Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimies vastailee kysymyksiin

Vierailija
16.04.2016 |

Olen kaatanut satoja naisia. Vastaan kysymyksiin hetken ajan.

Kommentit (40)

21/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Annatko suuseksiä? 

Totta kai.

ap

Miten suhtaudut mahdolliseen suu-/kurkkusyöpään?

Vierailija
22/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit, jos tulisi tunti turpaan? Eikä miltään pikkuhintiltä vaan kaksimetriseltä mma-treenaajakaverilta.

mikä on mammammaa, kysyy pikkuhintti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tyhjä olo? Kun tuo on tavallaan addiktio.

Miksi olisi? Seksi on kivaa. Kokeile sinäkin.

ap

Vierailija
24/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Annatko suuseksiä? 

Totta kai.

ap

Miten suhtaudut mahdolliseen suu-/kurkkusyöpään?

Miten suhtaudut siihen että saatat huomenna kuolla auto-onnettomuudessa? Mieluummin elän nauttien siitä mitä rakastan, kuin murehdin kaikkia  mahdollisia uhkakuvia. Järkeä kannattaa silti käyttää seksissäkin.

ap

25/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun jostain syystä haluaisit mennä suhteeseen, tavoitteena ihan loppuiän puoliso, millaisen naisen valitsisit? Ulkonäkö ja luonne. Ja eroaisiko tämä kaadoistasi?

Vierailija
26/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisitko bmi 27 kauniskasvoista muijaa?

Vierailija
27/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävätkö naiset roikkumaan sinuun vai onko useimmille pelin henki selvä? Miten karistat irti mahdolliset takertujat sitten kun oma mielenkiintosi on loppu?

Vierailija
28/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Jos sinun jostain syystä haluaisit mennä suhteeseen, tavoitteena ihan loppuiän puoliso, millaisen naisen valitsisit? Ulkonäkö ja luonne. Ja eroaisiko tämä kaadoistasi?

Mulla on itseasiassa tyttöystävä tälläkin hetkellä, mutta hän hyväksyy, että mulla on muitakin naisia välillä. En usko yksiavioisuuteen ja kun tekee tämän selväksi heti kättelyssä, niin yllättävän monelle naiselle se on ihan ok.

ap

Vierailija
29/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestytkö tosiaan naisia päiväsaikaan kaupassa/kadulla? minkä tyyppisiä naisia? utelias olen, kun en ole kuullut että tämmöistä olisi koskaan kenellekään käynyt...

Vierailija
30/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisitko bmi 27 kauniskasvoista muijaa?

En valkkaa naisia mittatikun kanssa. Hirveän lihavat ei sytytä, mutta tuo ei taida olla vielä ihan sairaalloisen ylipainoinen kuitenkaan.

ap

Vierailija
31/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko ekoilla treffeillä vai mikä on mielestäsi sopiva aika seksille, montako kertaa pitää tavata ennen tositoimia?

Vierailija
32/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäävätkö naiset roikkumaan sinuun vai onko useimmille pelin henki selvä? Miten karistat irti mahdolliset takertujat sitten kun oma mielenkiintosi on loppu?

Jotkut jää. Olen heille vain rehellinen ja kohtelen ystävällisesti. Usein kerron heti alussa että en etsi mitään vakavaa.

ap

Vierailija
33/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähestytkö tosiaan naisia päiväsaikaan kaupassa/kadulla? minkä tyyppisiä naisia? utelias olen, kun en ole kuullut että tämmöistä olisi koskaan kenellekään käynyt...

Kyllä vain jos vastaan tulee joku kivannäköinen nainen, niin vaihdan muutaman sanan ja katsotaan riittääkö juttua pidemmällekin.

ap

Vierailija
34/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko ekoilla treffeillä vai mikä on mielestäsi sopiva aika seksille, montako kertaa pitää tavata ennen tositoimia?

En näe mitään syytä odottaa jos kummatkin haluaa.

ap

35/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan valehdellut naiselle, tai antanut vääriä signaaleja vain saadaksesi seksiä?

Vierailija
36/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttääkö ikinä kun naiset käyttää sua hyväkseen vai kiihottaako vain?

Vierailija
37/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Oletko koskaan valehdellut naiselle, tai antanut vääriä signaaleja vain saadaksesi seksiä?

Millaisia vääriä signaaleja? En tykkää valehtelusta. Oikeastaan menestykseni naisten kanssa on vain lisääntynyt sitä mukaa mitä rehellisempi olen ollut. Kokemukseni mukaan naiset pitää siitä kun olet aidosti sitä mitä olet.

ap

Vierailija
38/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttääkö ikinä kun naiset käyttää sua hyväkseen vai kiihottaako vain?

Jos molemmat saa sitä  mitä haluaa, niin kaikki on hyvin.

ap

39/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Millaisia vääriä signaaleja? En tykkää valehtelusta. Oikeastaan menestykseni naisten kanssa on vain lisääntynyt sitä mukaa mitä rehellisempi olen ollut. Kokemukseni mukaan naiset pitää siitä kun olet aidosti sitä mitä olet.

ap

Samaa sanoo mieheni, joka ehti sinkkuna aika moneen paikkaan. Kun oli avoin heti alusta saakka, naiset olivat ihan eri fiiliksellä liikkeellä, ei tarvinnut esittää parhaita puoliaan, vaan sai ottaa rennosti.

Väärillä signaaleilla tarkoitin että antaa toisen ymmärtää että kyseessä voisi olla muutakin kuin seksi. 

Vierailija
40/40 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tältä erää oli vastaukset tässä. Yöelämä kutsuu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan