Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun naiset tulee baareissa iskemään

Vierailija
17.04.2016 |

Olenko ainoa, jota vituttaa/huvittaa naiset, jotka lähestyvät miestä tanssilattialla tunkemalla perseen miehen syliin edes katsomassa miestä? Eilen taas tuli tällainen lähestyminen, jossa nainen vain tulee päälle selvänä tarkoituksena hinkata persettään minuun. Mikä siinä on niin vaikeaa tulla tanssimaan ihan kasvotusten ja hymyillä nätisti?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhki menkkaisen persvittunsa sinuun.

Persvittunsa? Selevä

Vierailija
62/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itketään, kun naiset eivät tee aloitteita. Itketään, kun naiset tekevät aloitteita.

Ihme itkuiikkoja nämä suomalaiset miehet.

Kai nyt mammakin ymmärtää, että miehet eivät ole mikään kollektiivi, jonka päähän mahtuu vain yksi ajatus. Jokainen mies on erilainen. Tosin kyllähän sen käsitit, piti vaan jostain päästä taas mussuttamaan.

Niin piti. Haiskahti jotenkin tämä avaus sen"kaikki naiset aina" -tyypin provolta.

Aloittaja ei ole itse tehnyt tätä aloitusta, vaan se on minun tekemäni ja postasin sen alunperin ylilaudalle. Joku on ilmeisesti halunnut postata sen myös tänne, eikä siinä mitään. Mukava kuulla mielipiteitä myös täältä, jossa on enemmän naisia lukemassa.

No tämähän käy jännittäväksi. Ap ei ole ap. Joku ryppyotsainen mies, joka ei ole ap, mellastaa ketjussa kuin omassaan. Sitten ilmestyy oikea ap jostain ylilaudalta... Mistä muuten sait tietää, että täällä on tämä sinun avauksesi, jonka teit ylilaudalle? Ja miksei sitä löydy ylilaudalta haulla?

Hohhoijjaa, jollain on taas vaikeuksia päättää, kuka oikein on, yksi mies vai monta vaiko ihan kaikki miehet...

Et taida olla mikään studion kirkkain lamppu. Moni, itseni mukaan lukien, lukee aktiivisesti sekä lautaa että av:ta. Vaikka itse jumitut yhdelle forumille, ei se tarkoita että muut niin tekisivät. Ei tässä ole mitänä ihmeellistä salaliittoa tai provoilua takana. Palstasalapoliisit täällä av:lla ovat varmaan koko suomenkielisen internetin naurettavimpia tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itketään, kun naiset eivät tee aloitteita. Itketään, kun naiset tekevät aloitteita.

Ihme itkuiikkoja nämä suomalaiset miehet.

Kai nyt mammakin ymmärtää, että miehet eivät ole mikään kollektiivi, jonka päähän mahtuu vain yksi ajatus. Jokainen mies on erilainen. Tosin kyllähän sen käsitit, piti vaan jostain päästä taas mussuttamaan.

Niin piti. Haiskahti jotenkin tämä avaus sen"kaikki naiset aina" -tyypin provolta.

Aloittaja ei ole itse tehnyt tätä aloitusta, vaan se on minun tekemäni ja postasin sen alunperin ylilaudalle. Joku on ilmeisesti halunnut postata sen myös tänne, eikä siinä mitään. Mukava kuulla mielipiteitä myös täältä, jossa on enemmän naisia lukemassa.

No tämähän käy jännittäväksi. Ap ei ole ap. Joku ryppyotsainen mies, joka ei ole ap, mellastaa ketjussa kuin omassaan. Sitten ilmestyy oikea ap jostain ylilaudalta... Mistä muuten sait tietää, että täällä on tämä sinun avauksesi, jonka teit ylilaudalle? Ja miksei sitä löydy ylilaudalta haulla?

Hohhoijjaa, jollain on taas vaikeuksia päättää, kuka oikein on, yksi mies vai monta vaiko ihan kaikki miehet...

Satuin tulemaan tänne ja näkemään tämän ketjun.

Wau mikä sattuma! :)

Linkkiä alkuperäiseen keskusteluun?

Ei ole olemassa sattumia. Jos ap, siis se varsinainen, ei tämän, on kysellyt tästä aiheesta muualla, niin miksi kuvittelet ettei hän kiinnostuisi vastaavasta aiheesta täällä sen nähdessään? Itsekin olen tehnyt runsaasti aloituksia sekä laudalla että täällä, ihan rehellisesti copypastaten jompaan kumpaan suuntaan. 

Tiedätkö, moni av-mamma ei lue lautaa, mutta moni lautalurkkaaja lukee myös av:ta. Älä tee itsestäsi enää tyhmempää.

Vierailija
64/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse naisena en kyllä ikinä kehtaisi tehdä noin :-D Olen järkyttynyt edes lukiessani tämän että jotkut naiset käyttäytyvät noin!

Vierailija
65/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse naisena en kyllä ikinä kehtaisi tehdä noin :-D Olen järkyttynyt edes lukiessani tämän että jotkut naiset käyttäytyvät noin!

No tässä on se, etten itsekään ole ikinä kourinut naisia edes kännissä, mutta en järkyty jos joku tällaisen kokemuksen kertoo koska osa ihmisistä nyt vain on sikoja. Sekä miehistä että naisista.

Vierailija
66/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, seurusteleva veljeni kutsui tätä "persehtimiseksi" ym. :D Sanoi että jotkut tanssivat tytöt muistuttavat kiimaista kissaansa.

Mustakin se on huvittavan näköistä.

Vierailija
67/67 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä perse on paremman näköinen kuin naama?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan