Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tarjoavat apua?

Vierailija
15.04.2016 |

Olen harjoittelupaikassa kolmatta kuukautta ja parin viikon sisällä kaksi miestä on ollut tosi avuliaita. Toinenon koko paikan johtaja, auttoi mm. mainostamaan projektiani ja "käski" sihteerin luoda julisteen. Antoi käyntikorttinsa ja sanoi, että voin aina soittaa jos tulee ongelmia. En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä aiemmin, joten tuntui oudolta.

Toinen on myös esimiesasemassa. On ollut tosi ystävällinen. Nyt toin esille ongelman työni etenemisessä. Hän sanoi olevansa vihainen puolestani ja sanoi, että voin soittaa hänelle jos haluan puhua asiasta. Asia ei puhumalla parane, joten olen ollut ihmeissäni.

En ole tottunut tällaiseen. Mitä ihmettä? Lisäksi harjoittelustani vastaavat ohjaajat, molemmat naisia, ovat olleet ihan hyödyttömiä. Heillä olisi valtaa muuttaa tilannettani, mutta eivät tee mitään. Onko tämä sukupuolesta kiinni?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olis semmoinen vaihtoehto, että he ovat vaan mukavia ja avuliaita tyyppejä?? Sähän postasit tämän aloituksen, että saisit kuulla että kaikki on suhun ihan rakastuneita, sun muuta akkojen kuvittelemaa paskaa.

Sitä juuri ihmettelen, koska olen heille hyödytön pullukka :D

Vierailija
22/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko epätoivoisen ja avuttoman vaikutelman?

Olen aina ollut "minä itte!" -tyyppinen jääräpää. En ole odottanut heiltä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä Forresterien muotitalossa? Onko pomosi myös appiukkosi? Onko anoppisi kateellinen?

Vierailija
24/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olis semmoinen vaihtoehto, että he ovat vaan mukavia ja avuliaita tyyppejä?? Sähän postasit tämän aloituksen, että saisit kuulla että kaikki on suhun ihan rakastuneita, sun muuta akkojen kuvittelemaa paskaa.

Eli siis mitä ihmettelet?? Miksi pullukalle ollaan mukavia?? Olen minäkin ihan kaikille töissä mukava oli hyödytön pullukalle tai ei... tsiisus!!!

Vierailija
25/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä oot kuitenkin semmoinen mukava ja helposti lähestyttävä ilopilleri, jonka kanssa on niin helppo olla, että aamuseksistä ei kolmannella kerralla meinaa tulla mitään, kun vaan nauretaan samoille jutuille.

Sellainen luonnonvoima, jota treffeille odotellessa tulee hymy huulille ja pulssi nousee vähän ja perhosia on vatsassa, vaikka olisi oltu jo pari vuotta yhdessä. Miehet auttavat, koska näkevät tämän potentiaalin, vaikka perheellisinä eivät asialle mitään tekisikään.

Go, Mimmi, go and make the world a better place!

mies

Vierailija
26/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti muotoiltu miesvihaprovo. Pisteet siitä.

"Kaikki miehet haluaa naisilta vain pillua". Kas noin, mammojen ei enää tarvitse vaivautua.

Vierailija
27/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mitä ihmettelet?? Miksi pullukalle ollaan mukavia?? Olen minäkin ihan kaikille töissä mukava oli hyödytön pullukalle tai ei... tsiisus!!!

Pullu-Kalle= Työpaikan dysleksinen addikti-Kaarlo, jonka lähelle kukaan ei uskalla jättää alkoholia tai tyttäriään, koska kukaan ei ole uskaltanut kysyä kumpi u on kirjoitusvirhe...

M45

Vierailija
28/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä häiritsee, että harjoittelun ohjaajat eivät auta pyynnöistäni huolimatta. Eivät vastaa s-posteihini ja sovittuja asioita ei järjestetä..

Vierailija
29/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti muotoiltu miesvihaprovo. Pisteet siitä.

"Kaikki miehet haluaa naisilta vain pillua". Kas noin, mammojen ei enää tarvitse vaivautua.

En usko. Olisi timmimpiäkin tarjolla :D

Vierailija
30/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aina tapahtuu jos on isot tissit.

Vierailija
31/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä oot kuitenkin semmoinen mukava ja helposti lähestyttävä ilopilleri, jonka kanssa on niin helppo olla, että aamuseksistä ei kolmannella kerralla meinaa tulla mitään, kun vaan nauretaan samoille jutuille.

Sellainen luonnonvoima, jota treffeille odotellessa tulee hymy huulille ja pulssi nousee vähän ja perhosia on vatsassa, vaikka olisi oltu jo pari vuotta yhdessä. Miehet auttavat, koska näkevät tämän potentiaalin, vaikka perheellisinä eivät asialle mitään tekisikään.

Go, Mimmi, go and make the world a better place!

mies

Ihana. :,DD <33

Vierailija
32/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissit esillä kun olet työpaikallasi?

Vierailija
33/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tissit esillä kun olet työpaikallasi?

Ei ole esillä. Ja ovat sopusuhtaiset pyöreässä kropassa.

Vierailija
34/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He näkevät kauniin sielusi

Vierailija
35/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ugly betty?

Vierailija
36/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He mielivät naiseutesi kukkaa?

Sitähän saa heti kun antaa numeron?

Kas tässä:

13

Missä kukan saa poimia?

Jätä päivätyösi ja ala kirjoittaa Fingerporia.

Vierailija
37/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tarjoaa apua, toinen tarjoaa seuraa. Vittu, niistä lehtimyyjistä ei pääse rauhaan missään.

Vierailija
38/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain pienellä paikkakunnalla jossa pullukkakin on sex queen?

Vierailija
39/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jossain pienellä paikkakunnalla jossa pullukkakin on sex queen?

En :D En asu edes Suomessa.

Vierailija
40/48 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniassa hurautatte Big Bearin mökille suunnittelemaan projektia karhuntaljan päälle takkatulen ääreen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän