Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt töissäsi jotain ehdottomasti sääntöjen vastaista?

Vierailija
15.04.2016 |

Ja jos olet niin mitä?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut julkkisten puhelinlaskuja.

Vierailija
42/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täytyy suurin osa asioista tehdä "viivytyksettä". Mutta kun asiakas on oikein tympeä. niin siirrän hakemuksensa pinon pohjalle ja käsittelen vasta joskus jos sittenkään. Ja jos asiakas on soitellut perään, niin se hakemus pysyy pitkään pinossa. Tarkoittaa monelle sitä, että joutuu toimeentuloasiakkaaksi, mutta vika on ihan oma: miksi rutisee ja valittaa ja haistattelee. Asiallisten asiakkaiden paperit lähtevät eteenpäin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avotalossa vanginvartijana. Koskaan en ole päästänyt vankeja luvatta pois, mutta toisinpäin on tapahtunut eli olen päästänyt vankilan tiloihin ihmisiä joita ei olisi saanut päästää.

Vierailija
44/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oman harkintani mukaan joustanut ikärajoissa vaikka niitä pitäisi noudattaa päivälleen.

Olen huonekalukaupan lapsiparkissa töissä.

Jaa. Luulin, että tv-juontaja, joka harrastaa valokuvausta.

Vierailija
45/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeillyt korkealla ilman turvavaljaita, käynyt röökillä vaikka savuton työpaikka...

Vierailija
46/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia rikkeitä on tehty. Itse en ole koskaan tehnyt mitään kiellettyä ja olen jo 37 vuotias. Ei tulis mieleenkään tehdä mitään kiellettyä. Pakko sanoa, että on kyllä joillain löysä moraali eikä omatuntoa ollenkaan. Hihitellään, kun ei ole kiinni jääty.

Vierailija
47/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan työmatkoilta laitan matkalaskuun kaikki mahdolliset kuitit, jos ne siis ovat kielellä jota tarkastaja ei ymmärrä :-)

Tuttu juttu. Hotelilaskusta palkanmaksaja oli viivannut yli vodkan ja vähentänyt summasta, mutta kaikki muut kaljat ja viinat maksoi :) Ei tainnut osata espanjaa.

Juuri näin :-) Kiinan reissuilla tämä toimii parhaiten, olen laittanut matkalaskuun vaateostokseni ja ties mitä.

Vierailija
48/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut avotalossa vanginvartijana. Koskaan en ole päästänyt vankeja luvatta pois, mutta toisinpäin on tapahtunut eli olen päästänyt vankilan tiloihin ihmisiä joita ei olisi saanut päästää.

Wau, et ole päästänyt ulos, mutta huumekuriirit sisään. On siinä vartija.

Vierailija
49/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokkina pikku perheravintolassa ja laiminlyön hygieniassa. Omistajat lähtevät ensin kotiin, minä jään siivoamaan paikat. En vain viitsi tehdä kaikkea, siivoan vain sen mistä näkee jos ei ole siivonnut.

Vierailija
50/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja nättinä kesätyöntekijänä panin firman vanhempia ukkomiehiä ja tietenkin työajalla.

Nyt en voi itse sitten sietää nuoria ja nättejä työtovereita.

Vierailija
51/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ottamatta muodollisesti pätevimmän ja valinnut toiseksi parhaan virkaan. Tiesin kollegaverkostojeni kautta, että tyyppi on hirveä kyykyttäjä joka ajaa alaisensa saikulle vuodessa. Erinomaiset paperit, mutta...

No, ei kai se nyt niin paha rikos ole säästää näin veronmaksajien roposia.

Ei tuo ole kiellettyä, virkaan valitaan kokonaisarvioinnin perusteella paras, henkilökohtaiset ominaisuudet ja työtavat saa ja pitääkin ottaa huomioon. Tutustupa lakiin jos kerran virkanimityksiä hoidat!

Pätevistä voi valita kenet vain, mutta epäpätevää ei voi ottaa jos on päteviäkin hakijoita.

Vierailija
52/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt tupakalla työaikana

Vierailija
53/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama työkohde, joissa piti päivän aikana käydä ja kun aikaa kului kohteessa vain murto-osa siihen varatusta, menin kotiin nukkumaan tai surffailemaan nettiin kunnes piti lähteä seuraavaan paikkaan.

Vierailija
54/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "polaaminen"? Ja miten sen avulla saa ruokaa?

Vierailija
55/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Siemensillä hoitamassa kukkia siivousfirman kautta ja siellä käytävillä oli kahviautomaatteja, mutta niitä sai käyttää vain Siemensin työntekijät. Mä silti otin kahvia automaatista..

Vierailija
56/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä keittiöllä ja vien (roskiin menevää) ylijäämäruokaa parille pienituloiselle ystävälle. Tämä siis ei ole sallittua mutta onneksi työkaveri ei välitä asiasta.

Olen pomolta tiedustellutkin että olisiko ylijäämäruokaa mahdollista luovuttaa esim. seurakunnille tai muille organisaatioille eteenpäin jaettavaksi mutta vastaus oli ei. Tästä syystä heitän sitten päivittäin jopa yli 30kg uunituoretta ruokaa roskiin. Kyllä vituttaa :(

Vierailija
57/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa toiminut eksäni on mm ollut töissä kännissä, eli ajanut kännissä autoa ja käynyt hoitamassa vanhuksia. Sama tyyppi pölli töistä lääkkeitä. Et semmosta.

Vierailija
58/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassana erehdyin kerran maksamaan banaanin omaan kassaan.Vetäsin siis enarin ja heitin hilut lippaaseen koska muilla kassoilla oli pitkät jonot.Joku oli tämän nähnyt ja laverrellut esimiehille ja voi hyvää päivää mihin puhutteluun jouduin.En mä siitä varsinaisesti huonoa tykännyt koska säännöt on sääntöjä mutta tuli jotenkin surullinen olo että työni on niin mitätöntä että tuollanen juttu paisuu yli äyräiden

Vierailija
59/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas joskus kysyi että kestääkö tämä teidän tuote kun hänellä ei ikinä mikään kestä. Vastasin että ihan rehellisesti sanottuna luultavasti ei ja paremmin kestäviäkin on olemassa.

Sinänsä ei sääntöjen vastaista, mutta ehkä turhan rehellistä käytöstä myyjältä ja jos joku olisi kuullut olisi varmaan tullut sanomista. No, yleensäkin olen suht rehellinen, enkä rupea valehtelemaan vaikka tuotteet lupaisivat maan taivaalta. Kosmetiikasta siis kyse.

Vierailija
60/67 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut työvuorossa. Työpaikalla siis valvoin terveiden aikuisten unta. Tyyliin päihdekuntoutuslaitos. Yleensä silmät eivät pysyneet auki klo 04-05 välisenä aikana. Siihen aikaan muiden nukkuessa ei voinut tehdä muuta kuin kirjallisia töitä ja siihen aikaan ei järki enää juossut niin paljon, et niistä olisi mitään tullut. Vaaraa en koskaan aiheuttanut ja jos oli "oikeita" töitä, en tietty nukkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme