Oletko tehnyt töissäsi jotain ehdottomasti sääntöjen vastaista?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut työvuorossa. Työpaikalla siis valvoin terveiden aikuisten unta. Tyyliin päihdekuntoutuslaitos. Yleensä silmät eivät pysyneet auki klo 04-05 välisenä aikana. Siihen aikaan muiden nukkuessa ei voinut tehdä muuta kuin kirjallisia töitä ja siihen aikaan ei järki enää juossut niin paljon, et niistä olisi mitään tullut. Vaaraa en koskaan aiheuttanut ja jos oli "oikeita" töitä, en tietty nukkunut.
"Terveet aikuisetkin" voivat saada sairauskohtauksen ja kuolla, varsinkin jos ovat alkoholin liikakäyttäjiä. Voi olla piilevä sydänsairaus tms. Miksi heitä on palkattu henkilö valvomaan jos se ei kerran ole tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Juonut alkoholia kahvikupissa ja tehnyt töitä samalla. Olen antanut keliaakikolle leipää, minkä leikkasin samalla leikkuulaudalla kuin normileivän ja käytin normaalia voiveitseä. Olen jättänyt työpisteeni ja häipyny ostoksille
Olet aiheuttanut hengenvaaran. Osa keliaatikoista on niin herkkiä.
Älä tee toista kertaa.
Sytytän paloja eräällä sahalla ajan kuluksi.
Olen siellä palovahtina. Kukaan ei tosin ole koskaan kieltänyt sytyttelemästä asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonut alkoholia kahvikupissa ja tehnyt töitä samalla. Olen antanut keliaakikolle leipää, minkä leikkasin samalla leikkuulaudalla kuin normileivän ja käytin normaalia voiveitseä. Olen jättänyt työpisteeni ja häipyny ostoksille
Älä tee toista kertaa.
Jos on niin herkkä, kannattaa tehdä omat eväät. Ei voi olettaa saavansa sairaalaruokaa joka paikassa.
Tein nuorena firmassa niin paljon ylitöitä että esimiehen olisi kuulunut saada potkut välittömästi laittomuuksist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee toista kertaa.Jos on niin herkkä, kannattaa tehdä omat eväät. Ei voi olettaa saavansa sairaalaruokaa joka paikassa.
Heh, olen niin samaa mieltä :-)
Olen ottanut töistä kyniä ja vihkoja, mutta koska käytin niitä kyseisen alan opiskeluun, otin ne enemmänkin firman investointina uraani ja kehittymiseeni.
Joskus teininä olin 3 vkon määräaikaisessa hommassa, ja sain angiinan samaan aikaan. En kehdannut (??) olla saikulla niin lyhyessä työsuhteessa, joten kävin uupumuksissani vetämässä vartin torkkuja naistenvessan lattialla.