Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte arkiseen alastomuuteen?

Vierailija
18.04.2016 |

Viereisessä talossa joku parvekkeellaan tai pihallaan kastelee kukkia tai pesee ikkunoita ilkosillaan. Joku mökkinaapureista käy kävelyllä tai soutelemassa nakuna. Siis kaikki nämä tapaukset ilman mitään seksuaalisia manöövereitä. Oletteko kauhuissanne, ryhdyttekö toimiin? Vai toteatteko vain, että kukin tyylillään? Kysyn tätä sen takia, että itse tykkään olla ja puuhastella alasti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole minulle arkista alastomuutta vaan erittäin epätavallista. En kyllä tiedä, mitä tekisin, jos kohdalleni näin kävisi.

Vierailija
2/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiössä ehkä vähän outoa, maalla ok. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekshibitionismia ja tekisin ilmoituksen. Ei kuulu suomalaiseen tapakulttuuriin esitellä alastonta vartaloaan, kuten varmasti jokaisen pitäisi ymmärtää ilman erillistä kysymistäkin. Ei turhaan ilmoitella poliiseille itsensäpaljastelijoistakaan.

Vierailija
5/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä arkinen alastomuus on esim sitä kun menee suihkun jälkeen alasti kylppäristä makkariin pukeutumaan tai käy saunassa perheensä kanssa.

Vierailija
6/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekshibitionismia ja tekisin ilmoituksen. Ei kuulu suomalaiseen tapakulttuuriin esitellä alastonta vartaloaan, kuten varmasti jokaisen pitäisi ymmärtää ilman erillistä kysymistäkin. Ei turhaan ilmoitella poliiseille itsensäpaljastelijoistakaan.

Joku häiriintynyt, itseään alastomana toisille esittävä nakupelle alapeukuttanut.

Vierailija
7/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan OK.

Vierailija
8/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesällä kävelen kaupungilla pukeutuneena niin, että polvet ja kyynärpäät näkyvät, olenko "esittelemässä" kyseisiä ruumiinosia muille? Mielestäni en, vaan olen pukeutunut mukavasti. Samoin jos olen omalla parvekkeella nakuna, en esittele yhtään kohdetta vartalostani kenellekään, vaan pukeudun mukavasti. Ap.

Vierailija
9/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään tuijottamaan. Minulle nakuilussa ei ole mitään arkista.

Vierailija
10/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti peittävää ylle! Harvalla on niin upea vartalo, että kandeisi esitellä. Yöks teille nakuilijoille"

Polvet ja kyynärpäät tietenkin ok.

Vierailija
11/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viereisessä talossa joku parvekkeellaan tai pihallaan kastelee kukkia tai pesee ikkunoita ilkosillaan. Joku mökkinaapureista käy kävelyllä tai soutelemassa nakuna. Siis kaikki nämä tapaukset ilman mitään seksuaalisia manöövereitä. Oletteko kauhuissanne, ryhdyttekö toimiin? Vai toteatteko vain, että kukin tyylillään? Kysyn tätä sen takia, että itse tykkään olla ja puuhastella alasti.

Mihin toimiin sitä pitäisi oikein ryhtyä?

Vierailija
12/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti peittävää ylle! Harvalla on niin upea vartalo, että kandeisi esitellä. Yöks teille nakuilijoille"

Polvet ja kyynärpäät tietenkin ok.

Siis niinkö että tavisvarataloiset saavat näyttää polvet ja kyynärpäät, mutta jumalaisen kauniille olennoille sopii alastomuus? Aika julmaa.

Vierailija
13/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudistirantojen kuvissa on aina tolkuttoman paahtuneita, rusinaruttuisia ja ikivanhoja (tai ainakin ikivanhan näköisiä) ihmisiä. En tuntisi oloani luontevaksi heidän parissaan. Ajatuskin siitä, että söisin alastomien ihmisten parissa on koominen.

Mökkinaapurimme, vanhempi mies, oli alasti, ajoi ruohoa alasti ja keskittyi yleensä tuijottamaan äitiä, joka otti aurinkoa laiturilla alasti. Mielestäni tilanne oli kiusallinen ja menin yleensä lukemaan toiselle puolelle tonttia. Uimapuvussa tai pukeutuneena.

Olkaa kaikessa rauhassa alasti, mutta älkää pakottako muita katsomaan itseänne.

Metsäpolulla alasti kävelevät ihmiset saisivat minut miettimään, missä on lähin mielisairaala.

Siivoa kaikessa rauhassa alasti kotonasi, mutta pukeudu ainakin pestessäsi ikkunoita.

Vierailija
14/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nudistirantojen kuvissa on aina tolkuttoman paahtuneita, rusinaruttuisia ja ikivanhoja (tai ainakin ikivanhan näköisiä) ihmisiä. En tuntisi oloani luontevaksi heidän parissaan. Ajatuskin siitä, että söisin alastomien ihmisten parissa on koominen.

Mökkinaapurimme, vanhempi mies, oli alasti, ajoi ruohoa alasti ja keskittyi yleensä tuijottamaan äitiä, joka otti aurinkoa laiturilla alasti. Mielestäni tilanne oli kiusallinen ja menin yleensä lukemaan toiselle puolelle tonttia. Uimapuvussa tai pukeutuneena.

Olkaa kaikessa rauhassa alasti, mutta älkää pakottako muita katsomaan itseänne.

Metsäpolulla alasti kävelevät ihmiset saisivat minut miettimään, missä on lähin mielisairaala.

Siivoa kaikessa rauhassa alasti kotonasi, mutta pukeudu ainakin pestessäsi ikkunoita.

Tälllaisiako ikivanhoja ruttuja tarkoitat:

http://francenudism.tumblr.com/archive

Vierailija
15/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan naureskella, mutta ajattelen että kukin tyylillään.

Vierailija
16/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona paljonkin alasti, eikä kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee.

Vierailija
17/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisesti. Ei aiheuta toimenpiteitä eikä mielenliikutuksia.

Vierailija
18/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
19/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei jotenkin sovi olla alasti, jos joku vieras näkee tai voisi nähdä. Toisaalta itse kyllä saatan mennä alasti ulkosaunaan, mutta koska asutaan niin syrjässä, niin ei kukaan vieras näe, ellei satu juuri tulemaan pihaan, ja varsin harvoin meille yllätysvieraita sauna-aikaan tulee..

Muuten meilläkin arkialastomuus on juurikin tuota suihkuun ja saunaan menoa ja sieltä pois tuloa pukeutumaan. Ja tämä siis vain oman perheen nähden.

Vierailija
20/29 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan ihan sujuvasti alasti perheen kesken, eikä ketään haittaa. Teini-ikäiset lapset saattavat mennä alasti suihkuun herättyään, eikä kukaan kiinnitä huomiota asiaan ja saunan jälkeen saatetaan olla ihan ilman pyyhkeitäkin.