Pelimies vastailee kysymyksiin
Olen kaatanut satoja naisia. Vastaan kysymyksiin hetken ajan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit, jos tulisi tunti turpaan? Eikä miltään pikkuhintiltä vaan kaksimetriseltä mma-treenaajakaverilta.
mikä on mammammaa, kysyy pikkuhintti?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole tyhjä olo? Kun tuo on tavallaan addiktio.
Miksi olisi? Seksi on kivaa. Kokeile sinäkin.
ap
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Annatko suuseksiä?
Totta kai.
ap
Miten suhtaudut mahdolliseen suu-/kurkkusyöpään?
Miten suhtaudut siihen että saatat huomenna kuolla auto-onnettomuudessa? Mieluummin elän nauttien siitä mitä rakastan, kuin murehdin kaikkia mahdollisia uhkakuvia. Järkeä kannattaa silti käyttää seksissäkin.
ap
Jos sinun jostain syystä haluaisit mennä suhteeseen, tavoitteena ihan loppuiän puoliso, millaisen naisen valitsisit? Ulkonäkö ja luonne. Ja eroaisiko tämä kaadoistasi?
Panisitko bmi 27 kauniskasvoista muijaa?
Jäävätkö naiset roikkumaan sinuun vai onko useimmille pelin henki selvä? Miten karistat irti mahdolliset takertujat sitten kun oma mielenkiintosi on loppu?
HEL-NYC kirjoitti:
Jos sinun jostain syystä haluaisit mennä suhteeseen, tavoitteena ihan loppuiän puoliso, millaisen naisen valitsisit? Ulkonäkö ja luonne. Ja eroaisiko tämä kaadoistasi?
Mulla on itseasiassa tyttöystävä tälläkin hetkellä, mutta hän hyväksyy, että mulla on muitakin naisia välillä. En usko yksiavioisuuteen ja kun tekee tämän selväksi heti kättelyssä, niin yllättävän monelle naiselle se on ihan ok.
ap
lähestytkö tosiaan naisia päiväsaikaan kaupassa/kadulla? minkä tyyppisiä naisia? utelias olen, kun en ole kuullut että tämmöistä olisi koskaan kenellekään käynyt...
Vierailija kirjoitti:
Panisitko bmi 27 kauniskasvoista muijaa?
En valkkaa naisia mittatikun kanssa. Hirveän lihavat ei sytytä, mutta tuo ei taida olla vielä ihan sairaalloisen ylipainoinen kuitenkaan.
ap
Annatko ekoilla treffeillä vai mikä on mielestäsi sopiva aika seksille, montako kertaa pitää tavata ennen tositoimia?
Vierailija kirjoitti:
Jäävätkö naiset roikkumaan sinuun vai onko useimmille pelin henki selvä? Miten karistat irti mahdolliset takertujat sitten kun oma mielenkiintosi on loppu?
Jotkut jää. Olen heille vain rehellinen ja kohtelen ystävällisesti. Usein kerron heti alussa että en etsi mitään vakavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
lähestytkö tosiaan naisia päiväsaikaan kaupassa/kadulla? minkä tyyppisiä naisia? utelias olen, kun en ole kuullut että tämmöistä olisi koskaan kenellekään käynyt...
Kyllä vain jos vastaan tulee joku kivannäköinen nainen, niin vaihdan muutaman sanan ja katsotaan riittääkö juttua pidemmällekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Annatko ekoilla treffeillä vai mikä on mielestäsi sopiva aika seksille, montako kertaa pitää tavata ennen tositoimia?
En näe mitään syytä odottaa jos kummatkin haluaa.
ap
Oletko koskaan valehdellut naiselle, tai antanut vääriä signaaleja vain saadaksesi seksiä?
Ällöttääkö ikinä kun naiset käyttää sua hyväkseen vai kiihottaako vain?
HEL-NYC kirjoitti:
Oletko koskaan valehdellut naiselle, tai antanut vääriä signaaleja vain saadaksesi seksiä?
Millaisia vääriä signaaleja? En tykkää valehtelusta. Oikeastaan menestykseni naisten kanssa on vain lisääntynyt sitä mukaa mitä rehellisempi olen ollut. Kokemukseni mukaan naiset pitää siitä kun olet aidosti sitä mitä olet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö ikinä kun naiset käyttää sua hyväkseen vai kiihottaako vain?
Jos molemmat saa sitä mitä haluaa, niin kaikki on hyvin.
ap
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Millaisia vääriä signaaleja? En tykkää valehtelusta. Oikeastaan menestykseni naisten kanssa on vain lisääntynyt sitä mukaa mitä rehellisempi olen ollut. Kokemukseni mukaan naiset pitää siitä kun olet aidosti sitä mitä olet.
ap
Samaa sanoo mieheni, joka ehti sinkkuna aika moneen paikkaan. Kun oli avoin heti alusta saakka, naiset olivat ihan eri fiiliksellä liikkeellä, ei tarvinnut esittää parhaita puoliaan, vaan sai ottaa rennosti.
Väärillä signaaleilla tarkoitin että antaa toisen ymmärtää että kyseessä voisi olla muutakin kuin seksi.
No niin. Tältä erää oli vastaukset tässä. Yöelämä kutsuu.
ap
Miten suhtaudut mahdolliseen suu-/kurkkusyöpään?