Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs naiset tykkäätte näistä "tavismiehistä"?

Vierailija
15.04.2016 |

Mun mielestä nää ei oo suomalaisia tavismiehiä nähnykkään. Otsikkokin on harhaanjohtava. Vatsa saa pömpöttää ja karvat rehottaa... Just joo! 😜

Aika kuumia tavismiehiksi. 😌

http://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/maha_saa_pompottaa_ja_karv…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat malli-tavismiehiä, samalla tavalla kuin on myös malli-tavisnaisia.

Tavis-tavismies on oikeasti huonohampainen, usein likainen, vinonaamainen, huonoryhtinen ja typerännäköinen turjake ja rötveltäjä. Jos asuu kaupungissa, juo kaljaa, lorvailee, käyttää aikaansa netissä pyörimiseen ja hakkaa hanskaansa työpaikan vessassa. Jos asuu maalla, juo kaljaa, pukeutuu Jonsered-lippikseen, rassaa moottorisahaa tai traktoria, ampuu eläimiä huvikseen ja hakkaa hanskaansa kyttäyskopissa.

Vierailija
2/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi oli tavismiehiä, ni sit olen vielä alempaa kastia. Ehkä parikin pykälää.

Vierailija
4/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toi Devon on hot!

Vierailija
5/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Ainoa "kuuma" noista Matt, muuten ihan oikeasti taviksia, ihan tavallisia miehiä. En edes halua tietää, missä piireissä te liikutte, jos tavallinen mies on se kaljamahainen nenää kaivava Rapa-Ripa paskaisine hampaineen, rasvaisine hiuksineen ja pieruverkkareineen. Toisaalta, jos tuo kuvailemani teidän muiden av-mammojen mielestä on "tavallinen mies", niin ymmärrän myös paremmin sen jatkuvan valituksen miehistä.

Vierailija
6/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi viimeistä ovat kaukana tavallisesta, etenkin Matt, joka on kasvoistaan todella komea ja kroppa on viimeisen päälle treenattu. Jestas, tässähän nousi puna poskille :)

Vierailija
7/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooh Matt on kuin mun mies :D lasit ja kaikki... no siis mallinaamainen versio mun miehestä tietty

Tossa vihjettä että mitä siellä nörttimiehen kauluspaidan alla on XD XD

Vierailija
8/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeistä oli silmää miellyttäviä. Tavallisuus vissiin tarkoittaa persoonallisuutta?

Vierailija
9/9 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun mielestä noi oli aika hirveitä paitsi viimeinen (matt?). Tiedän miljoona tavissuomalaismiestä, jotka ovat kuumempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi