Pelkäätkö että miehesi löytää pian paremman?
Kommentit (41)
Löytää jos löytää, mutta ihan kauheaa jos eläisi elämäänsä tuommoisen pelon kanssa.
Ei ole pelkoa siitä.
Entä sinä ap.?
Ei löydä, koska menetti sen paremman.
En pelkää. Saa mennä menojaan joss ei tykkää minusta.
Ei se ikinä löytäisi toista naista joka elättäis sen :p
Ei se etsi. Enkä etsi itsekään. Jos vahingossa löytää itselleen sopivamman, niin eihän sille mitään mahda.
Ei tuommosten tollojen perään kannata nyyhkiä, jotka vaihtaa lennosta.
Eivät ole yhtään minkään arvoisia, olkoot ihmis💩t keskenään.
Minun mies on niitä hukkapätkiä, jotka täälläkin koko ajan vinkuu, että lyhyt mies ei kelpaa naisille. Joten en usko, että kelpaisi kenellekään. Ikääkin alkaa jo olla.
Pelkään. Mies on kaikilla mittareilla mua parempi enkä ymmärrä miksi otti minut alunperin.
En, olen ollut saman miehen kanssa 20 vuotta. Nyt viimeisen kolmen vuoden aikana olen harrastanut sivusuhteita ja nyt neljäs sivusuhde menossa. Kolme miehistä on ollut sinkkuja. Tämä viimeinen on suhteessa, tosin avosuhteessa vain ja eivät edes asu yhdessä.
Aviomieheni on onnellinen ja tyytyväinen elämään kanssani.
En kuvittele olevani maailman paras ja kaunein vaimo. Parempia löytyy jo kotikonnuilla vaikka kuinka paljon.
Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen, ei pakkoon eikä pelkoon. Jos mies haluaa vaihtaa toiseen, ehkä parempaan, niin se on hänen valintansa. En minä ole hänestä riippuvainen ja jatkan elämääni ilman häntä.
En pelkää. Parin vuoden päästä tulee 40 yhteistä vuotta täyteen.
Koko ajan pelkään! Siksi kahlitsin ukkoni sängyn jalkaan kiinni kellariin. Siellä se on möllöttänyt jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommosten tollojen perään kannata nyyhkiä, jotka vaihtaa lennosta.
Eivät ole yhtään minkään arvoisia, olkoot ihmis💩t keskenään.
Jotkut miehet jopa kehuskelee sillä että vaihtavat lennosta, eivät näe siinä mitään ongelmaa. Miettikää. Itseäni hävettäisi kohdella ihmisiä noin.
Haluatko tulla tuon hakemaan? Voin pakata laukut valmiiksi noutoon.
Ei nyt vielä löydä. Olen vasta 29v.
No en todellakaan pelkää :D Sen verran paljon sai aikoinaan työstää että ylipäätään lähdin ulos sen kanssa ja sen verran paljon mulla edelleen olis ottajia, että ei varmasti kyllä uskalla irti päästää.