Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkaa oksettaa jos olen syömässä ja katson tv:stä ihmistä, jolla on runsaspigmenttinen luomi kaulassaan

Vierailija
17.04.2016 |

Onko kellään muulla samaa ongelmaa että kaulan luomet etovat?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pöydän ääressä.

Vierailija
2/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, syöminen telkkaria katsoessa ei ole hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Juurikin tämän takia minulla ei ole telkkaria vaikka uutisia olis kiva joskus katsoa. 

Vierailija
4/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tällainen tilanne tulee kohdalle?

Vierailija
5/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein sillä monilla ihmisillä on runsaspigmenttinen luomi kaulassaan. Eilen yökötti syödä riisipiirakkaa, kun katsoin Temptation Islandia ja sillä pudotetulla naisella oli yököttävä luomi juuri sillä puolella kaulaa, jota kuvattiin haastateltavana ollessa.

Charlize Theronin kaulan luomi on ok, se ei ällötä yhtään, sillä se on väriltään niin haalea eikä siinä ole niin näkyviä ääriviivoja.

Ap

Vierailija
6/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein sillä monilla ihmisillä on runsaspigmenttinen luomi kaulassaan. Eilen yökötti syödä riisipiirakkaa, kun katsoin Temptation Islandia ja sillä pudotetulla naisella oli yököttävä luomi juuri sillä puolella kaulaa, jota kuvattiin haastateltavana ollessa.

Charlize Theronin kaulan luomi on ok, se ei ällötä yhtään, sillä se on väriltään niin haalea eikä siinä ole niin näkyviä ääriviivoja.

Ap

Ja sinä siis syöt ihan koko ajan? Siinä telkkarin ääressä? Erikoinen kombinaatio.

Vierailija
7/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tää auttaa ylipainoisia. Aina kun tekee mieli syödä, pistää sellasen runsaspigmettisiä kaulaluomia esittelevän videon pyörimään. 

Vierailija
8/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat! Sääliksi käy.

Vierailija
9/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaluomihullu! Long time no see. Oletko sama, joka tykkää puhua silmien etäisyyksistä?

Vierailija
10/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä siis syöt ihan koko ajan? Siinä telkkarin ääressä? Erikoinen kombinaatio.

Kyllä minä aika usein mussutan jotain tv:n ääressä. Kaulaluomet ovat oksettavia muutenkin kuin jos syön jotain, mutta syödessä niiden etovuus korostuu.

Ap

Vierailija
11/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulaluomihullu! Long time no see. Oletko sama, joka tykkää puhua silmien etäisyyksistä?

Olenhan minä, miten pystyit tunnistamaan minut? Olen myös se, jolla on pakkomielle kengänkokoihin. Onko kirjoitustyylini helposti tunnistettavissa vai miten joku aina tietää minun olevan aloituksen takana?

Ap

Vierailija
12/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomet ovat ällöttäviä. Erityisesti kaulassa, rintakehällä ja kasvoissa olevat. Jostain syystä yksi lapsen kaveri vie multa ruokahalun, koska mässyttää ja pyörittelee ruokaa suussaan... en voi syödä samassa pöydässä! Mitä asialle voisi tehdä??!!

Vierailija
14/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä, miten pystyit tunnistamaan minut? Olen myös se, jolla on pakkomielle kengänkokoihin. Onko kirjoitustyylini helposti tunnistettavissa vai miten joku aina tietää minun olevan aloituksen takana?

Ap

Kyllä tässä on kyse juttujen sisällöstä, ei niinkään kirjoitustyylistä. Tosin mieleen on jäänyt myös se, että kirjoitat melko oikeakielisesti. Nythän sinulla on vähän niin kuin palstajulkkiksen asema.

Vierailija
15/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä, ap:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/04/07/16/32EFA30100000578-3527989-image-a-18_1460042473821.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/04/07/13/32EEDE3600000578-3527989-image-a-386_1460032278878.jpg

Katsoin vain ensimmäisen kuvan ja kommentoin nyt sitä, kohta katson toisen. Mutta ensimmäiseen kuvaan: Tuo kaulaluomi ei inhota jostain syystä yhtään kun se on niin iso. Jos olisi pienempi asia voisi olla toinen. Jostain syystä siis tosi iso luomi ei ole ällö mutta pienempi on. En osaa sanoa miksi näin on. Esim erään suomalaisen blogggaajan poikaystävän kaulaluomi on pienempi kuin tuo mutta ihan mielettömän ällöttävä ja huomiotaherättävä.

Tuossa sinun linkittämässäsi kuvassa minua ällöttää enemmän tuon beigepaitaisen naisen käsivarren luomi. Käsivarren luomet ovat myös inhokkilistallani. Ällötti myös tuon beigepaitaisen vieressä olevan naisen lähekkäin olevat silmät.

Nyt katson toisen linkin ja kommentoin sitten. Ap

Vierailija
16/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sama nainen toisessa linkissä. Tuo nainen tai hänen luomensa eivät ole ollenkaan ällöttäviä.

Ap

Vierailija
17/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama nainen molemmissa kuvissa. Tosi yllättävää, ettet pidä isoja luomia ällöttävinä. Olin varma, että tuo olisi kunnon trigger sulle. Noin iso, ulkoneva ja vielä tumma luomi. Se käsivarren luomi ei häiritse mua yhtään tuohon kaulajättiin verrattuna. En siis ole mitenkään "pakkomielteinen" luomien suhteen (niin kuin sinä), mutta en minäkään pidä luomista. Ne ovat aina rumia.

Häiritseekö sua näyttelijä  Jessica Paré? Hänellä on kasvoissa paljon luomia. Jos jaksat, googleta hänestä lähikuvia. Häiritseekö sua muuten hampaat? Huonot tai pienet hampaat, näkyvät ikenet?

Vierailija
18/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala!!! On kyllä ikävä vaiva tuommoinen. Otapa kuule siihen telkan viereen ihan semmoinen perus muoviämpäri, ei ole värilläkään niin väliä. Siihen on sitten mukava oksennella seuraavalla kerralla kun niiden käristemakkaroiden ynnä muiden rasvamättöjen lomassa alkaa ne luomet kuvottamaan. Tai katsele pelkästään sitä Charlize Theronin luomea.

Vierailija
19/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama nainen molemmissa kuvissa. Tosi yllättävää, ettet pidä isoja luomia ällöttävinä. Olin varma, että tuo olisi kunnon trigger sulle. Noin iso, ulkoneva ja vielä tumma luomi. Se käsivarren luomi ei häiritse mua yhtään tuohon kaulajättiin verrattuna. En siis ole mitenkään "pakkomielteinen" luomien suhteen (niin kuin sinä), mutta en minäkään pidä luomista. Ne ovat aina rumia.

Häiritseekö sua näyttelijä  Jessica Paré? Hänellä on kasvoissa paljon luomia. Jos jaksat, googleta hänestä lähikuvia. Häiritseekö sua muuten hampaat? Huonot tai pienet hampaat, näkyvät ikenet?

Googletin tuon Jessican. En nähnyt hänen kasvoissaan luomia. Rintakehässä näkyi kaksi luomea jotka eivät ällöttäneet yhtään. Minua ällöttää usein vain yksi luomi, useampi lähellä toisiaan ei ole niin ällöttävää.

Hampaat eivät ällötä, jostain syystä pidän esim. miehillä huonoja hampaita jopa seksikkäämpinä kuin hyviä. Esim. hampaiden puuttuminen vetoaa. Likaiset hampaat eivät kylläkään viehätä. Ikenet saa myös näkyä, minulla näkyy itsellänikin hieman kun hymyilen hampaat näkyvissä. Eräs poikaystäväni on jopa kehunut ikeniäni seksikkäiksi. Se oli erikoista.

Ap

Vierailija
20/32 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin tuon Jessican. En nähnyt hänen kasvoissaan luomia. Rintakehässä näkyi kaksi luomea jotka eivät ällöttäneet yhtään. Minua ällöttää usein vain yksi luomi, useampi lähellä toisiaan ei ole niin ällöttävää.

Hampaat eivät ällötä, jostain syystä pidän esim. miehillä huonoja hampaita jopa seksikkäämpinä kuin hyviä. Esim. hampaiden puuttuminen vetoaa. Likaiset hampaat eivät kylläkään viehätä. Ikenet saa myös näkyä, minulla näkyy itsellänikin hieman kun hymyilen hampaat näkyvissä. Eräs poikaystäväni on jopa kehunut ikeniäni seksikkäiksi. Se oli erikoista.

Ap

Kyllä hänellä on luomia:

http://41.media.tumblr.com/f503f210a6f8852eb6639e75c6daa6dd/tumblr_nocziznRw61qzy531o1_500.jpg

http://41.media.tumblr.com/1a1f4b962b1c48d228e2f114a8854e04/tumblr_naxi6qM1wu1qzy531o1_500.jpg

Erikoista, että sinua ärsyttää vain tietyt luomet noin paljon.