Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
apua acneen!
21.02.2006 |
Hei! Mulle tuli finnejä selkään heti kun jätin pillerit pois ja ne vaan lisääntyi kun tulin raskaaksi! Kasvot on ok. Ymmärrän että se liittyy hormooneihin, mutta ne on ärsyttäviä ja epäseksikkäitä, yäk! Onko kellään muulla vastaavasta kokemuksia? Miten saan ne pois? En kehtaa mennä uimahalliin kun hävettää. En ole enää mikään teinityttö, vaan hyvän matkaa päälle kolmekymmentä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei täällä kans yksi jota häiritsee aknetautini, mulla myös odotusaikana tuli kamalasti finnejä selkään,kasvoihin, sitten kyllä selästä lähti kun lääkäri määräsi jotain liuosta akneeni selkään,odotusaikani jälkeen,merkkiä en muista,mutta musta pullo oli,pumpulilla laitettiin selkään, kasvoihin ei saanut laittaaniin vahvaa oli,selkä parani kyllä,finnit todellakin katosi sen siliän tien muutaman kuukauden hoidon jälkeen, eikä arpia tms jäänyt.
Nyt muistona/vaivana edelleensilloin tällöin isot finnit naamassa aina silloin tällöin kuussa pukkaa naamaan mutamia finnejä ja isoja sellaisia,kipeitä,naamani toki hillinnyt Diane Nova e-pilleri,jota olen syönyt jo vuosia,Mutta naamassa niitä muutamia edelleen, on ja pysyy:)
Niiden kanssa oppinut jo ns.elämään, talvella iho tietysti kasvoista huonona, kesällä hyvänä, kun aurinko. Enkä minäkään ole enää teini TODELLAAN..