Miten jaksatte duunarimiehiä?
Mun akateeminen mies joutui tänään vaihtamaan itse renkaat sen Audiin kun ei saanut sopivaa aikaa renkaanvaihtoon. Se tuli ihan ällöttävän likaisena sisälle, kädet ihan mustina jne. Yök! Siis en ikinä kestäis jos mies useammin ois ton näkönen :(
Kommentit (26)
Mun duunarimies ei ikinä vaihtaisi itte renkaita :O
Ei mun duunarimieheni ole koskaan mitenkään erityisen likainen. Töissäkin sillä on kravatti kaulassa ja puku päällä.
Koska pesulla voi käydä mitä sun mies ilmeisesti tekee vaan kerran viikossa. Hyi mikä snobi en huolisi
Valkokaulusduunarit monesti luulevat kuuluvansa siihen 5% kerhoon jossa ovat Herlinit ja Nalle.Harmi että samaa saastaa ne tuo Nallen pankin lattialle ja lopussa toimivat maksumiehinä.
Siis eikä tämä maailma ole mennyt yhtään eteenpäin. Yhä edelleen naiset kiistelevät, kumpi ompi parempi, duunari vai maisteri. Hei, oletteko huomanneet että putkimiehet ansaitsevat usein enemmän kuin insinöörit?
Terv. maisteri
Minunkin mies vaihtoi tänään renkaat Audiin, jota minä suurimmaksi osaksi ajan.
Hänellä oli hanskat kädessä ja rönttävaatteet päällä. Ihan siisti mies sieltä sisälle tuli 😃
Eikä edes vaatteet likaantunut 😄
Vierailija kirjoitti:
0/5. Kaikki väärin, kun jo otsikko huutaa provoa.
Ai sun mielestä naiset tykkää paskasista miehistä? Hyi että, en mä ainakaan! Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä tämä maailma ole mennyt yhtään eteenpäin. Yhä edelleen naiset kiistelevät, kumpi ompi parempi, duunari vai maisteri. Hei, oletteko huomanneet että putkimiehet ansaitsevat usein enemmän kuin insinöörit?
Terv. maisteri
Niin ja prostituoitu saattaa ansaita enemmän kuin lääkäri. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Valkokaulusduunarit monesti luulevat kuuluvansa siihen 5% kerhoon jossa ovat Herlinit ja Nalle.Harmi että samaa saastaa ne tuo Nallen pankin lattialle ja lopussa toimivat maksumiehinä.
Parhaiten palkatun 5 % joukkoon yltää monen valkokaulusduunarin liksoilla, joten sikäli olemme oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Terv. maisteri
No mun mies tienaa yli 8000e/kk + autoetu + osingot :) Miten mä luulen etten vaihtaisi putkimieheen xD Ap
"Ai sun mielestä naiset tykkää paskasista miehistä? Hyi että, en mä ainakaan! Ap" - Täytyy kyllä vaihtaa autoon renkaat jollain sellaisella tavalla, jota ei taida tajuta sen peremmin duunari kuin tällainen "tavallinen" yliopistossa opiskellutkaan, jos renkaiden vaihdon jälkeen on aivan yltä-päältä likainen...
Katos poikaa. Sai tehtyä oikeitakin töitä. Nehän tätä maailmaa kuitenkin pystyssä pitää, eikä välistäveto ja törkeä riisto. Teetkö muuten itse jotakin arvostettavaa?
Minusta kätensä likaamiseen valmis mies on kiihottavampi kuin hyiyökenkoske-mies...
Mun duunarimies ainakin tietää, missä suihku sijaitsee ja osaa käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun akateeminen mies joutui tänään vaihtamaan itse renkaat sen Audiin kun ei saanut sopivaa aikaa renkaanvaihtoon.
Huono trolli 0/5 ei akateeminen osaa vaihtaa renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. maisteriNo mun mies tienaa yli 8000e/kk + autoetu + osingot :) Miten mä luulen etten vaihtaisi putkimieheen xD Ap
Mun ei ole ikinä tehnyt mieli kehuskella mieheni tienesteillä, mutta nyt on pakko sanoa, että yrittäjäksi ryhtyminen on ollut rahallisesti parempi diili. Lisäksi on hyvä, kun pystyy itse määrittämään niin hyvin työaikaa ja vapaitansa.
Oon ihan todella kaikin tavoin tyytyväinen duunariini, mun uuteen bemariini vaihtoi renkaat ja omaan xc60 volvoonsa myös. Ulkogrillin toi säilöstä, puhdisti ja ulkokalusteet roudasi terassille, sitä ennen tietysti pesi sen painepesurilla ja ja öljysi mahonginvärisellä puuöljyllä. Rännit myös tyhjensi Kärcherin laitteella. Älä kysy multa mikä se oli. Duunarit is so best 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun akateeminen mies joutui tänään vaihtamaan itse renkaat sen Audiin kun ei saanut sopivaa aikaa renkaanvaihtoon.
Huono trolli 0/5 ei akateeminen osaa vaihtaa renkaita.
Minä olen maisteri, ja vielä nainen. Olen aina vaihtanut renkaat ihan itse. Kitsas johtajaisäni opetti minua.
Osaan myös tapetoida ja kaakeloida. Ne taidot taas opin duunariäidiltäni..
Surullista, etteivät ihmiset osaa tehdä mitään itse.
Vierailija kirjoitti:
En kuulu lähellekkään samaan kerhoon kuin em herrat, mutta tulojeni puolesta kuitenkin kuulun 4% kerhoon...
T: ins/DI/arska - kaiiiikki käyyyyy.
0/5. Kaikki väärin, kun jo otsikko huutaa provoa.