Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko fitnessbuumi menee ohi?

Vierailija
14.04.2016 |

Mua ainakin kyllästyttää joka paikassa vastaan tulevat fitness-ihmiset kangaspipoineen ja treeni sitä treeni tätä - juttuineen. Ei jaksa kuunnella! Kun on kiire sinne kiire tänne.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmi fitti kuin läski. Että enemmän ne lihavat sopulit ärsyttää kuin liikkuvat ihmiset.

Haloo, antaa toisten liikkua urheilutamineineen. Jos teillä on hyvä olla sohvan pohjalla suklaan kanssa, niin olkaa vaan siellä.

Niin mitään muita vaihtoehtojahan ei ole, kuin läski ja fitness hullu... Teillä fitness hörhöillä on todella rajoittunut maailmankuva mutta se tuskin yllättää ketään.

Niinhän se on aina ollut, että muodin seuraajat eivät pysty ymmärtämään niitä jotka tekevät mitä itse haluavat eivätkä välitä muodista.

Mistä päättelit että oon fitti? Mä oon niitä hyvillä geeneillä suotuja, jotka syö mitä lystää, mutta pysyy hoikkana. Liikun lähinnä lenkkeillen ja venytellen, koska istumatyö tuhoo niskat ja hartiat. Mieluusti liikkuisin enemmän, mutta oon mukavuuden haluinen ;) mutta en ymmärrä, miksi muiden liikkuminen ärsyttää?

Ei ärsytä muiden liikkuminen, vaan se että he puhuvat siitä jatkuvasti kuin muuta elämää ei olisi ja aivan kuin kaikkia kiinnostaisi! Kun eivät tajuu niin eivät tajuu!

En minäkään päivitä joka sosiaaliseen mediaan kuvia itsestäni lenkillä ja millaiset varusteet on päällä. Keskityn siihen lenkkeilyyn ja ulkoilmasta nauttimiseen ja luontoon.

Tuntuu että he keskittyy jatkuvasti vain itseensä, ja kyllä se näkyy käytöksessä ihan koko ajan.

Vierailija
22/23 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta päivitystä.Fitness hörhöt ruuhkauttaa kallonkutistajien vastaanotot 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit taas itkee...