Eräs bloggaaja tarjosi vieraalle miehelle
Skumppaa ja mansikoita.
Oma mies ei ole koskaan kotona tai hänen merkkipäivän unohtamisia ja epäromanttisuutta kritisoidaan.
Hmmm?
Kommentit (52)
Jabmihin dieettiin kuuluu skumppa? Saa maksaa elämäntapavalmentajille, kun itse vesittää (skumppaa?) tulokset.
Kateen mielestä kaikki on liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Kateen mielestä kaikki on liikaa...
Kuka on kade?
No minusta normaali ihminen ei haikailisi 3 lapsen, kahden koiran ja kaikkien projektien päälle aina uutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ketään ei kiinnosta tämä mystinen bloggaaja. Nimi ois kiva.
Olihan tuolla blogin nimi. Löytyy Fitfashionista. Toinen kysymys on, miten juoma liittyy fit-elämäntyyliin..mutta tuntuu että hän ottaa kaiken ilmaisen ja lavastaa osaksi kulissielämäänsä.
luin ketjun, mutta ainakaan mun silmiin ei osunut blogin nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuolla blogin nimi. Löytyy Fitfashionista. Toinen kysymys on, miten juoma liittyy fit-elämäntyyliin..mutta tuntuu että hän ottaa kaiken ilmaisen ja lavastaa osaksi kulissielämäänsä.
Tbtm fitfashionissa = too big to be me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tbtm fitfashionissa = too big to be me
Ai jaa. En tajunnut kirjainyhdistelmää. Kyseistä blogia en ole lukenut sitten hänen edellisen laihiksen...
En ole aiemmin lukenut tuota blogia, mutta minusta tämä postaus oli aivan normaali ja kiva. Ja jos teitä muita lukijoita pelottaa, että bloggaaja pettää miestään tämän Ninon kanssa, niin enpä usko niin käyvän.
Kun on muitakin merkkejä... Eivät vietä aikaa yhdessä ja käy ulkomailla yksin...
Kylläpä täällä tiedetään toisten suhteen tila..
Kateus