Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs bloggaaja tarjosi vieraalle miehelle

Vierailija
15.04.2016 |

Skumppaa ja mansikoita.
Oma mies ei ole koskaan kotona tai hänen merkkipäivän unohtamisia ja epäromanttisuutta kritisoidaan.
Hmmm?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

hmmmmm

hmmmmmmmm

hmmmmmmmmmmmmmmm

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Vierailija
2/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haikaili juuri maajussin perään päiväkahviseuraksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.......

Vierailija
4/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmm-Hhh!

Vierailija
5/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maajussiko tuli päiväskumpalle?

Vierailija
6/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppaa pillillä

Vierailija
7/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA että joku muukin tätä ihmetteli. Olin aivan ihmeissäni, kun luin postausta. On maksatettu miehellä talot ja remontit ja sitten uutta koukkuun?

Vierailija
8/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA että joku muukin tätä ihmetteli. Olin aivan ihmeissäni, kun luin postausta. On maksatettu miehellä talot ja remontit ja sitten uutta koukkuun?

Kommentointi oli estetty, koska juomat oli sponsoroitu :D

Vierailija
9/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja heti kävin tsekkaamassa edellisen postauksen kommentit, josko sinne olisi porukka laittanut ihmettelyjään mutta ei niin mitään. Muuten on ollut niin mukavan oloinen tuo bloggari, että ihan kylmäsi tuo uusin vetonsa.

Vierailija
10/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on ihmetyttänyt se sisäinen levottomuus. Mikä vimma ajaa kuurilta kuurille, projektista toiseen, talo, auto, mökki, monta ulkomaanmatkaa... Ei voi pysähtyä?

Vierailija
11/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusu siirtää keskustelun tänne, suuremmalle yleisölle.

Vierailija
12/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua on ihmetyttänyt se sisäinen levottomuus. Mikä vimma ajaa kuurilta kuurille, projektista toiseen, talo, auto, mökki, monta ulkomaanmatkaa... Ei voi pysähtyä?

Olet oikeassa. Tuota mökkiä etenkin ihmettelen, kun vasta on talo saatu "valmiiksi" ja nyt pitää etsiä mökkiä sieltä ja täältä. Milloin ehtii viettää aikaa miehensä kanssa? Pakoileeko parisuhteen ongelmia noihin projekteihinsa? Itsekin tykkään kaikenlaisista projekteista, mutta taitaa vaan nyt mennä överiksi tuo touhu.

Vierailija
13/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama teoria mullakin.

Mietin.. 2koiraa, lapset (ja haaveili vielä yhdestä), kuntoiluprojekti, opinnot, blogi, joku työ projekti, mökkihaave, matkustelu (viimeksi yksin).... Eikä tässä kaikki.

Vierailija
14/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tästä tosiaan kovin kauaa ole, kun avautui parisuhteesta blogissa. Omituista lentämistä niiden mökkienkin perässä ja sielläkin tosiaan vain lasten kanssa. Tossa tilanteessa ei laiteta lapsia mummolle ja pyydetä vierasta miestä skumpalle vaan hankitaan oman miehen kanssa samalle päivälle vapaata, varataan hotelli ja laitetaan sitten ne lapset mummolle.

Vierailija
15/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattahan se yhtäkkiä tuntua oudolta mutta eiköhän tuossa ihan kaveripohjalta mennä. Mun tutka ainakin huutaa punaisena tuon miehen kohdalla :)

Vierailija
16/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "kaveri" on selvä gay...

Vierailija
17/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon gay tai ei. Omakin tutka piippaa, mutta mistä sitä tietää. Omituista tuo silti on.

Vierailija
18/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tästä tosiaan kovin kauaa ole, kun avautui parisuhteesta blogissa. Omituista lentämistä niiden mökkienkin perässä ja sielläkin tosiaan vain lasten kanssa. Tossa tilanteessa ei laiteta lapsia mummolle ja pyydetä vierasta miestä skumpalle vaan hankitaan oman miehen kanssa samalle päivälle vapaata, varataan hotelli ja laitetaan sitten ne lapset mummolle.

Niin, vaikka tutka värähtäisikin, olisi outoa jos mieluummin tyttökavereitten kanssa hengailisi kuin miehensä... heittäisi miehen ulos kaverien tieltä, oli sukupuoli tai suuntautuminen mikä vaan.

Vierailija
19/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaa että kuka

Vierailija
20/52 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihmetellyt sitä vauhtia jo aiemmin, ennen uutta gay best friendiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi