Voiko kaasugrillissä käyttää lihalämpömittaria?
Kommentit (7)
Ei, koska grillissä ei tehdä tuntien kypsennystä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä osaat paistaa grillissä vain lidlin grillimakkaraa, mutta meillä kyllä paistetaan paistejakin ja käytetään sekä paistomittaria, että uunin lämpömittaria.
Isomman lihakimpaleen grillaamisessa pastomittari on ihan ehdoton, itse käytään lähes aina digitaalimittaria jolla voi varmistaa paistotuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä osaat paistaa grillissä vain lidlin grillimakkaraa, mutta meillä kyllä paistetaan paistejakin ja käytetään sekä paistomittaria, että uunin lämpömittaria.
Isomman lihakimpaleen grillaamisessa pastomittari on ihan ehdoton, itse käytään lähes aina digitaalimittaria jolla voi varmistaa paistotuloksen.
En käytä mittaria, koska olen mahtava kokki. Aina tulee sitä mitä haluan ilman mittariakin.
Sinkkumies
Voi mutta älä nyt sitä sähköosaa laita sinne grilliin vain se tikkuosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isomman lihakimpaleen grillaamisessa pastomittari on ihan ehdoton, itse käytään lähes aina digitaalimittaria jolla voi varmistaata paistotuloksen.
Kiitos!
Käytätkö sellaista mittaria, josta lähtee metallinen naru ja "keskusyksikkö" on se digimittari ja se on grillin ulkopuolella?
Anybody?