Kuukuppi by Kaalimato
Ajattelin ostaa ko. tuotteen, sillä se on halpa ja siinä saa 2 kerralla. Onko kellään kokemuksia tästä kuukupista? Onko hyvä? Entä millainen on säilytyspussukka, minkä värin tms.? Pitääkö sen kanssa ostaa liukkaria, että sen saa sisälle? Entä puhdistus, millä tuotteilla se pitää puhdistaa (Niillä Luneten lapuilla ja pesuaineilla)?
Kommentit (7)
Mihin tarvitsee kahta? Ei tarvitse liukkaria. Mä pesen kupin Sebamedilla ja hammasharjalla, rasssaan ne reiät cocktail-tikulla ja sitten keitän.
Yksi riittää noin kymmeneksi vuodeksi. Minä pesen omani aina tyhjennyksen jälkeen luneten pesunesteellä (reissussa niillä lapuilla) ja kuukautisten välissä keitän.
Mulla on kaksi, molempia kokoja yksi. Runsaampina vuotopäivinä käytän isompaa. Lunette on mukavan pehmeä, edellinen oli kovempaa materiaalia eikä ollut yhtä mukava. Pysyn siis siinä.
Liukkaria ei välttämättä tarvitse, itse kastelen kupin vedellä ennen kuin laitan sen. Luneten pesuneste on minulla ollut käytössä, ei valittamista.
Kupin laittamista voi harjoitella ennen menkkoja, joten sitten huomaat tarvitsetko liukkaria :)
Mäkin tilasin tuon Kaalimadon kupin. Kokeilin pari kertaa ja palasin takaisin Lunetteen. Ehkä olisi pitänyt totutella, mutten jaksanut.
Ei se luneten pesuaine ole mikään välttämättömyys. Oon ite käyttänyt lactolinea, hyvin on toiminut.
up