Lue keskustelun säännöt.
Voiko viimeisillään raskaana ajaa autoa?
14.04.2016 |
Otsikon kysymys varmaankin kuulostaa todella tyhmältä, mutta olen ihan tosissani. Suunnitellaan miehen kanssa lapsen hankkimista ja asutaan kaukana taajamasta (lähimpään kauppakeskittymään 25 km, ei julkista liikennettä), ja tämä tuli yhtäkkiä mieleen.
Eli onko auton ajaminen loppuraskaudessa jo niin epämukavaa että ei pysty, pitääkö siihen varautua silloinkin jos raskaus menee muuten ihan hyvin? Yltääkö kaltaiseni lyhyt ja lyhytkätinen mahan kanssa edes rattiin? Kokemuksia?
Kaikkea sitä joutuukin miettimään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itselläni loppui ajamiset seitsämännellä kuulla. Maha otti rattiin kiinni ja jalat eivät yltäneet polkimille. Olen 150cm ja jalkani pituus kantapäästä haaraväliin on 63cm. Tuolloin olin työttömänä, joten ei ongelmaa olla kotona.
Nyt on vakituinen työpaikka ja suunnitellaan toista lasta. Miten tämä menee nyt töiden suhteen jos sama ongelma tulee eteen? Työmatka 40km yhteen suuntaan ja täällä maalla ei julkisia ole. En tiedä edes miten veisin tuolloin eskarilaisen esikoiseni päiväkotiin. Mies on rekkakuski ja paljon pois kotoa.
Tarvitsen neuvoja, tämä vaikuttaa todella paljon lapsilukupäätökseemme.