Eräs bloggaaja tarjosi vieraalle miehelle
Skumppaa ja mansikoita.
Oma mies ei ole koskaan kotona tai hänen merkkipäivän unohtamisia ja epäromanttisuutta kritisoidaan.
Hmmm?
Kommentit (52)
Ja haikaili juuri maajussin perään päiväkahviseuraksi
No maajussiko tuli päiväskumpalle?
IHANAA että joku muukin tätä ihmetteli. Olin aivan ihmeissäni, kun luin postausta. On maksatettu miehellä talot ja remontit ja sitten uutta koukkuun?
Vierailija kirjoitti:
IHANAA että joku muukin tätä ihmetteli. Olin aivan ihmeissäni, kun luin postausta. On maksatettu miehellä talot ja remontit ja sitten uutta koukkuun?
Kommentointi oli estetty, koska juomat oli sponsoroitu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja heti kävin tsekkaamassa edellisen postauksen kommentit, josko sinne olisi porukka laittanut ihmettelyjään mutta ei niin mitään. Muuten on ollut niin mukavan oloinen tuo bloggari, että ihan kylmäsi tuo uusin vetonsa.
Kyllä mua on ihmetyttänyt se sisäinen levottomuus. Mikä vimma ajaa kuurilta kuurille, projektista toiseen, talo, auto, mökki, monta ulkomaanmatkaa... Ei voi pysähtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusu siirtää keskustelun tänne, suuremmalle yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua on ihmetyttänyt se sisäinen levottomuus. Mikä vimma ajaa kuurilta kuurille, projektista toiseen, talo, auto, mökki, monta ulkomaanmatkaa... Ei voi pysähtyä?
Olet oikeassa. Tuota mökkiä etenkin ihmettelen, kun vasta on talo saatu "valmiiksi" ja nyt pitää etsiä mökkiä sieltä ja täältä. Milloin ehtii viettää aikaa miehensä kanssa? Pakoileeko parisuhteen ongelmia noihin projekteihinsa? Itsekin tykkään kaikenlaisista projekteista, mutta taitaa vaan nyt mennä överiksi tuo touhu.
Sama teoria mullakin.
Mietin.. 2koiraa, lapset (ja haaveili vielä yhdestä), kuntoiluprojekti, opinnot, blogi, joku työ projekti, mökkihaave, matkustelu (viimeksi yksin).... Eikä tässä kaikki.
Eikä tästä tosiaan kovin kauaa ole, kun avautui parisuhteesta blogissa. Omituista lentämistä niiden mökkienkin perässä ja sielläkin tosiaan vain lasten kanssa. Tossa tilanteessa ei laiteta lapsia mummolle ja pyydetä vierasta miestä skumpalle vaan hankitaan oman miehen kanssa samalle päivälle vapaata, varataan hotelli ja laitetaan sitten ne lapset mummolle.
No saattahan se yhtäkkiä tuntua oudolta mutta eiköhän tuossa ihan kaveripohjalta mennä. Mun tutka ainakin huutaa punaisena tuon miehen kohdalla :)
Olkoon gay tai ei. Omakin tutka piippaa, mutta mistä sitä tietää. Omituista tuo silti on.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tästä tosiaan kovin kauaa ole, kun avautui parisuhteesta blogissa. Omituista lentämistä niiden mökkienkin perässä ja sielläkin tosiaan vain lasten kanssa. Tossa tilanteessa ei laiteta lapsia mummolle ja pyydetä vierasta miestä skumpalle vaan hankitaan oman miehen kanssa samalle päivälle vapaata, varataan hotelli ja laitetaan sitten ne lapset mummolle.
Niin, vaikka tutka värähtäisikin, olisi outoa jos mieluummin tyttökavereitten kanssa hengailisi kuin miehensä... heittäisi miehen ulos kaverien tieltä, oli sukupuoli tai suuntautuminen mikä vaan.
Olin ihmetellyt sitä vauhtia jo aiemmin, ennen uutta gay best friendiä...
Hmmm
hmmmmm
hmmmmmmmm
hmmmmmmmmmmmmmmm
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm