Vichy Dermablend -meikkivoide, peitääkö punastumisen?
Kellään kokemuksia? Netin myyntipuheet toki lupaavat kuun taivaalta, mutta olisi kiva kuulla oikeita kokemuksia :)
Kommentit (4)
Peittää. Itse käytän sitä pahan rosacean peittämiseen. Tarkoittaa että mulla on nenä ja poskipäät oikeasti ihan punaiset, oikeastaan sinertävän punaiset. Mutta Dermablendillä peitettynä iho näyttää hyvältä ja tasaväriseltä. Ainoa haitta on, että kuumalla säällä jos naama hikoilee, hiki tulee jotenkin luonnottoman näköisinä pisaroina voiteesta läpi. Voide ei katoa tai mitään, mutta hiki jää siihen kuin muoville pyöreiksi pisaroiksi.
Vierailija kirjoitti:
Peittää. Itse käytän sitä pahan rosacean peittämiseen. Tarkoittaa että mulla on nenä ja poskipäät oikeasti ihan punaiset, oikeastaan sinertävän punaiset. Mutta Dermablendillä peitettynä iho näyttää hyvältä ja tasaväriseltä. Ainoa haitta on, että kuumalla säällä jos naama hikoilee, hiki tulee jotenkin luonnottoman näköisinä pisaroina voiteesta läpi. Voide ei katoa tai mitään, mutta hiki jää siihen kuin muoville pyöreiksi pisaroiksi.
Minä käytän Macin meikkivoidetta ja sama juttu.
Joskus muutama vuosi sitten ostin Vichyn Dermablend-meikkivoidetta, joka oli sellaisessa paletissa niin kuin meikkipuuterit. Oli kuitenkin ihan voidemaista. En oikein saanut sitä toimimaan, levittymään luonnollisesti ja sävykin oli vähän off.
Peittää joo, mutta on kyllä hullun paksua laastia. :O ostaisin ennemmin sen netissä hehkutetun Dermcol makeup cover- meikkivoiteen. Se taitaa olla halvempikin!
Up
Itse katsoin youtubesta videoita ja vakuutuin. Itse laitan kohta tilaukseen mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Itellä ongelmana tummat silmänaluset ja muutama punainen näppy sekä arpia joiden peittämiseen aattelin kokeilla tuota. Jos muistan niin tulen kertomaan oman kokemuksen