Miten jaksatte duunarimiehiä?
Mun akateeminen mies joutui tänään vaihtamaan itse renkaat sen Audiin kun ei saanut sopivaa aikaa renkaanvaihtoon. Se tuli ihan ällöttävän likaisena sisälle, kädet ihan mustina jne. Yök! Siis en ikinä kestäis jos mies useammin ois ton näkönen :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkokaulusduunarit monesti luulevat kuuluvansa siihen 5% kerhoon jossa ovat Herlinit ja Nalle.Harmi että samaa saastaa ne tuo Nallen pankin lattialle ja lopussa toimivat maksumiehinä.
En kuulu lähellekkään samaan kerhoon kuin em herrat, mutta tulojeni puolesta kuitenkin kuulun 4% kerhoon...
T: ins/DI/arska - kaiiiikki käyyyyy.
Sanotaan sillai, että tuloista voi alkaa mainitsemaan kun lukema ylittää 100 000€ ja vuodessa käyttää maksimissaan sen hankkimiseksi 1900 työtuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä tämä maailma ole mennyt yhtään eteenpäin. Yhä edelleen naiset kiistelevät, kumpi ompi parempi, duunari vai maisteri. Hei, oletteko huomanneet että putkimiehet ansaitsevat usein enemmän kuin insinöörit?
Terv. maisteriNo mun mies tienaa yli 8000e/kk + autoetu + osingot :) Miten mä luulen etten vaihtaisi putkimieheen xD Ap
No kai se olisi noilla tuloilla voinut vaihdattaa renkaat liikkeessä, niinkuin meillä tehdään?
Aika monella naisella kyllä palaa käpy ihan kädettömään mieheen jos rahalla olisi parempaakin käyttöä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkokaulusduunarit monesti luulevat kuuluvansa siihen 5% kerhoon jossa ovat Herlinit ja Nalle.Harmi että samaa saastaa ne tuo Nallen pankin lattialle ja lopussa toimivat maksumiehinä.
Parhaiten palkatun 5 % joukkoon yltää monen valkokaulusduunarin liksoilla, joten sikäli olemme oikeassa.
Takavuosina kun ylitin 5.5kE/kk rajan, sillä pääsi nippanappa tuon rajan yli. Eli aika persaukisten maa ollaan jos vähän kokeneempi rivi-inssi pääsee tuohon terävimpään viiteen prosenttiin.
kaikki duunarit on alkolisteja ja vetää piriä
Aina mukava kun puhutaan tuloista, mutta ei sitten mainita työhön käytettäviä kuukausittaisia tunteja.Monet vetää nykyään itsensä aivan loppuun ja sitä kautta saa myös tulot nousemaan.Monessa työpaikassa myös otetaan tehot aika hyvin irti.53 vuotiaana ei sitten kelpaa enään mihinkään töihin 10 000€/kk palkkatoiveen kanssa ja voi alkaa valmistautumaan eläkkeelle siirtymiseen.