Olen allerginen sähkölle.
Saan hengen ahdistusta ja huimausta. Lisäksi minulla magneetti allergia en voi olla magneetti kenttien lähellä.
Voin kyllä käyttä tietokonetta jos se on ladattu ja irti seinästä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Päävika tai trolli. Miten voit elää maapallolla kun täällä on magneettikenttää niin hitokseen ja omasta takaa? Rupea miettimään sitä, kun maapallon magneettikenttä vaihtaa napaisuuttaan, siis pohjois- ja etelänapa vaihtavat paikkaansa. Siinä voi jo mennäkin nuppi sekaisin allergisilta.
Maapallon navat liikkuu jatkuvasti. Ei siitä ole mitään haittaa. Toisinaan jopa vaihtuu navat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Sähköallergia on ihan todettu ilmiö. Itsellänikin tulee oireita esim. suurten muuntajien, valtavien sähköpylväiden ja vanhojen kuvaputkitelevisioiden läheisyydessä. Nämä jotka väittää huuhaaksi eivät ole itse kokeneet samaa, joten on helppo huudella.
Sinuna tarkistuttaisin verenpainelääkityksen.
Sähköallergia paranee homeopatialla.
Suosittelisin kaikille sähköhöperöille testausta, jossa tutkittaisiin pystyvätkö he aistimaan sen, minkä he väittävät aistivansa. Tällainen testin tekeminen ei ole mitään rakettitiedettä, eikä kallista, eikä vaadi erikoislaitteita. Testi tulee toistaa riittävän monta kertaa. Näitä on maailmalla tutkittu ja tulos on aina sama. Huomioithan että 50% osumatarkkuus on keskimääräinen pelkästään arvaamalla saavutettava tulos. Sähköhöperön kannattaa ottaa koejärjestelyjä valvomaan henkilö jonka tuntee ja johon luottaa, mieluiten useita. Kunnolla tehdyn testin jälkeen asiasta ei tarvitsisi enää kiistellä, mutta jos mielenterveys on pahasti sekaisin, tuskin tämäkään auttaa, toki ainahan kannattaa yrittää. Tilanne on hieman sama, kuin joidenkin huijatuksi tulleiden ihmisten kanssa. He eivät voi itselleen myöntää tulleensa huijatuksi, vaikka huijaus olisi täysin paljastunut.
"Mä en tarvi mitään testiä ku mä tiiän sen kyllä muutenki."
"Noku mä en koetilanteessa pysty sitä sanomaan ku mä stressaannun siinä niin."
Seli seli.
Jos itse olisin sähköhöperö, haluaisin tällaisen testin itselleni järjestää. Jos itselläni on mikä tahansa terveydellinen ongelma, haluan selvittää mistä oikeasti on kysymys. Lääketieteeseen kuuluu monenlainen testaaminen. Tunnen yhden sähköhöperön ja hän on innostunut monenlaisesta muustakin humpuukista.
Sähköhöperö, jos et haluaisi tällaiseen testiin, niin miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Jos se morsetti.
100W radiolähettimellä :-D
Hopeavedessä kylpeminen auttaa sähkönäppylöihin. Sinne vaan polskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huuhaata. Itselläni oli vittumaisia oireita wlan-purkin säteilystä,kun se oli sohvan päädyssä olevalla pöydällä alle puolen metrin etäisyydellä päästäni, kun tuntitolkulla iltaisin makoilin sohvalla. Pahimpia olivat älyttömät sykkeennousut, verenpaineenheittelyt, hermostunut olo jatkuvasti jne. Sitten kun viimein älysin yhdistää oireet säteilyyn ja laitoin wlanin pois päältä, oireet loppuivat kuin seinään.
Nm. aivokasvainta odotellessa
Juu, ja tuolla tuntitokulla sohvalla makamisella ei ole mitään yhteyttä tuohon huonoon kuntoon? Eli sykeheittelyt ja verenpaine.
Olen allerginen idioot*ille ja aloitus toi näppyjä käsivarsiin.
Mene reikihoitoon, se auttaa. Ömmönmömmön!
Vierailija kirjoitti:
Itse sain oireita vanhoista isoista tietokoneen näytöistä.
Kasvot alkoivat punottaa niitä tuijottaessa. Nykyisistä littanista ei tule mitään oireita.
Ei helv mitä porukkaa ja 3 vielä yläpeukuttaa. Minullakin alkaa nykyajan kännykkään puhuessa korva punoittaa mutta eihän se nyt sähköstä johdu herranenaika. Huhuu.
Olen allerginen pöhköille. Ap on sellainen.
Yhdyssana-allergiakin näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aloituksesta syyhyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aloituksesta syyhyn.
Hei, mitä jos syyhyepidemia aiheutuukin 5G-säteilystä? Porvoon yliopisto voisi vähän tutkia asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sähköallergia paranee homeopatialla.
Niin, luulotauti lähtee luulohoidolla. Kaikki voittavat. Eniten puoskari.
Ja siinä ladatussa tietokoneessa ei ole sähköä? :D
LCD-näytön sähkömagneettinen kenttä ei ole vastuussa siitä, että sinä psykofyysisenä kokonaisuutena räpäyttelet vähemmän silmiäsi ruudulta lukiessasi.