En oikeasti kestä miesten epäloogisuutta seksuaalimoraalissa
"Joka x:s suomalaismies elää puutteessa". Suomessa on tutkimusten mukaan seksuaalisesti aktiivisimmat naiset. Tämä on monille olevinaan kansallishäpeä, mutta mistäs miehet saavat seksiä jos naiset eivät saa sitä harrastaa? Tämä miesten ristiriitainen logiikka näkyy kaikkialla arkipäivässä, tosin myönnän että häiriintynyt tuttavapiirini vaikuttaa tähän vinouttamalla tilastoa.
Naiset ovat vaatimuksissaan sentään loogisia ja johdonmukaisia, eivätkä vaadi miljardööriä samalla toivoen tämän tekevän kaikki kotityöt tai jäävän koti-isäksi. Statusta haalivat naiset ymmärtävät, että heidän tehtävänsä on usein jäädä kotiin ja hoitaa kotityöt miehen ollessa kiireinen. Mikä ongelma miehillä on siinä, että he elävät maassa jossa on helpointa saada seksiä - siis juuri sitä aktiviteettia mitä he julistavat kaipaavansa jatkuvasti? Miksi mies vaatii samanaikaisesti kahta toisensa poissulkevaa asiaa kun tämä ei ole tieteellisesti oikeastaan mahdollista?
Miesten on ymmärrettävä että kun seksi vapautuu konservatiivisuudestaan tarkoittaa se että me naisetkin saamme sitä harrastaa vapaasti siinä missä tekin. Tuleva tyttöystäväsi tai vaimosi ei todennäköisesti ole neitsyt, ja hän on saattanut toteuttaa fantasioitaan jonkun muun kanssa ennen sinua. Jos tahdot perhearvoja ja vierellesi ihmisen jonka kynnys seksiin on korkeampi, huolehdi siitä että itsekin kannat samoja arvoja kunniallisesti ilman kaksinaismoralismia.
Jotenkin tuntuu että miehet haluavat naisten ylläpitävän seksuaalimoraalia samalla kun he itse kylpevät vapaudessaan. En todellakaan aio leikkiä siveää mitään kuvitteellista tulevaa miestäni varten, joka todennäköisesti itse on kairannut puolikylää. Mikä saa miehet pelkäämään naisen vapautta?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos se suomalaisten naisten harrastama seksi jakaantuisi tasaisesti kaikkien miesten kesken. Mutta kun niin ei tapahdu.
Seksi ei ole hyväntekeväisyyttä, minulla on täysi oikeus valikoida seksikumppanini millä tahansa kriteereillä ja asia ei kuulu ulkopuolisille miehille, joiden kanssa en halua harrastaa seksiä.
Et saa valita alle 16-vuotiasta, et isääsi, poikaasi tai veljeäsi, et toisen omaa etkä pakolla saa ottaa ketään. Luulisi sinun tuon tajuavan.
Vinksahtanutta kun tuollaiset vaihtoehdot tulivat heti mieleen.
On peruslähtökohta, että seksikumppani on mm. täysijärkinen, oikean ikäinen, suostuva ja halukas seksiin, joten useimmiten normaalit ihmiset eivät jaksa erikseen edeltäviä kriteerejä edes kirjoittaa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos se suomalaisten naisten harrastama seksi jakaantuisi tasaisesti kaikkien miesten kesken. Mutta kun niin ei tapahdu.
Seksi ei ole hyväntekeväisyyttä, minulla on täysi oikeus valikoida seksikumppanini millä tahansa kriteereillä ja asia ei kuulu ulkopuolisille miehille, joiden kanssa en halua harrastaa seksiä.
No sitten ei kannata ulista jos osa miehistä tuomitsee lutkailun.
Hyvä esimerkki saatiin sinusta tähän ketjuu epäloogisuuden ilmentymisestä. En edes jaksa kirjoittaa mikä ajatuksenkulussasi menee mönkään, joku muu saa sen tehdä jos viitsii.
Minäkään en jaksa selittää sinun epäloogisuuttasi tuossa valinnanvapaudessa sen syvällisemmin. Valinnanvapautesi esimerkiksi mahdollistavat sinulle ne miehet joita halveksit ja joita et kelpuuttaisi seksikumppaniksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan näkyy siinä, että nainen ei saa harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä. Jos näin tapahtuu, nainen muuttuu parisuhdekelvottomaksi miehen silmissä. Testaamista ja manipuloimista miehen puolelta.
Paskapuhetta..
Tälläkin palstalla saa aivan päivittäin nähdä eri ketjuissa varoituksia , että "älä avaa heti haarojas miehelle". Seksiä tulee pantata vain siksi, että niin kuuluu tehdä. Nainen ei saa harrastaa seksiä kun itse haluaisi, koska se voi aiheuttaa sen ettei mies ota enää vakavissaan.
Äärimmäisen seksuaalinen mieheni oli suhteen alussa mustasukkainen ja näreissään siitä, että minulla oli joitakin kumppaneita. Ei voi ymmärtää, että miten ihminen, joka haluaa joka päivä seksiä, vuodesta toiseen, edes olisi niin pöljä, että etsisi reilusti yli parikymppistä neitsyttä itsellensä. Kyllä se tietyn iän yli mennessä alkaa olemaan jo vähän epätodennäköistä edes löytää sellainen ja jos löytää, niin ei ole välttis se maailman seksuaalisin tapaus muutenkaan. Mies tuli onneksi järkiinsä ja kiittää onneaan kun löysi samanmoisen naisen, ei taida olla kavereiden elämä yhtä kivaa, mitä olen juttuja kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan näkyy siinä, että nainen ei saa harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä. Jos näin tapahtuu, nainen muuttuu parisuhdekelvottomaksi miehen silmissä. Testaamista ja manipuloimista miehen puolelta.
Paskapuhetta..
Tälläkin palstalla saa aivan päivittäin nähdä eri ketjuissa varoituksia , että "älä avaa heti haarojas miehelle". Seksiä tulee pantata vain siksi, että niin kuuluu tehdä. Nainen ei saa harrastaa seksiä kun itse haluaisi, koska se voi aiheuttaa sen ettei mies ota enää vakavissaan.
Oma elämäni on todistanut toista, sitä minä vaan. Enkä haluaisikaan sellasta miestä itselleni, joka näin ajattelee.
Aina vähän hymyilyttää kun nainen tulee puhumaan logiikasta. :)
Onko tullut mieleen, että ne on eri miehiä, jotka vaativat eri asioita?
1) Panomieskaverin polkee kaikkea mikä liikkuu ja kun on komea, lihaksikas ja tatuoitu, niin pyöriä riittää. Hänelle ja muille komeille nuorille miehille (25-35) markkinat ovat suomessa kerrassaan mahtavat. Näitä miehiä on kuitenkin aika vähän, jotka tilanteesta hyötyvät.
2) Itse olen tavallinen, tai jopa vähän ruma, joten tarjontaa minulle ei ole. Toki toivon, että löytäisin kohtalaisen nätin naisen, olen jopa valmis elättämään hänen, koska olen saavuttanut asioita työelämässä. Olisi myös kiva jos nainen olisi ollut pidättyväinen aikaisemmin ja lutkailisi sitten vain minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa valita alle 16-vuotiasta, et isääsi, poikaasi tai veljeäsi, et toisen omaa etkä pakolla saa ottaa ketään. Luulisi sinun tuon tajuavan.
Kuuden alapeukuttajan mielestä nuo listatut ne vasta nannaa ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
1) Panomieskaverin polkee kaikkea mikä liikkuu ja kun on komea, lihaksikas ja tatuoitu, niin pyöriä riittää. Hänelle ja muille komeille nuorille miehille (25-35) markkinat ovat suomessa kerrassaan mahtavat. Näitä miehiä on kuitenkin aika vähän, jotka tilanteesta hyötyvät.
2) Itse olen tavallinen, tai jopa vähän ruma, joten tarjontaa minulle ei ole. Toki toivon, että löytäisin kohtalaisen nätin naisen, olen jopa valmis elättämään hänen, koska olen saavuttanut asioita työelämässä. Olisi myös kiva jos nainen olisi ollut pidättyväinen aikaisemmin ja lutkailisi sitten vain minun kanssa.
Ainoa nainen, jonka tulet samaan tulee olemaan erittäin tyhmä ja sairaalloisen epävarma kynnysmatto. Valtaosa kauniista ja älykkäistä naisista tajuaa ennemmin ja myöhemmin mikä sovinisti ja naisvihaaja olet.
Naisten pahin epäloogisuus seksissä on, että harrastetaan seksiä sellaisten kulttuurien miesten kanssa joiden kulttuurin naiset tapetaan irtoseksistä kiinni jäädessään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta..
Oma elämäni on todistanut toista, sitä minä vaan. Enkä haluaisikaan sellasta miestä itselleni, joka näin ajattelee.
Se on hyvä. Itsekään en tuohon usko ja pyrin tekemään asiat itseohjautuvasti sen sijaan, että yrittäisin miellyttää minulle tuntematonta mieshenkilöä. Se on silti hassua, että joidenkin miesten mukaan seksiä haluava ja siitä nauttiva nainen deletoi kaiken muun hyvän naisessa, luokitellen "ei vaimoaineista"-kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin se ongelma eikä tätä saa mainita kuten alapeukuista huomaa. Sama tilanne kuin rahan jakautumisen kanssa. Mulle on ihan sama kuinka paljon miehet ja naiset panevat - olisi vain kiva saada itsekin joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda piirejä. En tiedä yhtäkään miestä, joka ulisisi naisten seksin harrastamisesta.
Etkö oikeasti? Tämä ilmiö näkyy etenkin keskustelupalstoilla, en tiedä kuinka suoraan moni ilmaisisi tätä kasvotusten. Ylipäätään viittaan ilmiöön, jossa miehet (ja naiset) syyttävät naisen vapautta perhearvojen murenemisen syyksi.
Eikö se sitten mielestäsi sitä murenna? Jos valtaosa miehistä ottaa mieluummin ns. vähän käytetyn naisen vaimokseen niin eikö silloin naisten kullikaruselli alle kolmekymppisenä, juurikin aiheuta parinmuodostukseen haittaa. Jotenkin logiikan puutetta nähdä tätä syy-seuraus-suhdetta.
Että pompipa takaisin sinne feministien keskusteluryhmiin voivottelemaan. Vaikka kuinka myytte ajatusta vapaasta naisesta ja iloisesta lutkailusta, niin valtaosasta miehiä se on lähinnä oksettavaa, ja syy on juurikin se, että naisten lutkailusta pääsee hyötymään vain hyvin pieni joukko miehiä, mutta he toki yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Minua hymyilyttää, että sinä kuvittelet löytäväsi minkäänlaisen naisen, nätistä puhumattakaan. Ulkoinen rumuus vielä menee, sisäinen ei. Tuntuu että ulkoisesti rumat miehet ovat aina rumia myös sisältä, mitä palstan juttuja olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa nainen, jonka tulet samaan tulee olemaan erittäin tyhmä ja sairaalloisen epävarma kynnysmatto. Valtaosa kauniista ja älykkäistä naisista tajuaa ennemmin ja myöhemmin mikä sovinisti ja naisvihaaja olet.
Mitä naisvihaa sinä hänen kirjoituksessaan näet? Ihan realistinen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin se ongelma eikä tätä saa mainita kuten alapeukuista huomaa. Sama tilanne kuin rahan jakautumisen kanssa. Mulle on ihan sama kuinka paljon miehet ja naiset panevat - olisi vain kiva saada itsekin joskus
Se on sinun ongelmasi ja sinun idioottimainen ratkaisusi asiaan. Siitä ne alapeukut tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisvihaa sinä hänen kirjoituksessaan näet? Ihan realistinen hän on.
Naisvihaajan mielestä kyllä.
Olet tyhmä ja ruma. Ihan realistinen huomio vain.
Mielestäni se mitä toinen on tehnyt elämässään ennen suhdetta on hänen asiansa. Itselläni oli eksä, joka oli varmaan maailman tekopyhin ihminen. Hän oli saanut tehdä ihan mitä halusi, mutta jatkuvasti tuomitsi ja rankaisi minua siitä, että minulla oli ollut muita miehiä ennen häntä. Ihan kuin minulla ei olisi ollut oikeutta elää omaa elämääni ennen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisivat tajuta ennemmin, kun kerran tuolle otukselle ei tarjontaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pahin epäloogisuus seksissä on, että harrastetaan seksiä sellaisten kulttuurien miesten kanssa joiden kulttuurin naiset tapetaan irtoseksistä kiinni jäädessään
No eikö silloin juuri niille pidä näyttää miten täällä toimitaan?
Paskapuhetta..