Vihaan proppuja!
Nuita oksettavia löyhkääviä pikku paskapalleroita! YÄÄÄÄÄKKKGGGHH!!
Kommentit (15)
Vihaat kiinnittää esim. hyllyä seinään käyttäen proppuja? Kuule pysyy hylly paremmin seinässä niiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
= nielurisaleikkaus
Leikattu jo, silti nuita palleroita pukkaa...
Syön Paljon puolukoita, niitä nautittuani olen huomannut, että proput ovat loppuneet.
Jos lopetan tai vähennän puolukoiden popsimisen niin proppuja alkaa taas ilmestyä.
Itse en ehkä lähtisi nielurisaleikkaukseen proppujen vuoksi(koska nielurisojen puute voi heikentää yleiskuntoa), vaan pyrkisin terveelliseen ruokavalioon kiinnittämällä erityistä huomiota puolukoiden päivittäiseen syömiseen.
Miltä kuulostaisi raejuusto ja puolukat tai maustamaton/kreikkalainen puolukoiden kera?
Vierailija kirjoitti:
Syön Paljon puolukoita, niitä nautittuani olen huomannut, että proput ovat loppuneet.
Jos lopetan tai vähennän puolukoiden popsimisen niin proppuja alkaa taas ilmestyä.
Itse en ehkä lähtisi nielurisaleikkaukseen proppujen vuoksi(koska nielurisojen puute voi heikentää yleiskuntoa), vaan pyrkisin terveelliseen ruokavalioon kiinnittämällä erityistä huomiota puolukoiden päivittäiseen syömiseen.
Miltä kuulostaisi raejuusto ja puolukat
tai maustamaton/kreikkalainen puolukoiden kera?
Tarkoitin maustamatonta tai kreikkalaista jogurttia .
Kun mulle rupes niitä tulemaan enemmän, aloin puristella niitä pois. Kun nielurisat tyhjää säännöllisesti, ne kolot, joihin proput syntyvät, kutistuvat. Nykyään ei enää juuri niitä tule, puristelen kyllä aina välillä nielurisoja, mutta ei niistä enää hirveästi tavaraa tule.
Siis mitä proppuja? Nielurisojen tyhjennys? En oo kuullutkaan... :o
Voisiko olla ,että proppuja pukkimalla nielurisat muuttavat muotoaan ja painuvat syvemmälle, voi olla hankalampaa niiden pyydystäminen.
Ja voihan niitä huomaamattaan nielastakkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä proppuja? Nielurisojen tyhjennys? En oo kuullutkaan... :o
Joillakin ihmisillä nielurisoihin kertyy sellaisia kovia bakteerimassapalloja.
Hyvä, että joutava kama tulee pois, jos kerran tarvii muodostua.
Vähennä hiilarin syömistä, toimi mulla.
Mulla oli noita nuorena tosi paljon! Käytännössä aina, aina oli molemmin puolin vähintään yksi ja joskus jopa usempikin. Jossain vaiheessa ne on kuitenkin hävinnyt, en tiedä missä välissä? Nyt en muista sellaisia olleen vuosiin, varmaan kymmeneen vuoteen peräti :O En tiedä mistä siis johtuu, en ole edes tehnyt mitään muutoksia elintavoissani.
Hyi