Hei.Katsokaa asunnottoman Markon facebook
Marko Laaksonen asunnoton asuu Lohjalla kunnon asunnossa et näin meitä vedätetään(:
Kommentit (50)
Voi vittu. Näitä markon kaltaisia on tuhansia. Itsekin oon ollu 1,5 vuotta asunnottomana helsingissä ja oli elämäni kamalinta aikaa...
En ymmärrä miksi on heti kateellinen jos ei usko ihan kaikkea mitä telkkarissa näytetään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi on heti kateellinen jos ei usko ihan kaikkea mitä telkkarissa näytetään.
Joo mehän ollaankin ihan hemmetin kateellisia jollekin luuseri partaveikolle.
Soittakaa mv-lehteen ja paljastakaa kaikki kohujuorut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan ihmettelette, miten kodittomalla voi olla tili Facebookissa tai missä se muka nettiä käyttää.
No vähän kyllä ihmettelen, miten syrjäytyneellä ja yhteiskunnan ulkopuolella elävällä on joku facebook-tili.
Esim. Mulla ei ole facebook tiliä, ei kiinnosta.
Siellä Kalkersissa, missä voi viettää yönsä, näytti olevan yhteiskäytössä oleva tietokone. Samoin nettiä voi käyttää kirjastossa, älypuhelimella (halvimmat Androidit lähtevät alle satasella) tai tuttujen luona.
(Ei ole mullakaan Facebook-tiliä, enkä ole edes koditon.)
Ihmettelin ohjelmaa katsoessa miten tää Marko oli tasan samannäköinen kuin eräs kaimansa, joka vuosi pari sitten pokaili facessa. Huomasin, että seurustelee, joten otin kuvakaappauksen ja lähetin keskustelun kaappauksen naiselleen. Juttu loppui siihen.
Myöhemminkin tuli juttelemaan samoissa aikeissa. En lämmennyt.
100% varmuutta tästä henkilöstä ei ole, joten ottakaa juttu perus nettijuoruna. Toivon myös itse olevani väärässä ja onhan noita kaksoisolentojakin...oli vaan niin näköinen.
Joo. Ei mulla muuta eikä pahalla. Jos joku Markon rakas tätä lukee niin anna vaan viuhahtaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
Sekin vielä, että onko väliä, vaikka just tämä tarina olis lavastettu? Niitä oikeitakin tarinoita on tuhansia. Ja on leimaavaa kun kuvataan ihmisiä oman lärvin kera. Mistä se asunnoton saa toimeentulon ja asunnon kun on leimattu luuserispugeksi?
Ihan hyvä tää ohjelmaidea silti on, vaikka toteutus ontuisi. Harvoinpa tämä ihmisryhmä edes pääsee framille. Armankin on usein naiivi höpsykkä, mutta hänellä on sydän paikallaan. Hieno mies ja haluaa tehdä hyvää!
Marko tuli Facebookissa vastaan ihan yllättäin ja profiilista pääteltynä hänen elämässään on tapahtunut käänne hyvään <3
Mulle tää sama laitto asuvansa keski Suomessa. Tiiä sit.
Suomalaisten sairaus on todellakin kateus. Jessus sentään, hävetkää jos osaatte!