Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt töissäsi jotain ehdottomasti sääntöjen vastaista?

Vierailija
15.04.2016 |

Ja jos olet niin mitä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus työurani alussa katsellut luvattomasti potilastietoja. Nykyään ne eivät edes kiinnostaisi.

Vierailija
2/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen juonut työaikana alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Käyn tupakalla pitkin päivää vaikka meillä savuton työpaikka ja tupakoida saa vain ruokatunnilla ja iltapäivällä kahvitauolla.

Vierailija
4/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottoviradtossa selailin tuttujeni tietoja. Mut ei kyllä kukaan kieltänyt.

Vierailija
5/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartija kauppakeskuksessa ja joskus olen ihan inhimillisistä syistä halannut asiakkaita jotka ovat olleet kovin surkeassa tilassa esim. jouduttuaan hyökkäyksen kohteeksi tai ihan vaan kaaduttuaan. Tiedän kyllä että sellainen kontaktinotto asiakkaisiin ei kuulu työtehtäviin.

Vierailija
6/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allekirjoittanut dokumentin toisen henkilön allekirojituksella, tosin tämän henkilön omasta käskystä, koska oli itse eri maassa sillä hetkellä ja nimi piti saada paperiin heti.

Vierailija
7/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellut nettiradiota. Jos kaikki työntekijät sitä tekis olisi kaista lopussa. Ohje on ehdoton ei.

Vierailija
8/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilussa/kuntouttavassa/harjoittelussa olen joskus ryypännyt työaikana tai aamulla ennen töihin menoa. Kyllä, olen alkoholisti

Vierailija
9/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ottamatta muodollisesti pätevimmän ja valinnut toiseksi parhaan virkaan. Tiesin kollegaverkostojeni kautta, että tyyppi on hirveä kyykyttäjä joka ajaa alaisensa saikulle vuodessa. Erinomaiset paperit, mutta...

No, ei kai se nyt niin paha rikos ole säästää näin veronmaksajien roposia.

Vierailija
10/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkässyt yhen vttupään hamppariin.

Vierailija
11/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut alkoholia useampaan kertaan työaikana, tosin aina oman pomon kanssa isommalla porukalla.

Vierailija
12/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut työajalla. Työpaikkana päiväkoti.

Vierailija
13/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylkässyt yhen vttupään hamppariin.

Hyi helvetti! Mikä sua vaivaa?

Vierailija
14/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.  Meillä on pamilainen pääluottamusmies, joka on niin firmaan päin kallellaan, niin firmaan päin kallellaan, ettei kukaan aiempi pääluottamusmies 30 vuoden aikana. Minä olen joutunut hoitamaan hänen puolestaan työntekijöiden oikeuksien puolustamisen esimiesten ja päällikköjen edessä. Se on PAM:in samoin kuin firmamme mielestä anteeksiantamaton rikos.  Tosin se rikos on tuottanut oikeuden monelle.

Vierailija
15/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut rahaa firman kassasta jos olen tarvinnut käteistä. Aina olen saman summan sinne toki myös palauttanut.

Vierailija
16/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan työmatkoilta laitan matkalaskuun kaikki mahdolliset kuitit, jos ne siis ovat kielellä jota tarkastaja ei ymmärrä :-)

Vierailija
17/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt katsoo, minun ohjaaja se periaatteessa väärin teki, mutta olisin voinut kieltäytyä.

Päästi minut 16-veenä säätämään it-yrityksen palvelimia ja koodaamaan, vaikka niihin tiedostoihin ei olisi saanut koskea edes yrityksen työntekijät, joilla ei erikseen ole annettu siihen lupia. Olin harjoittelijana ja oli jokin tet tai top-jakso. Sain ongelman ratkaistua, eikä yrityksen pomo taida vieläkään tietää tästä.

Olisin voinut pahimmillaan tuhota vahingossa tai tietämättömyyttäni yrityksen omat ja asiakkaiden palvelimet... Siitä olisi tullut kallis moka. Todella kallis ja vittumainen.

N18

Vierailija
18/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt työkoneella nettiin tylsänä hetkenä, tämä on meillä ehdottomasti kielletty ja panivat kirjoittamaan sitoumuksen ettei saa tietoturvasyistä surffailla. Yritin unohtaa palauttaa tuon sitoumuksen mutta pomo pyysi sitä erikseen minulta. Pakko silti joskus surffata ettei kuole tylsyyteen.

Vierailija
19/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hymyillen kiittänyt asiakasta joka kehui tissejäni. Meillä oli kuitenkin työpaikalla sellainen yhteinen sopimus että niihin kommentteihin vastataan vain hiljaisuudella, riippumatta kuka sanoi.

Vierailija
20/67 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut alkoholia kahvikupissa ja tehnyt töitä samalla. Olen antanut keliaakikolle leipää, minkä leikkasin samalla leikkuulaudalla kuin normileivän ja käytin normaalia voiveitseä. Olen jättänyt työpisteeni ja häipyny ostoksille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan