Nainen, osaatko itse vaihtaa auton renkaat?
Kaikki naiset jotka lukevat tämän, vastatkaa lyhesti että osaatteko, ja jos osaatte, niin kuinka usein teette niin (eli vaihdatteko itse joka kevät ja syksy, vai harvemmin).
Ehkä saadaan jonkilainen kuva siitä että kuinka yleistä tällaisen taidon osaaminen on.
Kommentit (124)
Osaan. Vaihdan joka syksy ja kevät, tosin en yksin vaan miehen apuna ja silloin vaihdamme samalla kertaa molempien autoihin.
En osaa. Ei mulla tosin ole koskaan ollut autoakaan. Ei edes ajokorttia.
Osaan. En kyllä pidä siitä, koska pelkään laittavani tunkin väärän kohtaan.
Osaan, joka kevät ja syksy.
T. Opiskelija, jolle se pari kymppiä on iso raha
En usko. Koskaan ei oo tarvinnut kokeilla, oska on riittävästi varaa maksaa siitä jollekulle.
Nuorempana usein vaihdoin. Nyt mies vaihtaa.
Moni mieskään ei osaa vaihtaa RENKAITA. Vaikka olisi kaikki tarvittavat laitteet. Ne kausittain vaihdettavat on PYÖRÄT.
🚙
Rengas on se musta kumikehä VANTEEN ympärillä. Jospa viimein voisimme puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
Osaan. Joskus oon ollut äidin tai jonkun tutun apuna vaihtamassa.
Mulla ei oo autoa tai ajokorttia.
Osaan. Olen vaihtanut montakymmentä kertaa, mieheni ja sen kaverin autoihin. Nyt 3 v sen on tehnyt rengashotelli, multa meni selkä.
Mulle Oskari vaihtaa, eikä ota paljon ;)
En ole kokeillut. Mulla on renkaat rengashotellissa ja ne vaihdetaan sieltä.
Eikö se opeteta siellä autokoulussa?
Itselleni ainakin opetettiin ja pari kertaa vaihdoin silloin kun auton omistin.
En osaa mutta ei kyllä ole korttia tai autoakaan, jos hankkisin niin ilman muuta opettelisin tuonkin homman
Osaan ja se on mielestäni jokaisen ajokortin omaavan osattava. Itse vain olen niin laiska etten vaiha renkaita ikinä ite vaan miehet saa hoitaa sen homman :D
Osaan ja olen vaihtanutkin renkaat joskus. Kerran jouduin vaihtamaan toisen eturenkaan Prisman parkkipaikalla, kun huolimattomuuttani ajoin sellaiseen liikennemerkin betoniseen "jalkaan". Kukaan ei tarjonnut apua, vaikka ohi menikin -- miehiä varsinkin.
Osaan, mutta miksi ihmeessä vaihtaisin. Osaan tienata rahaa, jolla voin ostella palveluja.
Osaan mutta en viitsi. Kerran olen vaihtanut ihan vain todistaakseni että hallitsen homman (ja jaksan avata ne hiivatin pultit).