Haluatko kysyä jotain näyttelijän vaimolta?
Kommentit (21)
Terkkuja Mikolle ja teijän vauvelille ;D
mutta sen sanon kuitenkin vielä, että en ole Mikon vaimo(ke). En halua että tulee väärinkäsityksiä. Sori. ;) Ja nyt nukkumaan.
ap
Arkielämässä ei onneksi näyttele. ;)
ap
Toki joskus tulee pitempiä reissuja (muutaman kerran vuodesa).
ap
Mitä olet mieltä olet siitä, jos miehesi kuuluu suudella tai kieriskellä alasti jonkun naispuolisen työtoverinsa kanssa?
Oletko koskaan mustasukkainen?
Millä mielellä katsot noita kohtauksia? (jos miehesi työhön siis edes kuuluu sellaiset..)
Pysyn täysjärkisenä ihan hyvin. Mies ei ole lähellekään sellainen friikki kuin moni muu teatterilainen. ;) Noita alastonkohtauksia hän ei juuri tee, suutelee kyllä joskus. Suutelu ei haittaa minua.
ap
..olen joskus miettinyt että sujuuko näyttelijöillä seksielämä tavista paremmin,kun ovat oppineet käyttämään kehonkieltä ja tunteitaan?
Vierailija:
..olen joskus miettinyt että sujuuko näyttelijöillä seksielämä tavista paremmin,kun ovat oppineet käyttämään kehonkieltä ja tunteitaan?
ap
Sen voin kuitenkin sanoa, ettei ole Mikko Leppilampi.
ap
mutta joskus hän esiintyy kotona kurillaan esim. roolissa, jota hän on harjoitellut koko päivän.
ap
Onko kukaan näistä? (kauheeta kun pitää olla utelias)
Ossi Ahlapuro
Eero Aho
Kalle Ahola
Olavi Ahonen
Kaarlo Angerkoski
Risto Autio
Pekka Autiovuori
Hannu-Pekka Björkman
Samuli Edelmann
Peter Franzén
Onni Gideon
Ville Haapasalo
Kari Hakala
Ahti Haljala
Lari Halme
Matias Hangasmaa
Heikki Hela
Kauko Helovirta
Kari Hietalahti
Sam Huber
Esko Hukkanen
Tapio Hämäläinen
Leo Jokela
Armas Jokio
Jussi Jurkka
Timo Jurkka
Yrjö Järvinen
Timo Kahilainen
Kalevi Kahra
Aake Kalliala
Ismo Kallio
Veeti Kallio
Tapani Kalliomäki
Sampo Karpo
Jouko Keskinen
Olli Keskinen
mutta paljastetaan nyt ettei ainakaan Ismo Kallio. Kaikkia sinä arvuutteletkin! :DD *Vaude mikä paljastus* :D
ap
ap