Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen allerginen sähkölle.

Vierailija
17.04.2016 |

Saan hengen ahdistusta ja huimausta. Lisäksi minulla magneetti allergia en voi olla magneetti kenttien lähellä.

Voin kyllä käyttä tietokonetta jos se on ladattu ja irti seinästä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai "sähköallergia" on vähän samantapainen sairaus tai vaiva, kuin vaikka keliakia. - jos ajattelee tilannetta, vaikka ruokapulan-aikaisesssa Suomessa, niin hyvin harva olisi varmaankaan voinut sanoa, että kuulkaa mä en voi muuten sitten syödä tuota, tuota enkä tuota, kun niissä on tuota vehnää ja tai ruista, niin että samalla olisi tullut leimanneeksi itsensä hulluksi.  Sitä kun olisi kiltisti tullut syödä ja olla mussuttamatta, koska ei ollut vaihtoehtoja. - Vielä nykyäänkin (pieni)osa pitää keliakiaa, jonain keksittynä juttuna tai mielenvikaisuutena. 

-   Sähköä on toki verraten hyvin tarjolla, mutta jos kerrot, että saat siitä "epämiellyttäviä oireita"  niin johan sitä saa kuulla olevansa olla vähintäänkin hullu. - Näin siitä huolimatta, että kuka osaa oikeasti kertoa, mitä sähkö itseasiassa on? mitä oikeastaan ovat ne pienet hiukkaset tai elektronit? - Voimmeko pilkkoa ne ja erottaa niiden ainesosia samalla tavalla kuin, vaikkapa viljan jyviä?  - Tai ellei sähkö saa yksin oireita aikaan niin mitä mahtaa olla siinä,  että huomaan esimerkiksi silmieni kuivuvan jos tai kun istun ja työskentelen pitkään tietokonepäätteen äärellä. Sen sijaan samanlaista oiretta en muista saaneeni kun olen lukenut paperista kirjaa ja kirjoittanut käsin paperille, enkä tietokoneen ruudulle. 

LCD-näytön sähkömagneettinen kenttä ei ole vastuussa siitä, että sinä psykofyysisenä kokonaisuutena räpäyttelet vähemmän silmiäsi ruudulta lukiessasi.

Vierailija
22/42 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päävika tai trolli.  Miten voit elää maapallolla kun täällä on magneettikenttää niin hitokseen ja omasta takaa?  Rupea miettimään sitä, kun maapallon magneettikenttä vaihtaa napaisuuttaan, siis pohjois- ja etelänapa vaihtavat paikkaansa.  Siinä voi jo mennäkin nuppi sekaisin allergisilta.

Maapallon navat liikkuu jatkuvasti. Ei siitä ole mitään haittaa. Toisinaan jopa vaihtuu navat keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköallergia on ihan todettu ilmiö. Itsellänikin tulee oireita esim. suurten muuntajien, valtavien sähköpylväiden ja vanhojen kuvaputkitelevisioiden läheisyydessä. Nämä jotka väittää huuhaaksi eivät ole itse kokeneet samaa, joten on helppo huudella.

Sinuna tarkistuttaisin verenpainelääkityksen.

Vierailija
24/42 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköallergia paranee homeopatialla.

Vierailija
25/42 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole. Ei saa narrata.

Vierailija
26/42 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kaikille sähköhöperöille testausta, jossa tutkittaisiin pystyvätkö he aistimaan sen, minkä he väittävät aistivansa. Tällainen testin tekeminen ei ole mitään rakettitiedettä, eikä kallista, eikä vaadi erikoislaitteita. Testi tulee toistaa riittävän monta kertaa. Näitä on maailmalla tutkittu ja tulos on aina sama. Huomioithan että 50% osumatarkkuus on keskimääräinen pelkästään arvaamalla saavutettava tulos. Sähköhöperön kannattaa ottaa koejärjestelyjä valvomaan henkilö jonka tuntee ja johon luottaa, mieluiten useita. Kunnolla tehdyn testin jälkeen asiasta ei tarvitsisi enää kiistellä, mutta jos mielenterveys on pahasti sekaisin, tuskin tämäkään auttaa, toki ainahan kannattaa yrittää. Tilanne on hieman sama, kuin joidenkin huijatuksi tulleiden ihmisten kanssa. He eivät voi itselleen myöntää tulleensa huijatuksi, vaikka huijaus olisi täysin paljastunut.

"Mä en tarvi mitään testiä ku mä tiiän sen kyllä muutenki."

"Noku mä en koetilanteessa pysty sitä sanomaan ku mä stressaannun siinä niin."

Seli seli.

Jos itse olisin sähköhöperö, haluaisin tällaisen testin itselleni järjestää. Jos itselläni on mikä tahansa terveydellinen ongelma, haluan selvittää mistä oikeasti on kysymys. Lääketieteeseen kuuluu monenlainen testaaminen. Tunnen yhden sähköhöperön ja hän on innostunut monenlaisesta muustakin humpuukista.

Sähköhöperö, jos et haluaisi tällaiseen testiin, niin miksi et?

Vierailija
27/42 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se morsetti.

100W radiolähettimellä :-D

Vierailija
28/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavedessä kylpeminen auttaa sähkönäppylöihin. Sinne vaan polskimaan.

Vierailija
29/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huuhaata. Itselläni oli vittumaisia oireita wlan-purkin säteilystä,kun se oli sohvan päädyssä olevalla pöydällä alle puolen metrin etäisyydellä päästäni, kun tuntitolkulla iltaisin makoilin sohvalla. Pahimpia olivat älyttömät sykkeennousut, verenpaineenheittelyt, hermostunut olo jatkuvasti jne. Sitten kun viimein älysin yhdistää oireet säteilyyn ja laitoin wlanin pois päältä, oireet loppuivat kuin seinään.

Nm. aivokasvainta odotellessa

Juu, ja tuolla tuntitokulla sohvalla makamisella ei ole mitään yhteyttä tuohon huonoon kuntoon? Eli sykeheittelyt ja verenpaine. 

Vierailija
30/42 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen idioot*ille ja aloitus toi näppyjä käsivarsiin.

Vierailija
31/42 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene reikihoitoon, se auttaa. Ömmönmömmön!

Vierailija
32/42 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain oireita vanhoista isoista tietokoneen näytöistä.

Kasvot alkoivat punottaa niitä tuijottaessa. Nykyisistä littanista ei tule mitään oireita.

Ei helv mitä porukkaa ja 3 vielä yläpeukuttaa. Minullakin alkaa nykyajan kännykkään puhuessa korva punoittaa mutta eihän se nyt sähköstä johdu herranenaika. Huhuu.

Vierailija
33/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luuloallerginen.

Vierailija
34/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen pöhköille. Ap on sellainen.

Vierailija
35/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana-allergiakin näyttää olevan.

Vierailija
36/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aloituksesta syyhyn.

Vierailija
37/42 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aloituksesta syyhyn.

Hei, mitä jos syyhyepidemia aiheutuukin 5G-säteilystä? Porvoon yliopisto voisi vähän tutkia asiaa.

Vierailija
38/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköallergia paranee homeopatialla.

Niin, luulotauti lähtee luulohoidolla. Kaikki voittavat. Eniten puoskari.

Vierailija
39/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä ladatussa tietokoneessa ei ole sähköä? :D

Vierailija
40/42 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi