Miksi miehet tarjoavat apua?
Olen harjoittelupaikassa kolmatta kuukautta ja parin viikon sisällä kaksi miestä on ollut tosi avuliaita. Toinenon koko paikan johtaja, auttoi mm. mainostamaan projektiani ja "käski" sihteerin luoda julisteen. Antoi käyntikorttinsa ja sanoi, että voin aina soittaa jos tulee ongelmia. En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä aiemmin, joten tuntui oudolta.
Toinen on myös esimiesasemassa. On ollut tosi ystävällinen. Nyt toin esille ongelman työni etenemisessä. Hän sanoi olevansa vihainen puolestani ja sanoi, että voin soittaa hänelle jos haluan puhua asiasta. Asia ei puhumalla parane, joten olen ollut ihmeissäni.
En ole tottunut tällaiseen. Mitä ihmettä? Lisäksi harjoittelustani vastaavat ohjaajat, molemmat naisia, ovat olleet ihan hyödyttömiä. Heillä olisi valtaa muuttaa tilannettani, mutta eivät tee mitään. Onko tämä sukupuolesta kiinni?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko jossain pienellä paikkakunnalla jossa pullukkakin on sex queen?
En :D En asu edes Suomessa.
Asut jossain, jossa olet se kuuma pakkaus?
Kaupungissa on n. 10miljoonaa asukasta ja se on monikulttuurinen, joten en mitenkään erotu eksoottisuudella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko epätoivoisen ja avuttoman vaikutelman?
Olen aina ollut "minä itte!" -tyyppinen jääräpää. En ole odottanut heiltä apua.
"Saanko nuolla sinulle orgasmin"
"Minä itte!"
"Jahas, no..."
Mieluummin masturboisin kuin ottaisin heiltä mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin masturboisin kuin ottaisin heiltä mitään :D
"Mimmi, otatko kahvia?"
"Mielummin masturboisin!"
"Jahas, no..."
Miehet ovat keskimäärin avuliaampia kuin naiset, enkä minäkään tiedä miksi. Minäkin olen pullukka, (toki myös isorintainen), ja vielä paljon vanhempi, ja minusta miehet auttavat missä vaan tarvitaan, maksetaan siitä heille tai ei. Eikä tosiaan mitään peliä kenenkään kanssa ole. Naiset sanovat apua pyydettäessä hyvin helposti, ettei se ole heidän työtään.
Olen tulkinnut tämän siten, että miehet kasvatetaan herrasmiehiksi. Ainakin ne hyvin koulutetut miehet, joita meillä on. Tyttöjä ei kasvateta samalla tavalla auttamaan muita, ja se on sääli.
Minua kummastuttaa monien työpaikkojen käytäntö jossa miehet on keskenään ja naiset keskenään ja kahvillakin ollaan sukupuolien mukaan :D
Sitten kun mennään työpaikalle jossa kaikkien kanssa voi puhua jne. ollaan ihan kummissaan