Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat mokanne töissä?

Vierailija
15.04.2016 |

Omaani en kerro, mutta kerronpa entisen työkaverin mokan. Jakoi lääkkeet väärin eräälle potilaalle dosettiin, potilas sai tämän seurauksena myrkytystilan ja kuoli. Työkaveri pääsi kuin koira veräjästä, kukaan ei noteerannut asiaa oikein mitenkään, vaikka ääneen ihmettelimme lääkkeiden väärää määrää dosetissa. Potilas sairasti Parkinsonin tautia, ja lääkkeitä oli kaksi dosetillista, eli suuri määrä. Oli jakanut tuplamäärän särkylääkkeitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, vähän vastaaviakin:D sitä se on kun kiireellä ja liian vähillä resursseilla töitä tehdään. Tuplalääkkeet tai saamattomat lääkkeet on aika arkea, ei niistä niin ilmoitella. Paska säkä vaan jos on huonokuntoinen potilas...

Vierailija
2/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on. En silti pitäisi ajatuksesta, että olisin tappanut ihmisen omalla toiminnallani. En tiedä yhtään, mitä työkaverini ajatteli tapauksesta, itse ajattelen kuollutta naista silloin tällöin. Hän olisi elänyt vielä useita vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkatoimistossa töissä ja varasin väärälle päivälle ryhmämatkan :( Onneksi huomasin sen ennen kuin ryhmä lähti, mutta tulihan siitä monta tuhatta euroa tappiota toimistolle.

Vierailija
4/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vahingossa koko palvelimen.

Vierailija
5/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä kaksoistarkasteta ne dosetit, ennen kuin niistä saa jakaa potilaille lääkkeitä?!

Vierailija
6/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä kaksoistarkasteta ne dosetit, ennen kuin niistä saa jakaa potilaille lääkkeitä?!

No paskaahan toi aloitus on, mutta ei anneta sen haitata.

Vierailija
7/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen potilaana saanut tuplalääkkeet koska sairaanhoitaja ei kirjannut ylös ensimmäisellä kerralla ja toisella kerralla eri hoitaja ei uskonut kun sanoin että sain jo lääkkeet. Toinen hoitaja sanoi että ei haittaa vaikka olisinkin jo saanut lääkkeet kerran eivät ole vaarallisia silloinkaan. Nyt veisin asian eteenpäin koska tuollaista huolimattomuutta ei saisi tapahtua.

Vierailija
8/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin työaikana, vartijahommissa. Puolustukseksi sanon että se oli yleinen käytäntö meidän kaikkien kesken jotka siellä töitä oli, ja joka työvuorossa oli 2 tyyppiä töissä. Toinen siis valvomossa ja toinen kävi kierroksella, taloissa oli lepohuoneita. Jäin kiinni tästä koska muut "käräyttivät "minut valittamalla työnteostani (!) ja minua seurattiin pitkään (sähköinen kulunvalvontajärjestelmä kun on), kunnes sitten narahdin. Karuinta tapauksessa oli se, että oma esimieheni oli niin saamaton, etten koskaan edes saanut tietää että työssäni oli vikaa. 

Toisaalta sieltä poispääseminen oli suuri helpotus, sillä työ itsessään täyttä paskaa eikä ne työkaveritkaan mitään ihanimpia olleet..

Vierailija
9/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paskaahan toi aloitus on, mutta ei anneta sen haitata.

Itse asiassa totta, kyseessä pieni hoivakoti. Ei tosiaankaan tarkistettu mitään. Lääkkeet jaettiin ja se oli siinä.

Vierailija
10/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutin asiakkaalta 200e liian vähän.

Vierailija
11/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia ihmisiä, olen kärsinyt tunnontuskia 14 vuotta, kun tiedän potilaan kuolleen laiminlyönnin seurauksena, ja kun kerrankin avaudun kellekään, kukaan ei usko 😂 Ok, sovitaan sitten, että oli keksitty juttu, näin päästään kaikki helpommalla.

Vierailija
12/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä särkylääke tuplana tappaa?

Vierailija
13/13 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sh kirjoitti:

Mikä särkylääke tuplana tappaa?

14 vuotta aikaa, en muista yksityiskohtia, mutta rouvalla oli kaksi dosettia pelkkiä lääkkeitä. Eli tyyliin Parkinson lääkkeet ja siihen 3 kertaa päivässä vaikka Panadolia ja buranaa. Söi särkylääkkeitäkin älyttömät määrät, varmaan maksimit kaikista mitä sai lääkäriltä pumpattua. Ne tuplana. Muistan vain kun työkaveri ihmetteli, että kun hän jakoi lääkettä niin eivät millään meinanneet mahtua dosetteihin, ja ennen mahtuivat. Oli muistaakseni maksimimäärät Panacodia, olisiko ollut sitä?