Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo heittää minut ulos, voitteko auttaa?

MN
17.04.2016 |

Mieheni on alkoholisti ja humalassa nytkin. Sanoo (eli huutaa) että kerää tavarasi ja mene pois.

Meillä ei ole lapsia, mutta pieni koira kylläkin. En tiedä oikeasti mitä tehdä, nytkin olen parvekkeella ja olo on vaan sitä, että kunpa tästä uskaltaisin hypätä. :/

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun avuton olento.

Vierailija
42/58 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Asunto on hänen nimissään, eli voi heittää minut pihalle. MN

Oletko kirjoilla asunnossa? Jos olet niin sinua ei voi heittää pihalle noin vaan. Sulla on lakiin kirjattu oikeus etsiä rauhassa uusi asunto. Soita poliisit korjaamaan äijä putkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt missä asut niin ei tarvitse tyhjän päälle jäädä. Joku ottaa sut yöksi ja auttaa järkkäämään asiat kuntoon. Mä autan jos oot helsingissä.

Vierailija
44/58 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on parempi kuin tuollainen parisuhde. Jopa yksinolo.

Vierailija
45/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, olet niitä lössöjä, joita alkaa heti ahistaan kun joutuu selkä seinää vasten. Ei tuollaisella asenteella elämässä pärjää. Ehkä sinun olisi parempi jäädä toisten pompoteltavaksi jos et voi juosta takaisin äidin helmoihin.

Etkö tajua, että tolla ei ole paikkaa minne mennä?? Isä joku thaimaalainen ja äiti ilmeisesti narsisti, jonka luo ei voi eikä kannatakaan mennä.

Ap, mee nyt alkajaisiksi turvakotiin. Henkinen väkivalta, esim. jatkuva uhkailu riittää syyksi, vaikkei fyysistä ei olisikaan. Sieltä sitten alat järjestellä asuntoa itsellesi. Ainoa ongelma on tuo koira, jota ei turvakotiin oteta. Sille sun pitäis nyt löytää joku hoitopaikka.

Vierailija
46/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MN kirjoitti:

Voi hemmetti kun olette kivoja!

Mies siis sanoi, että tämän aamun aikana kaikki mun omaisuus täältä pois. Olen sitten ihan tyhjän päällä - koditon. Pelottaa ja ahdistaa.

Äitini hiihtää omissa menossa, en hänen luo voi mennä. Enkä kai mihinkään.

Oletko siellä kirjoilla? Jos olet niin tuollainen "heti ulos" ei ole laillista ja tarvittaessa jos hän lähtee voimallisesti tavaroitasi rappukäytävään kantamaan niin poliisit voivat tulla keskeyttämään tämän. Eli jos olet kirjoilla, noi ei voi sinulle tehdä.

On normaali vuokrasopimus. Kauanko se voi antaa mulle armonaikaa? En kyllä tietenkään haluaisi täällä olla täällä enää hetkeäkään.

Vastaa nyt eka selkeästi siihen, että oletko itse Suomen kansalainen (ainakin kirjoitat hyvin suomea) ja oletko siinä asunnossa omalla nimelläsi kirjoilla, vain pelkästään miehen nurkissa? Ja ymmärrätkö edes eroa? Minkä ikäinen olet? Auttaisi hahmottamaan tilannetta.

Vierailija
47/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Nyt tuli parvekkeelle, huusi ja läpsi naamaan nauraen.

Heippa vaan kaikki, itsepä kai tähän oon itteni ajanut.

Turvakotiin ja heti.

Vierailija
48/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Ja niin. Minä 26-v ja mies kolmekymppinen.

Elämä ohi jo näin nuorena. MN

Herätys nyt nainen!!!!ikää 26v ja elämä ohi jonkun äijän takia...

Sun elämä vasta alkaa kun pääset tuosta pakasta eroon.

Vierailija
49/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, olet niitä lössöjä, joita alkaa heti ahistaan kun joutuu selkä seinää vasten. Ei tuollaisella asenteella elämässä pärjää. Ehkä sinun olisi parempi jäädä toisten pompoteltavaksi jos et voi juosta takaisin äidin helmoihin.

Etkö tajua, että tolla ei ole paikkaa minne mennä?? Isä joku thaimaalainen ja äiti ilmeisesti narsisti, jonka luo ei voi eikä kannatakaan mennä.

Ap, mee nyt alkajaisiksi turvakotiin. Henkinen väkivalta, esim. jatkuva uhkailu riittää syyksi, vaikkei fyysistä ei olisikaan. Sieltä sitten alat järjestellä asuntoa itsellesi. Ainoa ongelma on tuo koira, jota ei turvakotiin oteta. Sille sun pitäis nyt löytää joku hoitopaikka.

Hieno neuvo. Kyllähän se varmaan kannattaa alkajaisiksi turvakotiin lähteä, kun on siellä parvekkeella kököttänyt jo 4 vuotta.

Vierailija
50/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, miten jotkut ei tajua, ettei omille vanhemmille voi aina mennä ja ystävät on osa sitä samaa miehen juopporemmiä, josta itse pyristelee eroon tai sellaisia, jotka eivät muuten pysty auttamaan. Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa, ja vanhemmat ilmoittivat, että eivät auta, vaan jokaisen on pärjättävä elämässä omillaan. Ja mulla oli vielä vuoden ikäinen lapsi siinä. Onneksi Suomessa on turvakoteja.

Vierailija
51/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MN kirjoitti:

Ja niin. Minä 26-v ja mies kolmekymppinen.

Elämä ohi jo näin nuorena. MN

Herätys nyt nainen!!!!ikää 26v ja elämä ohi jonkun äijän takia...

Sun elämä vasta alkaa kun pääset tuosta pakasta eroon.

Älkää aina viitsikö olla noin tuomitsevaisia ja ilkeitä. Ette voi tietää ap:n turvaverkosta mitään tai millainen ihminen ap on muuten. Aikuisella ihmiselläkin voi olla elämänsuunta täysin hukassa ja se voi johtua mistä vain. Helppo näillä näppylöillä tuomita aloittaja vain kun ei tiedetä muita taustoja.

Hyvät neuvot olisivat tarpeen, eikä ilkeileminen tässä vaiheessa. Vai tunnetko paremmuutta sillä, että sätit ihmistä, joka kokee olevansa heikoilla jäillä?

Vierailija
52/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
53/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaikka 112, ellet muuta numeroa tiedä. Sieltä opastetaan lisää - turhaa tästä on täältä kysyä.

Vierailija
54/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä kaivelee näitä vuosia vanhoja ketjuja haudoistaan? Ei alkuperäiset ole enää näihin vastaamassa, ihan hölmön hommaa.

Vierailija
55/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä ap oikein on? Suunnittelee parvekkeelta hyppäämistä vaikka ovestakin voisi poistua.

Vierailija
56/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä nainen katselet tuollaista? Lähde pois, vaikka sitten kaverille ja ota koira mukaasi! Tottakai se tuntuu pahalta lähteä, mutta joku päivä huomaat miten hyvä päätös se olikaan.

Ei mulla oikein sellasia kavereita ole. Oma isäni asuu Thaimaassa ja äiti ei välitä musta ollenkaan.

Lapsenomainen vastaus, onko mieskin ollut sulle sun päässä tuki ja turva, niin ettei tarvi ottaa aikuisen vastuuta? Aloita itsenäisen aikuisen elämä. Mene vaikka turvakotiin ensin. Sieltä neuvotaan eteenpäin.

https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiM_62B6IbsAhWIlLIKHenfCQEYAB…

Vierailija
57/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN kirjoitti:

Asunto on hänen nimissään, eli voi heittää minut pihalle. MN

Kuule, ei voi, jos kirjasi on siinä asunnossa.

Vierailija
58/58 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastailette 4 vuotta vanhaan ketjuun ikään kuin ap olisi vielä lukemassa viestejänne?