Naurattaa kun naiset tulee baareissa iskemään
Olenko ainoa, jota vituttaa/huvittaa naiset, jotka lähestyvät miestä tanssilattialla tunkemalla perseen miehen syliin edes katsomassa miestä? Eilen taas tuli tällainen lähestyminen, jossa nainen vain tulee päälle selvänä tarkoituksena hinkata persettään minuun. Mikä siinä on niin vaikeaa tulla tanssimaan ihan kasvotusten ja hymyillä nätisti?
Kommentit (67)
Ei kyllä edes naurata enää. Olin pubissa jossa myös tanssitaan ja tulipa kypsä tumma nainen joka näytti mustalaiselta (valkolaisten vaatteissa,rottatakki jne.) kysymään tanssiin.
No,en pidä bruneteista naisista ja en siedä mustalaisia joten kieltäydyin varsinkin kun olin juuri nauttimassa olutta.
Tämä nainen pillastui täysin, alkoi haukkumaan mammapojaksi jne. ja tivaamaan mitä yleensä teen ihmisten ilmoilla. Katselin hölmistyneenä ja mietin milloinkahan tuo vetää puukon hihasta.
Enemmän nuo naiset alkavat nykyään olla pelottavia kuin huvittavia.
Monen keski-ikäisen naisen kanssa tuntee olevansa enää jättiläisdildo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itketään, kun naiset eivät tee aloitteita. Itketään, kun naiset tekevät aloitteita.
Ihme itkuiikkoja nämä suomalaiset miehet.
Siinäpä varsinainen aloite! Perseen hinkkaaminen. Toivottavasti saat tuollaisia "aloitteita" runsaassa mitoin miehiltä.
Joo, tuota luokkaa ne tapaa olla. Käydään kiinni rintoihin tai peffaan, tungetaan iholle ja röhistään känniääliönä. Sitkö vasta se on ihan kamalaa, kun nainen takee samaa miehelle?
Mitä se minua häiritsee jos Mies B puristaa Nainen C:n tissiä? En minä ole heistä kumpikaan, enkä minä aio koko maailman murheita kantaa. Mutta kyllä se minua häiritsee, jos joku känniääliö tulee persettään hieromaan minua vasten. Luulisi sinunkin tajuavan, että se mitä sinulle itsellesi tehdään on eri asia kuin mitä jollekin random unknownille.
No mitäs sitten menit toivomaan, että mies B (ja kenties lukematon joukko muitakin miehiä) tulee hinkkautumaan nainen C:tä vasten ja puristelemaan sieltä sun täältä?
Sen takia koska hän ylimielisyydessään irvaili miehille, jotka eivät pidä tuota sopivana aloitteena. Olisi erinomaista karmaa, jos hän ei saisi mitään muita aloitteita kohdalleen. Rapisisi vähän tuo ylimielisyytensä.
Sinäpä vasta hieno mies olet. :)
Miksi minun pitäisi välittää jonkun tuntemattoman tisseistä? Sen kun joku vielä kertoisi.
Ja miksi joidenkin randomnaisten jollakin randompalstalla pitäisi välittää jonkun tuntemattoman miehen traumasta, kun joku randomnainen heiluttelee peräänsä hänen edessään jossain tuntemattomassa baarissa? Sen kun joku vielä kertoisi.
Kunpa joku vielä kertoisi miksi sinä olet palstalla, jos keskustelupalstan funktio on sinulla noin hukassa.
Luuletko, että keskustelupalstan funktio on tarjota sinulle rajattomasti myötätuntoa, vaikka itseltäsi ei sitä liikene kenellekään muulle? Vain sinun henkilökohtainen järkytyksesi on keskustelemisen arvoinen asia, eikä keskustelua tokikaan sovi laajentaa ilmiöön laajemmin?
Luuletko, että minä olen ap? En ole täällä myötätuntoa hakemassa. Kerron vaan, että en aio kantaa koko maailman murheita ja että nelonen ansaitsee sen mitä toisten kohdalla vähättelee. Jos sinulla on sen kanssa ongelma, niin kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itketään, kun naiset eivät tee aloitteita. Itketään, kun naiset tekevät aloitteita.
Kai nyt mammakin ymmärtää, että miehet eivät ole mikään kollektiivi, jonka päähän mahtuu vain yksi ajatus. Jokainen mies on erilainen. Tosin kyllähän sen käsitit, piti vaan jostain päästä taas mussuttamaan.
Niin piti. Haiskahti jotenkin tämä avaus sen"kaikki naiset aina" -tyypin provolta.
Aloittaja ei ole itse tehnyt tätä aloitusta, vaan se on minun tekemäni ja postasin sen alunperin ylilaudalle. Joku on ilmeisesti halunnut postata sen myös tänne, eikä siinä mitään. Mukava kuulla mielipiteitä myös täältä, jossa on enemmän naisia lukemassa.
Toi menee kyllä baarissa juuri toisinpäin : käynyt kymmeniä kertoja niin, että kun oon kavereitten kanssa tanssimassa, niin miehiä ilmaantuu ympärille ja liimaantuvat peffan taakse tanssimaan niin että joudun itse siirtymään :-( nappaavat lanteista kiinni ja alkavat hinkuttaa. Samoin mua ärsyttää miehet, jitka hakee hitaille/tanssimaan ja sit hetken kuluttua huohottavat korvaan, kuinka heillä seisoo jne. Myös lähestymisyritykset tyylillä "lähdetkö meille panemaan" ovat turnoff. Ja mulla tosiaan ikää 38, ja osa näistä lähestyjistä reilu parikymppisiä (ei voisi vähempää kiinnostaa). Mullekin saisi tulla juttelemaan ja sanomaan moi :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt mammakin ymmärtää, että miehet eivät ole mikään kollektiivi, jonka päähän mahtuu vain yksi ajatus. Jokainen mies on erilainen. Tosin kyllähän sen käsitit, piti vaan jostain päästä taas mussuttamaan.
Niin piti. Haiskahti jotenkin tämä avaus sen"kaikki naiset aina" -tyypin provolta.
Aloittaja ei ole itse tehnyt tätä aloitusta, vaan se on minun tekemäni ja postasin sen alunperin ylilaudalle. Joku on ilmeisesti halunnut postata sen myös tänne, eikä siinä mitään. Mukava kuulla mielipiteitä myös täältä, jossa on enemmän naisia lukemassa.
Aloittaja ei tehnyt tätä aloitusta?
No mutta joo, laita linkki ylilaudan keskusteluun, olisi hauska nähdä millaisen vastaanoton sai siellä.
Vierailija kirjoitti:
Toi menee kyllä baarissa juuri toisinpäin : käynyt kymmeniä kertoja niin, että kun oon kavereitten kanssa tanssimassa, niin miehiä ilmaantuu ympärille ja liimaantuvat peffan taakse tanssimaan niin että joudun itse siirtymään :-( nappaavat lanteista kiinni ja alkavat hinkuttaa. Samoin mua ärsyttää miehet, jitka hakee hitaille/tanssimaan ja sit hetken kuluttua huohottavat korvaan, kuinka heillä seisoo jne. Myös lähestymisyritykset tyylillä "lähdetkö meille panemaan" ovat turnoff. Ja mulla tosiaan ikää 38, ja osa näistä lähestyjistä reilu parikymppisiä (ei voisi vähempää kiinnostaa). Mullekin saisi tulla juttelemaan ja sanomaan moi :-)
Naisille tämä on luonnollisesti paljon pahempi, koska miehistä löytyy näitä idiootteja paljon enemmän ja heiltä tällaista käytöstä enemmän myös ehkä odotetaankin. En postannut aloitusta siksi, että olisin kokenut tuota minään seksuaalisena häirintänä (jota olen myöskin kokenut baarissa). Lähinnä ihmettelin, että miksi nainen haluaa lähestyä miestä tuolla tavoin. Ei tämä muuten ole mikään uusi ilmiö. Minulle on sattunut vastaavia useaan kertaan ja siitä syystä halusinkin tämän tuoda esiin.
Toisaalta kyllä tuo varmasti toimii, koska moni mies ottaa mieluusti siitä perseestä kiinni. Itselleni tuli kuitenkin lähinnä halpa fiilis kyseisestä naisesta, vaikka hän ehkä olikin ihan mukava tyttö. Tuollainen kuivapaneminen julkisella paikalla ei oikein ole minun juttuni, joten paljon mieluummin olisin lähtenyt bilettämään naisen kanssa, joka olisi tullut hymyillen eteeni tanssimaan/juttelemaan.
t. aloitusviestin kirjoittanut, mutta ei tänne postannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän käy jännittäväksi. Ap ei ole ap. Joku ryppyotsainen mies, joka ei ole ap, mellastaa ketjussa kuin omassaan. Sitten ilmestyy oikea ap jostain ylilaudalta... Mistä muuten sait tietää, että täällä on tämä sinun avauksesi, jonka teit ylilaudalle? Ja miksei sitä löydy ylilaudalta haulla?
Hohhoijjaa, jollain on taas vaikeuksia päättää, kuka oikein on, yksi mies vai monta vaiko ihan kaikki miehet...
Kelpais kyllä mulle... Aina yksin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän käy jännittäväksi. Ap ei ole ap. Joku ryppyotsainen mies, joka ei ole ap, mellastaa ketjussa kuin omassaan. Sitten ilmestyy oikea ap jostain ylilaudalta... Mistä muuten sait tietää, että täällä on tämä sinun avauksesi, jonka teit ylilaudalle? Ja miksei sitä löydy ylilaudalta haulla?
Hohhoijjaa, jollain on taas vaikeuksia päättää, kuka oikein on, yksi mies vai monta vaiko ihan kaikki miehet...
Satuin tulemaan tänne ja näkemään tämän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin tulemaan tänne ja näkemään tämän ketjun.
Wau mikä sattuma! :)
Linkkiä alkuperäiseen keskusteluun?
Ja taas tapahtui sama. Pyysin lopettamaan, niin homoksihan siellä oikein omaperäisesti haukuttiin sen jälkeen. Onneksi jälkeenpäin uskoni naissukupuoleen palautettiin, kun kaunissilmäinen nainen tuli silmiin katsoen pyytämään minua tanssimaan kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota vituttaa/huvittaa naiset, jotka lähestyvät miestä tanssilattialla tunkemalla perseen miehen syliin edes katsomassa miestä? Eilen taas tuli tällainen lähestyminen, jossa nainen vain tulee päälle selvänä tarkoituksena hinkata persettään minuun. Mikä siinä on niin vaikeaa tulla tanssimaan ihan kasvotusten ja hymyillä nätisti?
Tuntuu olevan yleinen käytäntö nykypäivänä tanssilattialla ihan 20-40 vuotiaiden ikähaarukassa.
Pari viikkoa sitten random nainen tuli tanssilattialla hinkkaamaan persettään etumustani vasten aiheuttaen seisokin, josta hän vain innostui eikä paljoa kainostellut. Välillä on tullut parikin persettä tarjolle samaan aikaan.
Naiset voisivat kertoa teettekö tuota saadaksenne egobuustia vai testaatteko varmuuden vuoksi humalaisten miesten vehkeiden toimivuutta ennen jatkoille siirtymistä? Onko naisilla homma suunniteltua vai tehdäänkö sitä fiiliksen tai sopivan "saaliin" ilmaantuessa?
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen älyn jättiläinen tässä.
Jep, ne miehet jotka eivät saa aloitteita varmaan siitä "itkevät", ja ne, jotka saavat, eivät ehkä halua sitä vierasta persettä siihen naaman eteen hinkuttamaan. Tosi itkuiikkoja joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä varsinainen aloite! Perseen hinkkaaminen. Toivottavasti saat tuollaisia "aloitteita" runsaassa mitoin miehiltä.
Joo, tuota luokkaa ne tapaa olla. Käydään kiinni rintoihin tai peffaan, tungetaan iholle ja röhistään känniääliönä. Sitkö vasta se on ihan kamalaa, kun nainen takee samaa miehelle?
Mitä se minua häiritsee jos Mies B puristaa Nainen C:n tissiä? En minä ole heistä kumpikaan, enkä minä aio koko maailman murheita kantaa. Mutta kyllä se minua häiritsee, jos joku känniääliö tulee persettään hieromaan minua vasten. Luulisi sinunkin tajuavan, että se mitä sinulle itsellesi tehdään on eri asia kuin mitä jollekin random unknownille.
No mitäs sitten menit toivomaan, että mies B (ja kenties lukematon joukko muitakin miehiä) tulee hinkkautumaan nainen C:tä vasten ja puristelemaan sieltä sun täältä?
Sen takia koska hän ylimielisyydessään irvaili miehille, jotka eivät pidä tuota sopivana aloitteena. Olisi erinomaista karmaa, jos hän ei saisi mitään muita aloitteita kohdalleen. Rapisisi vähän tuo ylimielisyytensä.
Sinäpä vasta hieno mies olet. :)
Miksi minun pitäisi välittää jonkun tuntemattoman tisseistä? Sen kun joku vielä kertoisi.
Ja miksi joidenkin randomnaisten jollakin randompalstalla pitäisi välittää jonkun tuntemattoman miehen traumasta, kun joku randomnainen heiluttelee peräänsä hänen edessään jossain tuntemattomassa baarissa? Sen kun joku vielä kertoisi.
Miksi kenenkään pitäisi lukea yhtäkään keskustelupalstaa tai kiinnostua saati kommentoida kenenkään tekstiä?
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kyllä niinkin, että huonoa käytöstä tuo naisilta on, eivätkä kaikki miehet tykkää tuontyylisestä lähestymisestä - kuten ei valtaosa naisistakaan tykkää, kun känniset miehet tunkevat ihokontaktiin.
Mutta ap, olisitkohan saanut enemmän myötätuntoa jollain miesvaltaisemmalla palstalla? En usko, että nainenkaan saisi kovin empaattista vastaanottoa, jos tekisi vastaavanlaisen avauksen esim. ylilaudalle, pakkotoistoon tai muroon.
Voisiko olla, että ap halusi puhua asiasta nimenomaan naisten kanssa, jotka siis tässä ovat se pulma? Mitä se hyödyttäisi kirjoitella miesvaltaisella palstalla jonka vastaukset olisi tyyliin
>ei vittu mua kukaan noin lähesty
>lähestyispä joku muaki noin
>kaikki naiset huoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pistä linkkiä, olisi mielenkiintoista lukea sieltäkin kommentteja
Tästä aloituksesta herneet vetäneet lienevät keski-ikäisiä, jotka eivät ymmärrä millaista nykypäivän n. 20-vuotiaiden klubeilla on. Ei varmaan jossain tanssilavalla tällaista kauheasti ole. Paitsi että kyllä sellaiseltakin aina pari nuoren lihan perässä olevaa ladya löytyy hinkuttamaan, nimim. kokemus opettaa.
Ovatpas omituisia naisia. Mulla ei ole tapana lähestyä noin. Joskus juttelen joillekin.
Mua vituttaa miehet jotka lähestyvät mua. Kännisiä seksin perässä olevia. Jotkut eivät ole "samalla tasolla" kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Käyt varmaan vähän eri paikoissa kuin ap. Tai jos tuon ikäisenä roikut jossain sedulassa niin onnea vain.
Luuletko, että keskustelupalstan funktio on tarjota sinulle rajattomasti myötätuntoa, vaikka itseltäsi ei sitä liikene kenellekään muulle? Vain sinun henkilökohtainen järkytyksesi on keskustelemisen arvoinen asia, eikä keskustelua tokikaan sovi laajentaa ilmiöön laajemmin?