Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis Li:lle: " Monta yritystä sä olet perustanut? " :D

Vierailija
18.04.2016 |

Pisti kommarille jauhot suuhun.. helppo huudella kun ei tarvitse itse tehdä mitään. :D

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Li;n ja Arhinmäen saavutukset jos joku saisi kerrottua?

Li kotisivuillaan:

"Olen päätoiminen Vasemmistonuorten puheenjohtaja. Aikaisemmin olen työskennellyt  muun muassa Muumimaailman kassalla, hotellin vastaanottotyöntekijänä, tarjoilijana ja tiskaajana, Greenpeacen feissaajana, lajittelijana hedelmätehtaalla Ranskassa ja kääntäjänä."

Näillä näytöillä Hjallis vetää pitemmän korren. 

Kerro vielä, mitä Hjallis oli tehnyt samanikäisenä.

Kerrotko jos kauniisti pyydän?

Miksi Kokoomuksen puoluetoimiston päivystävä nettivastaava ei vastaa?

Vierailija
142/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Li ole itse varakkaasta Suomenruotsalaisesta perheestä ja ollut jossain ruotsinkilisissä järjestöissä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisti kommarille jauhot suuhun.. helppo huudella kun ei tarvitse itse tehdä mitään. :D

Aivan loistava kommentti Hjalliselta. Tämä kuvastaa hyvin, että Li viisatelee asioista mistä hänellä ei ole mitään ymmärrystä.

Hjallis teki itsestään pellen. Miksei kysynyt samaa joka kansanedustajalta? Ei ollut pokkaa.

Vierailija
144/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi Hjallis ilman sukunsa tai venäläisten rahoja?

Vierailija
145/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä Li ole itse varakkaasta Suomenruotsalaisesta perheestä ja ollut jossain ruotsinkilisissä järjestöissä mukana.

Eikö eikö eikös jossain jossain... ota selvää äläkä lässytä.

Vierailija
146/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava kommentti Hjalliselta. Tämä kuvastaa hyvin, että Li viisatelee asioista mistä hänellä ei ole mitään ymmärrystä.

Hjallis teki itsestään pellen. Miksei kysynyt samaa joka kansanedustajalta? Ei ollut pokkaa.

Vaikka Soinilta?

Vierailija
147/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa viime kesänä Turussa. Olin oluella jokilaivassa, jota pyörittää puolituttu kaveri. Niukkaa kädestä suuhun yrittämistä, jossa jokainen maksava asiakas on tärkeä, Suomen kesä kun on lyhyt. Sisään pyrähti Li kaverinsa kanssa. Menivät tervehtimättä suoraan vessaan, tekivät asiansa ja lähtivät pois. Lähdin lähikauppaan ostamaan ruokaa. Siellä Li oli samaisen kaverinsa kanssa hakemassa muutamaa sidukkaa ja bisseä. Menivät juomaan niitä jokirantaan. Yrittäjän vuokraama tila eli laiva kelpasi vain vessaksi, ei muuhun. Vasemmistolaisille kaikki on yhteistä, jopa yrittäjän omaisuus? 

Törkeetä, mutta ei tolta muuta voi odottaakaan. Kaikki mulle tänne heti nyt -tyyppi kun on. Ja kaikki pitäisi saada muiden kustantamana. Näin vasemmisto ajattelee!

Vierailija
148/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myi perinteikkään seuran venäläisille

Vierailija
149/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisi optimistijollaa Töölönlahdella hampaat mustuneena.

Vierailija
150/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaako seurustelukumppaniaan Hjallis on pettänyt?

Vierailija
151/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa kun jokainen voi Suomessa vapaasti hankkia sukuunsa omaisuutta ja jos se venäläinen raha on niin helppoa hankkia, sen kun hankit. Olen itse köyhä yksinyrittäjä, mutta kunnioitus Hjallista kohtaan on silti satakertainen verrattuna näihin vasemmiston tyhjästä nillittäviin änkyröihin. Helppo rannalta huudella yhtä sun toista - eri ihmiset on niitä, jotka uskaltavat ulapalle. Siellä on tuulista.

Vierailija
152/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa viime kesänä Turussa. Olin oluella jokilaivassa, jota pyörittää puolituttu kaveri. Niukkaa kädestä suuhun yrittämistä, jossa jokainen maksava asiakas on tärkeä, Suomen kesä kun on lyhyt. Sisään pyrähti Li kaverinsa kanssa. Menivät tervehtimättä suoraan vessaan, tekivät asiansa ja lähtivät pois. Lähdin lähikauppaan ostamaan ruokaa. Siellä Li oli samaisen kaverinsa kanssa hakemassa muutamaa sidukkaa ja bisseä. Menivät juomaan niitä jokirantaan. Yrittäjän vuokraama tila eli laiva kelpasi vain vessaksi, ei muuhun. Vasemmistolaisille kaikki on yhteistä, jopa yrittäjän omaisuus? 

Törkeetä, mutta ei tolta muuta voi odottaakaan. Kaikki mulle tänne heti nyt -tyyppi kun on. Ja kaikki pitäisi saada muiden kustantamana. Näin vasemmisto ajattelee!

Olipas mahtava legenda. Keksitkö itse vai auttoiko äiti? Kännissähän te olitte molemmat.

Vierailija
153/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa kun jokainen voi Suomessa vapaasti hankkia sukuunsa omaisuutta ja jos se venäläinen raha on niin helppoa hankkia, sen kun hankit. Olen itse köyhä yksinyrittäjä, mutta kunnioitus Hjallista kohtaan on silti satakertainen verrattuna näihin vasemmiston tyhjästä nillittäviin änkyröihin. Helppo rannalta huudella yhtä sun toista - eri ihmiset on niitä, jotka uskaltavat ulapalle. Siellä on tuulista.

Olisi pysynyt siellä ulapalla.

Vierailija
154/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hjallis tehnyt töitä kenenkään muun palveluksessa? Omaa sukua ei lasketa

Vierailija
155/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuota ei sitten tee muut asiakkaat? Heh, etkö muuta keksi Lin synniksi :D

En ole Lin enkä Hjalliksen fani, molemmissa on hyvää ja huonoa kuten ihmisissä yleensä. Eilisestä keskustelusta jäi kyllä sellainen kuva, että Hjallis-setämies siinä vähän ojensi Li-tyttöä.

Ihan aiheesta voidaan kysyä Hjallikselta, että kuinkahan hänen yritystoimintansa ja purjehduksiensa olisi käynyt ilman suvun rahoja? Kuinka pitkälle olisi päässyt aivan omin voimin? Lasken hänet samaan kastiin Anne Bernerin kanssa. Molemmat korostavat omaa yritteliäisyyttään ja kovaa työntekoa, mutta noinkohan olisi tullut menestystä, jos lähtökohdat olisivat olleet vaikkapa duunariyksinhuoltajan perheestä?

Vierailija
156/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tyyppi syntynyt kultalusikka suussa ja perustanut yrityksiä suvun rahoilla ja maineella.

Vierailija
157/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on monissa asioissa ihan pihalla. On hyvä, että he puolustavat kansalaisten oikeuksia toimeentuloon, mutta sitä ei pitäisi tehdä kansantalouden kustannuksella.

Vierailija
158/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Li;n ja Arhinmäen saavutukset jos joku saisi kerrottua?

Li kotisivuillaan:

"Olen päätoiminen Vasemmistonuorten puheenjohtaja. Aikaisemmin olen työskennellyt  muun muassa Muumimaailman kassalla, hotellin vastaanottotyöntekijänä, tarjoilijana ja tiskaajana, Greenpeacen feissaajana, lajittelijana hedelmätehtaalla Ranskassa ja kääntäjänä."

Näillä näytöillä Hjallis vetää pitemmän korren. 

Kerro vielä, mitä Hjallis oli tehnyt samanikäisenä.

Kerrotko jos kauniisti pyydän?

Miksi Kokoomuksen puoluetoimiston päivystävä nettivastaava ei vastaa?

Miksi turpa auki huutavat kokoomuslaiset eivät saa vastattua tähän yhteen kysymykseen?

Vierailija
159/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis olisi vähän uskottavampi jos olisi aloittanut ns. tyhjästä.

Vierailija
160/266 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li nyt on perinteinen poliitikkonarsisti, valinnut nyt vassariuuden kun saa parhaat huomiokicksit siitä. Sitä naista ei oikeasti kiihota hyvässä eikä pahassa mikään muu kuin valta ja hänen itsensä ihailu. Kuvottava ja tyhjä persoona.

Ketju on lukittu.