Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lihava käyttää juoksutrikoita?

Vierailija
17.04.2016 |

Mun BMI on 30, saanko vetää jalkaan mustat Niken juoksutrikoot vai pysäytänkö liikenteen ja pelotan lapsia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa! Lihavuus on laissa kielletty! Juoksutrikoot etenkin! Mene äkkiä lopettamoon (luetaan: terveyskeskukseen)!

Vierailija
2/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan! Saadaanpa jotain mille nauraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Laihat tulee ja piiskaa perseeseen.

Vierailija
4/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeen kokoset ni saa. Mäkin käytän ja bmi on 30-31.

Vierailija
5/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa todellakin! Jos on oikean kokoiset.

Vierailija
6/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on laissa sallittu, liikenteen pysäyttely ja lasten pelottelu ei. Jos lakiteknisiä neuvoja kaipasit.

Vierailija
7/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa, ei ole missään kielletty. Ostat vaan oikeankokoiset, ei liian pienet.

Vierailija
8/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. En ymmärrä miksi tukevammat ihmiset eivät saisi jotain vaatteita käyttää, jos joku siitä vaivaa näkee niin se on hänen ongelmansa. Muutenkaan ei pidä liikaa ajatella mitä muut ajattelevat, jos trikooot tuntuvat hyvältä juostessa niin eikun jalkaan vaan!

Vierailija
9/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostessa joo, muualla ei. Samoin kuin laihatkin.

Vierailija
10/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isompi paita olisi siinä päällä kyllä hyvä. Olen joskus todella ihmetellyt miksi jollain todella isokokoisilla on täys trikoot. Toisaalta annan kyllä pisteitä rohkeudesta ja siitä, että tekee mitä huvitaa muiden mielipiteistä välittämättä. Muhku fanit saattaa innostua ja osalla menee silmät kieroon, että noilla saurauksilla saa valita.

Vierailija
11/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai laitat, jos itse haluat. Älä kuuntele muita tällaisissa asioissa Ihmiset, erityisesti naiset, on muutenkin opetettu aina miettimään, mitähän muut sanovat milloin mistäkin. Identiteetti katoaa, kun ei koskaan ole omaa mielipidettä tai tahtoa. Ei ihme, että naisilla erityisesti on masennusta. Annammeko muiden aina säädellä minäämme ja toimintaamme?

Ja jos joku sanoo, että ei muilla kuin laihoilla voi olla trikoita, sano hiljaa itseksesi: höpö-höpö, sehän on vain sinun mielipiteesi.

Vierailija
12/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun BMI on 30, saanko vetää jalkaan mustat Niken juoksutrikoot vai pysäytänkö liikenteen ja pelotan lapsia?

Laita kuva pyllystäsi trikoiden verhoamana, niin osaamme paremmin arvioida pelottavuuskertoimesi.

Vierailija
13/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä estävän.

Vierailija
14/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehtaa,niin mikäs siinä.Itse puen esimerkiksi salille mieluummin löysät verkkarit kuin tiukat trikoot,koska löllöt reiteni ällöttävät minua.En kuitenkaan häiriinny,jos joku muu käyttää tiukko trikoita harrastaessaan liikuntaa.

Vierailija
15/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 135 kg ja käytän niit 😊 enimmäksee ky urheilles.

N17

Vierailija
16/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa käyttää ihan mitä vaan vaatteita haluaa, painosta riippumatta.

Vierailija
17/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ne on paksut ja oikean kokoiset ettei näy läpi niin siitä vaan, mutta musta tämä sääntö pätee kyllä kaikkiin eikä vain lihaviin

Vierailija
18/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vääräsäärinen, en tosin lihava. Ennen en millään uskaltanut, mutta nykyään aattelen, että jos joku häiriintyy siitä, sehän on hänen ongelmansa, ei minun. Pistän tiukat trikoot päälle jos siltä tuntuu. 

Vierailija
19/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaseksi. Olen kuitenkin juuri pistämässä alulle kansalaisaloitteen niiden kieltämiseksi BMI yli 25 -henkilöiltä. 

sssssssssssss….

Vierailija
20/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaseksi. Olen kuitenkin juuri pistämässä alulle kansalaisaloitteen niiden kieltämiseksi BMI yli 25 -henkilöiltä. 

sssssssssssss….

Tää ei siis ole oikea ssss, koska hän kieltäisi ne jo yli BMI 18. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi