Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset.Onnistuuko suihkussa rakastelu?

Vierailija
17.04.2016 |

Teettekö usein vai joskus speciali juttu?

Kommentit (10)

1/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Vesi vaan vie liukkautta pois ja mies ei uskalla nostaa minua seinää vasten, jos on saippuaa käytetty :D Ei ole se mukavin paikka, mutta kun yhdessä ollaan suihkussa, niin joskus vaan ei voi minkään.

Vierailija
2/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Joskus. Vesi vaan vie liukkautta pois ja mies ei uskalla nostaa minua seinää vasten, jos on saippuaa käytetty :D Ei ole se mukavin paikka, mutta kun yhdessä ollaan suihkussa, niin joskus vaan ei voi minkään.

Joo siinä on se liukastumis vaara.Mut toimiiko hyvänä esileikki paikkana.Hiukan pestää toisten selät samalla suuseksiä sormettamist ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Joo siinä on se liukastumis vaara.Mut toimiiko hyvänä esileikki paikkana.Hiukan pestää toisten selät samalla suuseksiä sormettamist ym?

Rehellisesti, en valitsisi suihkua. Siellä tulee aina kylmä, jos ei ole veden alla ja inhoan palelemista. Mutta meillä monesti siellä halaillaan ja pusutellaan ja sellaista, ei yleensä mitään kovin vakavaa. Ilmeisesti olen seksikäs suihkulakista huolimatta :D

Vierailija
4/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Rehellisesti, en valitsisi suihkua. Siellä tulee aina kylmä, jos ei ole veden alla ja inhoan palelemista. Mutta meillä monesti siellä halaillaan ja pusutellaan ja sellaista, ei yleensä mitään kovin vakavaa. Ilmeisesti olen seksikäs suihkulakista huolimatta :D

Sillon tällöin ihan ok paikka.Onha siitä kiva siirtyä pehmemmälle.Puhtaana ihana aloittaa naiskentelu.Tykkäätkö saada suuseksiä?

Vierailija
5/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää rakastella suihkussa enkä saunassa, vesi vie pois liukkauden ja saunassa on liian kuuma. Suuseksiä voin antaa suihkussa, mutta yhdyntä ei oo kivaa siellä. Suihkun jälkeen voi kuivatella ja mennä mukavampaan paikkaan peuhaamaan :)

Vierailija
6/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää rakastella suihkussa enkä saunassa, vesi vie pois liukkauden ja saunassa on liian kuuma. Suuseksiä voin antaa suihkussa, mutta yhdyntä ei oo kivaa siellä. Suihkun jälkeen voi kuivatella ja mennä mukavampaan paikkaan peuhaamaan :)

Mulla taas seisoo kokoajan kun menen vaimon kanssa saunaan. Seisominen ei lopu, ennen kuin olen lennättänyt pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja siitä pään yli seinälaatoille.

Vierailija
7/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei onnistu, eikä muukaan huvita, koska kärsin huimauksesta, joka on erityisen paha höyryisissä tiloissa.

8/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä ei onnistu, eikä muukaan huvita, koska kärsin huimauksesta, joka on erityisen paha höyryisissä tiloissa.

Täysin OT, mutta mielenkiinnosta, huimauksesta joka pahenee höyryssä? Koska et näe horisonttia vai koska verenpaine laskee lämmössä?

Vierailija
9/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkupanot kannattaa tosiaan suorittaa ennen varsinaista suihkuttelua. On joskus märkänä naimisesta tullut hiertymiä kun vesi huuhtelee "liukasteet" pois

Vierailija
10/10 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot kannattaa tosiaan suorittaa ennen varsinaista suihkuttelua. On joskus märkänä naimisesta tullut hiertymiä kun vesi huuhtelee "liukasteet" pois

Kävikö pahasti sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä