Miten suhtaudutte arkiseen alastomuuteen?
Viereisessä talossa joku parvekkeellaan tai pihallaan kastelee kukkia tai pesee ikkunoita ilkosillaan. Joku mökkinaapureista käy kävelyllä tai soutelemassa nakuna. Siis kaikki nämä tapaukset ilman mitään seksuaalisia manöövereitä. Oletteko kauhuissanne, ryhdyttekö toimiin? Vai toteatteko vain, että kukin tyylillään? Kysyn tätä sen takia, että itse tykkään olla ja puuhastella alasti.
Kommentit (29)
No enpä ole oikein moksiskaan. Tai no, jos nyt ihan arvaamatta joku jossain pamahtaa verkkokalvoille aataminasussaan, niin ensireaktio on tyyliä: "ohhoh, jaahas, noniin, sillälailla!" Ja sitten keskityn muihin asioihin. En paheksu, ei juuri kiinnosta..
Itse harrastan arkialastomuutta kotona ja mökillä. Kotona lampsin joskus ikkunoiden ohi, onhan se mahdollista että joku on sattunut joskus sopivana hetkenä meille päin katsoessa jotain näkemään. So not, omassa kodissani olen kuten haluan, ei parane kurkkia ikkunoista jos ei kestä mitä on näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollaan ihan sujuvasti alasti perheen kesken, eikä ketään haittaa. Teini-ikäiset lapset saattavat mennä alasti suihkuun herättyään, eikä kukaan kiinnitä huomiota asiaan ja saunan jälkeen saatetaan olla ihan ilman pyyhkeitäkin.
Onko teidän lapset tyttöjä vai poikia?
Poikia ovat. Ikää 13 ja 16. Heillä on myös 7-vuotias pikkusisko.
Mikä olisi arkisempaa kuin alastomuus? Minusta ihmisellä pitää olla oikeus päättää itse pukeutumisestaan, myös pukeutumattomuudestaa. Jos ei ole, olemme samanlaisia, kuin fundismuslimit, jotka pakottavat naisen burkhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nudistirantojen kuvissa on aina tolkuttoman paahtuneita, rusinaruttuisia ja ikivanhoja (tai ainakin ikivanhan näköisiä) ihmisiä. En tuntisi oloani luontevaksi heidän parissaan. Ajatuskin siitä, että söisin alastomien ihmisten parissa on koominen.
Mökkinaapurimme, vanhempi mies, oli alasti, ajoi ruohoa alasti ja keskittyi yleensä tuijottamaan äitiä, joka otti aurinkoa laiturilla alasti. Mielestäni tilanne oli kiusallinen ja menin yleensä lukemaan toiselle puolelle tonttia. Uimapuvussa tai pukeutuneena.
Olkaa kaikessa rauhassa alasti, mutta älkää pakottako muita katsomaan itseänne.
Metsäpolulla alasti kävelevät ihmiset saisivat minut miettimään, missä on lähin mielisairaala.
Siivoa kaikessa rauhassa alasti kotonasi, mutta pukeudu ainakin pestessäsi ikkunoita.
Tälllaisiako ikivanhoja ruttuja tarkoitat:
Ihania naisia rannalla. Ja miehiä myös!
No eihän tuollainen ole mitään normaalia. Sakotkin saa julkisella paikalla alastomuudesta. Jos joku kotonaan on alasti niin ihan sama, mutta jos joku naapuri roikottaa vehjettään pihallaan siten, että se näkyy meille, niin ei kiitos. Minusta ihmisten pitäisi ottaa myös muut huomioon, eikä olla niin itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi arkisempaa kuin alastomuus? Minusta ihmisellä pitää olla oikeus päättää itse pukeutumisestaan, myös pukeutumattomuudestaa. Jos ei ole, olemme samanlaisia, kuin fundismuslimit, jotka pakottavat naisen burkhaan.
No sinun mielipiteesi ei ole laki
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollainen ole mitään normaalia. Sakotkin saa julkisella paikalla alastomuudesta. Jos joku kotonaan on alasti niin ihan sama, mutta jos joku naapuri roikottaa vehjettään pihallaan siten, että se näkyy meille, niin ei kiitos. Minusta ihmisten pitäisi ottaa myös muut huomioon, eikä olla niin itsekkäitä.
Etkö näe miehen vartalossa mitään muuta kuin "vehkeen"? Vain sekö sinua kiinnostaa ja kauhistuttaa?
Arkinen asia. Ei siinä sen enempää "vehkeiden esittelyä" ole kuin tuulipuku olisi sen tuulipuvun esittelyä, höhlä ajatuskin.
Onko teidän lapset tyttöjä vai poikia?