistö sai olla rahaministeri? Montako firmaa se on perustanut?

Ainakin yhden. Oma lakiasiaintoimisto 1978-1988.

Vierailija
135/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät ovat avain suomen menestykseen.

Totta, mutta Hjallis voisi pitää soukempaa suuta, ettei pilaa muiden mainetta.

Vierailija
136/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yhden. Oma lakiasiaintoimisto 1978-1988.

Siis julkisen sektorin (oikeuslaitos) siivellä rahasti. Varmaan työllisti tosi monia.

Vierailija
137/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li kotisivuillaan:

Kerro vielä, mitä Hjallis oli tehnyt samanikäisenä.

Kerrotko jos kauniisti pyydän?

Vierailija
138/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa viime kesänä Turussa. Olin oluella jokilaivassa, jota pyörittää puolituttu kaveri. Niukkaa kädestä suuhun yrittämistä, jossa jokainen maksava asiakas on tärkeä, Suomen kesä kun on lyhyt. Sisään pyrähti Li kaverinsa kanssa. Menivät tervehtimättä suoraan vessaan, tekivät asiansa ja lähtivät pois. Lähdin lähikauppaan ostamaan ruokaa. Siellä Li oli samaisen kaverinsa kanssa hakemassa muutamaa sidukkaa ja bisseä. Menivät juomaan niitä jokirantaan. Yrittäjän vuokraama tila eli laiva kelpasi vain vessaksi, ei muuhun. Vasemmistolaisille kaikki on yhteistä, jopa yrittäjän omaisuus? 

Vierailija
139/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan oikein tolle Li:lle. Ei hänellä ole mitään ymmärrystä tai osaamista yrittämisestä tai työnteosta Suomessa. Työhistoria lähinnä jotain järjestöjen puuhastelua. Hjallis näytti kaapin paikan tälle jokapaikan viisastelujalle. Hyvä Hjallis!

Vierailija
140/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti kommarille jauhot suuhun.. helppo huudella kun ei tarvitse itse tehdä mitään. :D

Aivan loistava kommentti Hjalliselta. Tämä kuvastaa hyvin, että Li viisatelee asioista mistä hänellä ei ole mitään ymmärrystä.

Ketju on lukittu.