Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puutteessa elämisen vaikeus

Vierailija
16.04.2016 |

Olen 4 lapsen äiti ja ihmiset usein tuntuvat luulevan, että meillä vasta vilkas seksielämä on, kun ollaan 4 lasta saatu 8 vuoden sisällä. Totuus on se, että saan seksiä korkeintaan 2-3 kertaa kuussa, mikä on naurettavan vähän. Se on laadukasta ja hyvää, mutta määrä on liian vähäinen. Nuorimmainen on 1,5-vuotias ja heräilee iltayöstä vähintään puolen tunnin välein. Eli seksielämä iltayöstä on täysi mahdottomuus. Aamuisin on kiire töihin. Käytännössä ainoat mahdollisuudet on viikonloppuisin, kun sekä 1,5- että 3,5-vuotias sattuvat päiväunille samaan aikaan. Isommat lapset laitetaan ulos tai katsomaan leffaa. Itse olen lapseni halunnut, mutta kärsin jatkuvasta puutteesta. Onko hyviä vinkkejä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä onnellisia, te ylipäätään ootte saanut tai saatte harrastaa seksiä. Näin vammaisena vanhana poikamiehenä ei tuohon tarjoudu tilaisuuksia. Samalla haaveet omien lasten saamisesta on saanut kyynelten kera haudata. Mutta otan osaa ajatuksiinne ja jaan tuskanne.

Et kai sä oo se mies 29+1v.?

En. Minä olen jonkin verran vanhempi.

Mistäs tuon tietää, minkä ikäinen mies 29+1v. on oikeasti. Tapasin kerran miehen, joka oli netissä ilmoittanut olevansa päälle kaksikymppinen. Luulin ja oletin, että voisi olla 21-25-vuotias. Kun tavattiin, mies paljasti olevansa 28v. ja seuraavat synttärit oli ihan lähellä. Kiinnostus lakkasi välittömästi. Olin itse ilmoittanut rehellisesti olevani 19v., enkä todellakaan olisi halunnut mitään 10 vuotta vanhempaa miestä.

Vierailija
22/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymän jälkeen meillä oli taukoa ainakin vuosi, että sänkyhommat oli pikaisia ja harvoin. En ihmettele, että niin moni pari eroaa pikkulapsivaiheessa. Arjen käytännöistä tulee auttamatta välillä kiistaa ja jos parisuhde muutoinkin kuihtuu, niin vieraantuuhan siitä puolisosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain tyytyväinen jos seksiä olisi noin usein. Nyt siis n. 1-2 kk välein, koska mies ei halua. Meillä ei ole lapsia.

Vierailija
24/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vain tyytyväinen jos seksiä olisi noin usein. Nyt siis n. 1-2 kk välein, koska mies ei halua. Meillä ei ole lapsia.

Miksei mies halua? Onko pitkään ollut tuo tilanne? Jos olette nuoria, niin kannattaa miettiä, sovitteko toisillenne.

Vierailija
25/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tyytyväinen? Voi olla, että ihmisillä on erilaiset halut. Meillä on ollut seksiä aiemmin (10 vuotta sitten) 2-3 kertaa viikossa, eli siihen nähden pudotus on ollut raju. Olemme asuneet yhdessä jo 15 vuotta ja ensimmäiset pari vuotta seksielämä oli hyvinkin vilkasta, lähes päivittäistä (pois lukien kuukautisvuodon ajat).

-ap

Vierailija
26/26 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa mietitään, millaisia naisia ei kukaan mies lähesty ja tässä, että puutteessa eletään parisuhteessakin. Mikä meitä suomalaisia vaivaa?